Ο ανεκπλήρωτος έρωτας του Χήθκλιφ και της Κάθριν, η περσινή επιτυχία θα «ζωντανέψει» και πάλι στη σκηνή του Θεάτρου της “Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών”.
Φίλτρα
Κατηγορίες
Χώροι
- Goethe-Institut Thessaloniki
- MOMus – Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης – Συλλογή Κωστάκη
- MOMus-Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης
- Public Τσιμισκή
- Αθήναιον
- Ανατόλια College
- Γιάφκα
- ΔΕΘ – Helexpo
- Δήμος Θεσσαλονίκης
- Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών
- Θέατρο Σοφούλη
- Θέατρο Φαργκάνη
- Κολοσσαίον
- Κωνσταντινίδης
- Μελίνα Μερκούρη
- Μπενσουσάν Χαν
- ΝΟΗΣΙΣ
- Παιδικός Ιανός
- Πολυχώρος Ενώ
- Σχεδία στην πόλη
- Το Αίθριο στη ΧΑΝΘ
- Το Μικρό Θέατρο της ΧΑΝΘ
- Ω2
Μπείτε στην χρονομηχανή, γυρίστε 124 εκατομμύρια χρόνια πίσω στον χρόνο και ζήστε την απόλυτη εμπειρία στον κόσμο των γιγάντιων δεινοσαύρων!
Η εστία, ως φαντασιακή σύλληψη και κατασκευή, αποτελεί τον θεματικό πυρήνα της 6ης Μπιενάλε Θεσσαλονίκης. Με τους όρους «εστία» ή «σπίτι» αναφερόμαστε όχι μόνο στην κατοικία αλλά και στην κοινότητα/πατρίδα, τον τόπο όπου νιώθει κανείς ασφαλής και αποδεκτός, έχει τις ρίζες του και αναπτύσσει τον πυρήνα των κοινωνικών και οικογενειακών του σχέσεων.
Το παιχνίδι ανάμεσα στα απλωμένα ρούχα είναι η καλύτερη διασκέδαση για έναν ζωηρό μικρούλη.
Το «Δέντρο που έδινε» είναι μια διασκευή από το ομότιτλο βιβλίο του Σελ Σιλβερστάιν, που έχει κλέψει την καρδιά όσων το έχουν διαβάσει. Πραγματεύεται την ξεχωριστή φιλία ανάμεσα σ’ ένα αγόρι και ένα δέντρο, μια μηλιά.
«Ξυπνάει, παίζει, κρύβεται, φυσάει, ρίχνει, ανάβει, σβήνει, φοράει, χορεύει, βρέχει, πίνει, νυστάζει, μαμά, κοίτα!»
Εάν εφευρέσεις όπως ο ηλεκτρισμός, η ασύρματη τεχνολογία, το ραντάρ, οι ακτίνες Χ και το ραδιόφωνο διαμόρφωσαν χαρακτηριστικά τον 20ο αιώνα, τότε «εφευρέτης του 20ου αιώνα» είναι ο Νίκολα Τέσλα.
Μαγευτικά ταξίδια στον κόσμο της γνώσης και της επιστήμης στους χώρους θεαμάτων του NOESIS.