για εκπαιδευτικούς – Σελίδα 7 από 14 – Πυγολαμπίδες
Skip to content

Οι “Μαγεμένες” της Θεσσαλονίκης και οι ιστορίες τους

Ομιλία για τις “Μαγεμένες” της Θεσσαλονίκης

Το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με το Σωματείο “Φίλοι Μνημείων Θεσσαλονίκης” διοργανώνουν ομιλία από τη Στυλιάνα Γκαλινίκη, αρχαιολόγο, Προϊσταμένη του Τμήματος Συλλογών Λίθινων, Τοιχογραφιών και Ψηφιδωτών του Α.Μ.Θ. με τίτλο «Οι Μαγεμένες της Θεσσαλονίκης και οι ιστορίες τους».

Το θέατρο με κούκλες και αντικείμενα στην εκπαίδευση

Project Share – Call: “οι Δευτέρες των Δασκάλων”

Βιωματικό εργαστήριο για ενήλικες με θέμα την εμψύχωση αντικειμένων με την Ομάδα κουκλοθεάτρου «Gypsy moth»

Μπορούν τα αντικείμενα να γίνουν κούκλες;

Είναι υπάκουα ή παρασύρουν τους ανθρώπους;

Επιτρέπεται οι μεγάλοι να παίζουν;

Μα είναι σοβαρά πράγματα αυτά;

 

Λίγα λόγια για το project Share – Call και τις “Δευτέρες των Δασκάλων”

Σκοπός του project share-call είναι να δημιουργηθεί ένας «χώρος συνάντησης» στον οποίο οι εκπαιδευτικοί μπορούν να βρουν υποστήριξη, έμπνευση και δύναμη. Ένας «κύκλος» στον οποίο μπορούν να μοιραστούν όσα τους απασχολούν, να ανταλλάξουν ιδέες, να δημιουργήσουν.

Στο πλαίσιο του project share-call, οργανώνονται ανοιχτές συναντήσεις εκπαιδευτικών με τίτλο «Οι Δευτέρες των Δασκάλων». Oι συμμετέχοντες/ουσες  θα έρθουν σε μια πρώτη επαφή με την μέθοδο της Παρεμβαίνουσας μη Κατευθυντικότητας (NDI) ενώ θα βρουν χώρο και χρόνο για να εκφραστούν ποικιλοτρόπως, διευρύνοντας τα εκφραστικά και επικοινωνιακά τους μέσα. Στόχος η ενδυνάμωση και η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις σύνθετες προκλήσεις της εκπαιδευτικής τους πράξης.

Οι Δευτέρες των δασκάλων περιλαμβάνουν:

  • Βιωματικά σεμινάρια επικοινωνίας και έκφρασης (κουκλοθέατρο στην εκπαίδευση, η τέχνη του κλόουν, κοινωνικό θέατρο, δημιουργική γραφή κοκ)
  • Εργαστήρια για την διαχείριση σύνθετων θεμάτων στη σχολική τάξη (bullying, ανθρώπινα δικαιώματα, ισότητα των φύλων κλπ)
  • Κύκλοι μοιράσματος στους οποίοι οι εκπαιδευτικοί μιλούν και ανταλλάσσουν εμπειρίες, ιδέες, προσωπικά βιώματα
  • Διαλέξεις για παιδαγωγικά θέματα

Παρέχεται βεβαίωση συμμετοχής.

Εναλλακτική Επιλογή

Εκτός από τις ανοιχτές συναντήσεις, θα συγκροτηθεί και μια ομάδα προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης (30 ώρες, Ιανουάριος-Μάιος 2020). Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς (κάθε βαθμίδας) που επιθυμούν την σταθερή συμμετοχή σε μια κοινότητα με σκοπό την αλληλοϋποστήριξη, την ενδυνάμωση, τον εμπλουτισμό των εκφραστικών τους μέσων. Τα μέλη της ομάδας θα συναντιούνται 2 φορές το μήνα (2 και 4 Δευτέρα του μήνα). Η λειτουργία της ομάδας ξεκινά στις 27 Ιανουαρίου.

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε ΕΔΩ.

 

Eμψύχωση:

  • Άρτεμις Καρμπά, MΑ στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Νηπιαγωγός, εμψυχώτρια NDI
  • Ιωάννα Γκιουλέ, Φυσικός, εμψυχώτρια NDI, πιστοποιημένη σύμβουλος ψυχικής υγείας
  • Αναστασία Μπάρκα, Δραματουργός-εμψυχώτρια

Με την επιστημονική συνδρομή & εποπτεία του Κώστα Μπακιρτζή και του Αλέκου Γεωργόπουλου (πρ. καθηγητών ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ).

 

Συνεργάτες:

Ινστιτούτο Βιωματική Παρέμβαση NDI

ΜΚΟ Αντιγόνη – Κέντρο πληροφόρησης και τεκμηρίωσης (για το ρατσισμό, την οικολογία, την ειρήνη και τη μη βία)

 

Το πρόγραμμα “Share-call” υποστηρίζεται από το START- Create Cultural Change. Το START είναι ένα πρόγραμμα του Robert Bosch Stiftung, που υλοποιείται σε συνεργασία με το Goethe-Institut Thessaloniki και την Ομοσπονδιακή Ένωση Κοινωνικοπολιτιστικών Κέντρων, και υποστηρίζεται από το Κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση και το Ίδρυμα Μποδοσάκη.

Η μουσική και το παιχνίδι, ως εργαλεία επικοινωνίας και μάθησης

Το Σάββατο 11/1/2020, στις 5.30 μ.μ. στο χώρο του Παιδικού Μουσείου Θεσσαλονίκης θα πραγματοποιηθεί βιωματικό σεμινάριο με τίτλο “Η μουσική και το παιχνίδι, ως εργαλεία επικοινωνίας και μάθησης” σε συνδιοργάνωση ΟΜΕΡ Κεντρικής Μακεδονίας και Παιδικού Μουσείου Θεσσαλονίκης.

 

Ομιλητής: ο κ. Γιάννης Θεοδώρου, εκπαιδευτικός-εμψυχωτής.

Θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής.

Mobil in Deutsch

Διαδικτυακό σεμινάριο για διδάσκοντες και φοιτητές Γερμανικής

Ερευνητική δημιουργική εργασία (Projekt) σε μαθήματα Γερμανικών βασιζόμενη στην έκθεση φωτογραφίας.

 

Μπορείτε να ανανεώσετε ή να εμβαθύνετε τις πρακτικές μεθοδολογικές και διδακτικές σας γνώσεις για πρότζεκτς στο μάθημα Γερμανικών και να ανταλλάξετε ιδέες με συναδέλφους. Η εκδήλωση διοργανώνεται υπό μορφή διαδικτυακού σεμιναρίου, έτσι ώστε να μπορούν να λάβουν μέρος και διδάσκοντες εκτός Θεσσαλονίκης.
Το διαδικτυακό σεμινάριο σχεδιάστηκε από καθηγήτριες Γερμανικής με πολλά χρόνια διδακτικής εμπειρίας.

Εισηγήτριες: Μαρία Γαλίτσα και Κάριν Βαβατζανιίδη

 

Η έκθεση είναι διαθέσιμη για δανεισμό από το ινστιτούτο.

Δημιουργική διαχείριση συγκρούσεων και προβλημάτων συμπεριφοράς στην ομάδα της τάξης

Εκπαιδευτικό βιωματικό σεμινάριο

 

Το πρόγραμμα του σεμιναρίου περιλαμβάνει:

Βιωματικές ασκήσεις, παιχνίδια ρόλων και δραστηριότητες που συμβάλλουν στην αντιμετώπιση συγκρούσεων και καθημερινών προβλημάτων ένταξης και συμπεριφοράς στην ομάδα της τάξης.

Δίνεται φάκελος σημειώσεων και βεβαίωση συμμετοχής.

 

Εκπαιδεύτρια: Αργυρώ Σκίτσα, παιδαγωγός, μουσικός, εμψυχώτρια ομάδας

Πρόγραμμα #zeroplastic  

Εκδήλωση για μαθητές σχετικά με τη ρύπανση από πλαστικά και μικροπλαστικά στις ελληνικές θάλασσες

Προσκαλούνται εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές στην εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στο Παιδικό Μουσείο Θεσσαλονίκης στις 30 Νοεμβρίου, 10.00 – 14.00, με σκοπό να παίξουν και να μάθουν διασκεδάζοντας σχετικά με το ζήτημα της θαλάσσιας ρύπανσης από πλαστικά και μικροπλαστικά. Στόχος της εκδήλωσης αποτελεί η ενημέρωση παιδιών κάθε ηλικίας για το ζήτημα μέσα από δραστηριότητες και κατασκευές. Επιπλέον στόχος αποτελεί η διάδοση του σχετικού ενημερωτικού υλικού για μαθητές που έχει δημιουργήσει η iSea στο πλαίσιο του προγράμματος #zeroplastic, το οποίο διατίθεται δωρεάν στην ιστοσελίδα της οργάνωσης.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, στον χώρο του Παιδικού Μουσείου Θεσσαλονίκης, θα πραγματοποιούνται παράλληλες δραστηριότητες και κατασκευές για μικρά και μεγαλύτερα παιδιά με στόχο την κατανόηση του ζητήματος της ρύπανσης από μαθητές και την προώθηση ορθών πρακτικών στην καθημερινότητα όλων, αλλά και τη μαθητική ζωή συγκεκριμένα. Επιπλέον, θα πραγματοποιείται η παρουσίαση του σχετικού ενημερωτικού υλικού σε εκπαιδευτικούς και ενδιαφερόμενους, ώστε να αξιοποιηθεί από τους ίδιους.

Η εκδήλωση διοργανώνεται από την περιβαλλοντική οργάνωση iSea, σε συνεργασία με το Παιδικό Μουσείο Θεσσαλονίκης και το Γραφείο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Π. Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο της εκστρατείας ευαισθητοποίησης για τη ρύπανση από πλαστικά και μικροπλαστικά στις ελληνικές θάλασσες #zeroplastic, που χρηματοδοτείται από την OceanCare.

Imrpov Tools: εργαλεία για τη Σχολική Τάξη

Εκπαιδευτικό βιωματικό σεμινάριο

H «Σχεδία στην πόλη» με ιδιαίτερη χαρά φιλοξενεί τη Σχολή Αυτοσχεδιασμού «Ya Impro» στο βιωματικό σεμινάριο «Improv Tools: εργαλεία για τη σχολική τάξη».
Σε ένα συναρπαστικό τετράωρο θα έχουν την ευκαιρία οι συμμετέχοντες να γνωριστούν, να αλληλεπιδράσουν, να εμπνευστούν και να ανακαλύψουν με ποιο τρόπο το “Improv” θα αλλάξει τις διδακτικές τους πρακτικές στη σχολική τάξη.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης, εκπαιδευτές ενηλίκων, θεραπευτές, εμψυχωτές, φοιτητές και γενικότερα σε όσους ασχολούνται με ομάδες παιδιών.

Ειδικότερα, θα ασχοληθούν:

Α’ φάση (εισαγωγή): Γνωριμία, αποδοχή, υποστήριξη, πρώτη σκέψη, ρίσκο, αποτυχία
Β ‘ φάση (ανάπτυξη): Συνεργασία σε ζευγάρια/μικροομάδα (3-5 άτομα) στον κύκλο, μη ανταγωνιστικά παιχνίδια/ κανόνες – οδηγίες, συνθήκη / περιορισμός, ενέργεια/μίμηση, συγκέντρωση.

Μουσικοθεατρικά παιχνίδια & Παρα-μυθο-Νομίες

Λόγος, Κίνηση, Μουσική, Χρώματα…με τον Βασίλη Αναγνώστου

Ο μουσικοπαιδαγωγός Βασίλης Αναγνώστου, συγγραφέας των βιβλίων  “Παρέα με τα άστρα στης Μουσικής τα κάστρα”, “Όλα είναι ένα Παιχνίδι”, “Παραμυθι Άσματα και Ο Κούκος…Αηδόνι”,  θα παρουσιάσει  ένα πεντάωρο συναρπαστικό εργαστήριο με μουσικοθεατρικά παιχνίδια και παροιμίες, αινίγματα και τραγούδια σαν παραμύθια.

Το εργαστήρι απευθύνεται σε  μουσικοπαιδαγωγούς, θεατρολόγους, βρεφονηπιοκόμους, εμψυχωτές, νηπιαγωγούς, δασκάλους, καθηγητές φυσικής αγωγής, φοιτητές, γονείς και σε όλους όσοι ασχολούνται με την καλλιτεχνική αγωγή και τη δημιουργική απασχόληση των παιδιών.

 

Σεμινάριο Υπότροφων

Επιμόρφωση Καθηγητών και φοιτητών Γερμανικής

Σύγχρονες τάσεις στη διδασκαλία του πολιτισμού, τη μεθοδολογία και τη διδακτική καθώς και στη χρήση νέων τεχνολογιών στο μάθημα των Γερμανικών ως Ξένη Γλώσσα.

Το σεμινάριο διοργανώνεται από καθηγητές και καθηγήτριες που το 2019 συμμετείχαν σε επιμορφωτικά σεμινάρια του Goethe-Institut στη Γερμανία  ως υπότροφοι και οι οποίοι θα παρουσιάσουν στους / στις συναδέλφους τους τις γνώσεις και τις εμπειρίες από τα σεμινάρια αλλά και τις τεχνικές εφαρμογής των γνώσεων αυτών στο μάθημα.

Μια εξαιρετική ευκαιρία για όσους επιθυμούν να ανανεώσουν τις μεθοδολογικές και διδακτικές τους γνώσεις.

Εισηγητές: Καθηγητές και καθηγήτριες που συμμετείχαν σε επιμορφωτικά σεμινάρια στη Γερμανία

Συντονισμός: Αναστασία Παπανακλή, Goethe-Institut Thessaloniki

Παρουσίαση βιβλίων της Δήμητρας Σωκράτους

Τα βιβλία για μεγάλα παιδιά της Δήμητρας Σωκράτους με τίτλους «Η Μαίρη και το Λευκό Μπιζέλι» & «Ένας μπαμπάς στο σιδερένιο κλουβί», σε εικονογράφηση δρ Στέλλας Καραγιώργη και Ευφροσύνης Μαύρου αντίστοιχα, θα παρουσιαστούν την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2019, ώρα 19:00 στον πολυχώρο Μαλλιάρης – Παιδεία «Ανατόλια» (Δ. Γούναρη 39, Καμάρα, τηλ.: 2310 277113).

Τα παιδικά βιβλία «Η Μαίρη και το Λευκό Μπιζέλι» και «Ένας μπαμπάς στο σιδερένιο κλουβί» πραγματεύονται αντίστοιχα την πρόκληση του παιδικού καρκίνου και του γονεϊκού εγκλεισμού στη φυλακή, αναδεικνύοντας με ιδιαίτερη ευαισθησία και προσοχή το βίωμα, τις ανάγκες, τις πραγματικότητες και την πορεία ενδυνάμωσης του παιδιού.

Χαιρετισμό θα απευθύνουν:

  • Σπύρος Μιλτιάδης, Γενικός Πρόξενος της Κυπριακής Δημοκρατίας στη Θεσσαλονίκη
  • Γεωργία-Γοργώ Αλεξίου, Πρόεδρος της Ε.Λ.Β.Ε., Λογοτέχνης

Ομιλητές:

  • Αλέξανδρος Ακριτίδης, Συγγραφέας, Πτυχιούχος Ανθρωπιστικών Σπουδών
  • Ελένη Γρομπανοπούλου, Καθηγήτρια Δημιουργικής Γραφής
  • Σοφία Χρήσταινα, Γενικός Γραμματέας Β’ της Ε.Λ.Β.Ε., Λογοτέχνης
  • και η συγγραφέας

Ανάγνωση αποσπασμάτων: Αναστασία Χατζή, Ποιήτρια, Λογοτέχνης, Αντιπρόεδρος Α’ της Ε.Λ.Β.Ε.

Συντονισμός: Ελένη Παπακώστα, Φιλόλογος, Υπεύθυνη Επικοινωνίας apostaktirio.gr

 

Λίγα λόγια για τη συγγραφέα

Η Δήμητρα Σωκράτους είναι εκπαιδευτικός, θεατροπαιδαγωγός και συγγραφέας. Διετέλεσε συν-Συντονίστρια του Κυπριακού Δικτύου Νεολαίας του Ευρωπαϊκού Πολιτιστικού Κοινοβουλίου και του Εργαστηρίου «Νεολαία και Πολιτισμός» του ΠΑΦΟΣ 2017 Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης. Είναι Νεαρή Πρεσβευτής της Τεχνικής Επιτροπής για την Πολιτιστική Κληρονομιά στην Κύπρο. Έχει λάβει βραβεία και διακρίσεις για το λογοτεχνικό της έργο σε Κύπρο κι Ελλάδα.

 

Η εκδήλωση συνδιοργανώνεται από την Ένωση Λογοτεχνών Βορείου Ελλάδος και τα βιβλιοπωλεία Μαλλιάρης-Παιδεία.

Υποστηρικτής: Οργανισμός Νεολαίας Κύπρου, Πρωτοβουλίες Νέων

Δημιουργική μάθηση, από την θεωρία στην πράξη

Βιωματικό Εκπαιδευτικό Σεμινάριο

Εφαρμογές και προτάσεις για δημιουργική διδασκαλία

Στόχος του σεμιναρίου είναι να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες με πρακτικά βήματα πώς μπορούν ως παιδαγωγοί να μετατρέψουν το μάθημα σε μια δημιουργική διαδικασία.

Θα γίνει προσέγγιση των εξής ενοτήτων:

  • Ο δημιουργικός παιδαγωγός στην ομάδα της τάξης: βιωματικά παιχνίδια, εκπαιδευτικά εργαλεία και στρατηγικές μάθησης.
  • Παραδείγματα εφαρμογών στη σχολική ύλη.

 

Εκπαιδεύτρια: Αργυρώ Σκίτσα, παιδαγωγός, μουσικός, εμψυχώτρια ομάδας

Η ζωή σε μια σταγόνα Θερμαϊκού

μέσα από το μικροσκόπιο του ΑΠΘ!

Πόση ζωή χωράει σε μια σταγόνα του Θερμαϊκού; Πώς μοιάζουν οι μικροοργανισμοί; Που οφείλεται η ερυθρά παλίρροια; Αυτές και άλλες απορίες σχετικά με την οικολογική κατάσταση του Θερμαϊκού Κόλπου και τα αίτια που επιβαρύνουν τη λειτουργία του θα λύσει στο κοινό η Ομάδα Πλαγκτού του Τμήματος Βιολογίας του ΑΠΘ την Κυριακή 3 Νοεμβρίου σε εκδήλωση με τίτλο «Η ζωή σε μια σταγόνα Θερμαϊκού» που θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις του Ιστιοπλοϊκού Ομίλου Θεσσαλονίκης, στη Νέα Παραλία Θεσσαλονίκης.

Οι συμμετέχοντες στην εκδήλωση θα έχουν την μοναδική ευκαιρία να δουν τη μικροσκοπική ζωή που περιλαμβάνεται σε μία ελάχιστη ποσότητα νερού του Θερμαϊκού Κόλπου μέσα από το ανάστροφο ερευνητικό μικροσκόπιο του ΑΠΘ. Η εκδήλωση θα ξεκινήσει το πρωί με τη συμμετοχή των αθλητών του Ιστιοπλοϊκού Ομίλου, ενώ στη 1 μετά το μεσημέρι θα πραγματοποιηθεί παρουσίαση ανοιχτή για το κοινό της Νέας Παραλίας.

Η δράση θα ξεκινήσει με παρουσίαση της καθηγήτριας του Τμήματος Βιολογίας και μέλους του ΔΣ του Φορέα Διαχείρισης Προστατευόμενων Περιοχών Θερμαϊκού Κόλπου, Μαρίας Μουστάκα, ενώ επίσης οι συμμετέχοντες θα μπορούν να διατυπώσουν τις ερωτήσεις τους για τα θέματα που αφορούν το Θερμαϊκό. Κατά την παρατήρηση με το μικροσκόπιο, και καθώς βρισκόμαστε μεσούντος του φθινοπώρου, εκτιμάται ότι οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να παρατηρήσουν και τους μικροοργανισμούς που προκαλούν το φαινόμενο της ερυθράς παλίρροιας.

Η εκδήλωση διοργανώνεται από το Φορέα Διαχείρισης Προστατευόμενων Περιοχών Θερμαϊκού Κόλπου, με την συνεργασία του Τμήματος Βιολογίας του ΑΠΘ και του Ιστιοπλοϊκού Ομίλου Θεσσαλονίκης, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, του Εμπορικού Βιομηχανικού Επιμελητηρίου (ΕΒΕΘ) και του Δήμου Δέλτα.

Σεμινάριο Εθελοντών

Την Κυριακή 3/11, θα πραγματοποιηθεί το πρώτο βιωματικό σεμινάριο για την εκπαίδευση των νέων εθελοντών της “Σχεδίας στην πόλη”.

Η «Σχεδία στην πόλη» συμπληρώνει φέτος 20 χρόνια ενεργούς κοινωνικής δράσης και στέλνει το μήνυμα: “Γίνε εθελοντής/ντρια! Κάνε τη διαφορά!”

Οι εθελοντές, μετά την ενημέρωση και το βιωματικό σεμινάριο εκπαίδευσης μπορούν να συμμετέχουν:

  • στον σχεδιασμό και την υλοποίηση νεανικών δράσεων στην πόλη
  • στα εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά
  • σε ανταλλαγές νέων και προγράμματα κατάρτισης με νεανικές οργανώσεις στην Ευρώπη

Χαρισματικά παιδιά: αναγνώριση – διαχείριση από  γονείς και εκπαιδευτικούς

ΔΕΠΥ… Μαθησιακές δυσκολίες… Αντίδραση… Πρόβλημα… Κάτι δεν κάνεις καλά… Τι; Ψάξε το… Τρέχα… Ρώτα… Βρες…

 

Τι είναι η χαρισματικότητα; Ποιος είναι χαρισματικός; Και ποιος δεν είναι;

Μπορώ ως γονέας να κάνω κάτι; Υπάρχει τρόπος να στηρίξω ουσιαστικά το παιδί μου με γνώση, χωρίς φόβο, αλλά με χαρά; Πώς μπορώ να το βοηθήσω να καταλάβει και να βγάλει προς τα έξω αυτό που είναι, ώστε να γίνει πιο χαρούμενο, άρα και πιο αποδοτικό; Πώς μπορώ να συμβάλλω ουσιαστικά και σταθερά στο να βρει τις κλίσεις του και να χαίρεται τη ζωή του; Και πώς μπορώ να αναπτύξω φίλτρα και άμυνες απέναντι σε κάθε “ειδικό” που με γεμίζει με φοβίες;

Η γνώση είναι δύναμη και φέρνει σιγουριά. Κι όταν ένας γονιός αισθάνεται πιο σίγουρος, παίρνει και σωστότερες αποφάσεις για το παιδί του. Διότι, όταν πια αληθινά γνωρίζει και καταλαβαίνει, τότε δεν φοβάται.

Ήρθε η ώρα να αρχίσουμε επιτέλους να μαθαίνουμε, γονείς και παιδιά, μέσα από τη χαρά και τη σιγουριά! Ακούγοντας τον χαρακτηρισμό «χαρισματικά παιδιά», ο νους του καθένα συνήθως πηγαίνει σε κάτι πολύ ιδιαίτερο και διαφορετικό. Πολλές φορές νομίζουμε πως γνωρίζουμε περί τίνος πρόκειται, όμως εν τέλει ίσως κάτι μας διαφεύγει ή κάτι παρερμηνεύουμε.

Στη διάλεξη που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 3 Νοεμβρίου στη Χ.Α.Ν.Θ. στο Παράρτημα Ασβεστοχωρίου (Ανδρέα Παπανδρέου 2, 57010, Ασβεστοχώρι) και ώρα 18:00 μ.μ., θα ακουστούν, να τεθούν οι σωστές ερωτήσεις και θα ληφθούν έγκυρες απαντήσεις!

Πρόκειται για μία διοργάνωση με πρωτοβουλία της Ομάδας Κολύμβησης Ιχθύς σε συνεργασία με τη Χ.Α.Ν.Θ. Παράρτημα Ασβεστοχωρίου και με ομιλήτρια την κα Δανάη Δεληγεώργη, Ψυχοπαιδαγωγό Κοινωνικής & Συναισθηματικής Ανάπτυξης, Επιστημονικά Υπεύθυνης Προγραμμάτων Εκπαίδευσης Χαρισματικότητας.

Σκοπός είναι να επαναπροσδιοριστεί ο τρόπος εκπαίδευσης και τελικά να αλλαχτεί ο κόσμος, μέσα από τη χαρά και τη γνώση… να γίνουμε όλοι μέρος της λύσης, όχι μόνο για τον εαυτό μας, αλλά κυρίως για την πηγή του παρόντος και του μέλλοντος, τα παιδιά μας!

Επειδή πρέπει να ενημερωθείτε ήρεμα και απρόσκοπτα, εκείνη τη μέρα θα υπάρχει φύλαξη για τα παιδιά, από τους έμπειρους προπονητές της ομάδας ‘Ιχθ΄ύς” και το υπέροχο προσωπικό της Χ.Α.Ν.Θ., με δημιουργικό παιχνίδι! (Μόνο για παιδιά 3 ετών και άνω)

 

Λίγα λόγια για την ομιλήτρια

Η κα Δεληγεώργη είναι απόφοιτος του τμήματος Φ.Π.Ψ. (Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας), με κατεύθυνση Ψυχολογίας από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, και πτυχιούχος ΜΑ in Gifted Education and Support Emotional Needs Northeastern Illinois University. Θα μιλήσει, λοιπόν, στο μυαλό και την ψυχή μας, όχι μόνο μέσα από προσωπικές εμπειρίες, αλλά και διαθέτοντας ένα τεράστιο επιστημονικό υπόβαθρο.

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα:

www.danaedeligeorges.com

www.centerfnoesis.com

 

Ομάδα Κολύμβησης Ιχθύς

Καλαμαριά, Μιαούλη 18

Πυλαία, Euromedica-Αρωγή

Θεσσαλονίκη, Ελλάδα

2313054671

www.ixthys.gr

info@ixthys.gr

Μουσικές του κόσμου

Σεμινάριο μουσικού αυτοσχεδιασμού με τον Wouter Vandenabeele

Ο καταξιωμένος μουσικός και συνθέτης Wouter Vandenabeele έρχεται στη Θεσσαλονίκη, από την Γάνδη του Βελγίου, για δύο συναυλίες και ένα ξεχωριστό σεμινάριο αυτοσχεδιασμού για κλασσικά και παραδοσιακά μουσικά όργανα με θέμα “Μουσικές του κόσμου”.

Το σεμινάριο που θα γίνει την Κυριακή 20 Οκτωβρίου, και ώρα 11:00-14:00 στον χώρο της Ε.Ε.Μ.Ε. (Ερμού 7, 3ος όροφος, Θεσσαλονίκη), απευθύνεται σε μουσικούς και ερασιτέχνες μουσικούς, όλων των επιπέδων.

Ο καθένας μπορεί να φέρει το μουσικό του όργανο και εξερευνητική διάθεση για να παίξει και να αυτοσχεδιάσει με το σύνολο!

Θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής και ειδική έκπτωση στη συναυλία που θα ακολουθήσει το βράδυ της Κυριακής με τον Wouter Vandenabeele και τους συνεργάτες του.

Οι θέσεις είναι περιορισμένες και για την καλύτερη οργάνωση του σεμιναρίου είναι καλό να δηλώσετε τη συμμετοχή σας στη Φόρμα.

 

Πληροφορίες: info@eeme.gr

 

7η Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνη Θεσσαλονίκης – Στάση

ΣΤΑΣΗ

Μπορεί μια Μπιενάλε να γίνει σημείο στάσης και αφετηρία αναστοχασμού για τα καίρια ζητήματα των σύγχρονων κοινωνιών, οι οποίες αναπτύσσονται σε συνθήκες επιτάχυνσης και κλιμακούμενης ανισότητας; Να εξετάσει από κριτική απόσταση τη στάση του ανθρώπου απέναντι στον κόσμο και τον πλανήτη; Μπορεί να γεφυρώσει την απόσταση ανάμεσα στον θεατή και τη σύγχρονη τέχνη; Μπορεί να υπερβεί την επιμελητική και θεσμική αυταρέσκεια και να αγγίξει την ουσία της πολιτικής και της καθημερινότητας, να ξαναδεί την καλλιτεχνική πράξη ως συνθήκη εργασίας μέσα ή έξω από θεσμούς και κανόνες; Τα ερωτήματα είναι ίσως αρκετά αλλά δεν περισσεύει κανένα.

Η 7η Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης επιχειρεί να γίνει ένα πεδίο επαναπροσδιορισμού αξιών και προτεραιοτήτων που είναι πιθανότερο να προκύψει, όταν δει κανείς τα πράγματα από μια κάποια απόσταση. Αυτή η κριτική αποστασιοποίηση στόχος είναι να δώσει μορφή σε στάσεις, να ενεργοποιήσει το βλέμμα και να οδηγήσει στην πράξη. Όχημα γι’ αυτό είναι η ιστορία. Η έννοια του σύγχρονου στην τέχνη, όπως τη διαμορφώνουν σε σημαντικό βαθμό πλέον οι Μπιενάλε, συσχετίζεται πολλές φορές με αυτή του επείγοντος. Αν, όμως, η αίσθηση του επείγοντος συνιστά κινητήριο δύναμη, η ιστορία μπορεί να προσδιορίσει τις διαδρομές ώστε να μην καταλήξουν αδιέξοδες.

Η 7η Μπιενάλε Θεσσαλονίκης προτείνει λοιπόν μια ιστορική επισκόπηση του εαυτού, του κόσμου και της ζωής μέσα από καλλιτεχνικές θέσεις και έργα. Με ερωτηματικά ή ενθουσιασμό, με αντιστάσεις ή ανατροπές, με ποιητικότητα ή ρεαλισμό, με φαντασία ή κριτική θεώρηση της πραγματικότητας, με ερευνητικότητα ή επινοητικότητα, οι καλλιτέχνες αναζητούν εναλλακτικά σημεία θέασης του παρελθόντος, του παρόντος και μελλοντικού κόσμου, και με κάποιον τρόπο τον ανασυνθέτουν.

Η πρόταση της Μπιενάλε Θεσσαλονίκης για Στάση αφορά την παύση για αναστοχασμό, τη σιωπή με στόχο όχι τον εφησυχασμό και την απομόνωση αλλά τη θέση, την εμπλοκή, τη φωνή που θα ενωθεί με άλλες φωνές, για τη χάραξη διαδρομών που απαιτούν κόπο, σκέψη και συνέπεια. Για να γίνει η Στάση προϋπόθεση για θέση, το σύγχρονο είναι απαραίτητο να τοποθετηθεί στο πεδίο των ερωτημάτων της ιστορίας και του διαλόγου, των συγκρούσεων, της ιδεολογικής διαμάχης. Η ιστορική ανάγνωση της σύγχρονης τέχνης, επομένως, δεν συνιστά τέλος αλλά μάλλον αρχή μιας γνωστικής διαδικασίας που δίνει τη δυνατότητα ουσιαστικής πολιτικοποίησής της.

Η επιμελητική ομάδα της φετινής διοργάνωσης, προκρίνοντας ως αναγκαία και ζωτική την απόπειρα κριτικής του πολυετούς θεσμού και της ευρύτερης πολιτικής του, επιχειρεί μια στροφή: στα έργα, τους καλλιτέχνες, τις δράσεις και τις αφηγήσεις, που δεν εκφέρουν μόνο δημιουργικό λόγο, αλλά κυρίως ορίζουν μια στάση απέναντι στη ζωή και τον κόσμο. Ακόμη κι αν η επιλογή μοιάζει καταρχάς εσωστρεφής, στην πραγματικότητα ανοίγεται πιο αποφασιστικά προς τους καλλιτέχνες και το κοινό, εγκαινιάζοντας έναν διάλογο μαζί τους και διερευνώντας στάσεις και θέσεις, τρόπους και πρακτικές, αρχεία και ντοκουμέντα, πολύτροπα κανάλια επικοινωνίας.

Καλλιτέχνες κεντρικής έκθεσης

Αljoscha, Jonathas de Andrade, Art Workers’ Coalition, Helene Black, Βαγγέλης Βλάχος, micha cárdenas, Θάλεια Γκατζούλη, Tacita Dean, Thomas Demand, Γιώργος Δεπόλλας, Διοχάντη, Δημήτρης Ζουρούδης, Harun Farocki, Joan Fontcuberta, Jakob Gautel & Ιάσων Καραΐνδρος, Julian Germain, Johan Grimonprez, Minna Henriksson, Valentin Hertweck – Irene Paetzug, Hypercomf, Αθηνά Ιωάννου, Kalos&Klio, Άρης Κατσιλάκης, Gustav Klutsis, Νικόλας Κοζάκης & Raoul Vaneigem, Γιάννης Κουνέλλης, Μαρία Λοϊζίδου, Ζώης Λουμάκης, Christien Meindertsma, Πέτρος Μώρης, Πάολα Παλαβίδη, Απόστολος Παλαβράκης, Γιάννης Παντελίδης, Claudio Pérez, Βαγγέλης Πλοιαρίδης, Βασίλης Σαλπιστής, Κύριλλος Σαρρής, Jonas Staal, Stelarc, SUPERFLEX, Α. Τάσσος, Τάνια Τσιρίδου, Γιάννης Φαϊτάκης, Παντελής Χανδρής, Μαρία Χουλάκη

Μπορεί μια κουρτίνα να μεταμορφωθεί σε χορευτή που κινείται ανάμεσα σε έργα τέχνης και θεατές; Μπορεί μια λυχνία να εντοπίζει τους αγγέλους που βρίσκονται στο δωμάτιο; Μπορούν τα παιδιά του δρόμου να μεταμορφωθούν σε καλλιτέχνες φωτογράφους; Και μπορούμε να δούμε τι βλέπουν πίσω από τα κάγκελα οι κρατούμενοι σε 18 σωφρονιστικά ιδρύματα στην Ελλάδα;

Όσοι έχουν κάνει ήδη Στάση στην 7η Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης -και είναι ήδη πάνω από 10.000 επισκέπτες κατά τον πρώτο μήνα λειτουργίας της- γνωρίζουν ήδη τις απαντήσεις.

Όσοι όμως δεν επισκέφθηκαν ακόμη τους έξι χώρους στη Θεσσαλονίκη (Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης, Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης, Πειραματικό Κέντρο Τεχνών, Αλατζά Ιμαρέτ, Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης) και για πρώτη φορά τους χώρους του Μουσείου Άλεξ Μυλωνά, στην Αθήνα, ένα πλούσιο πρόγραμμα ξεναγήσεων τους περιμένει για να τους μυήσει στον εικαστικό κόσμο της 7ης Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης. Να τους συστήσει τα έργα που δημιούργησαν οι 50 και πλέον καλλιτέχνες οι οποίο δίνουν το «παρών» στην πρώτη μεγάλη διοργάνωση του MOMus και να «ξεκλειδώσει» τα μυστικά που κρύβονται πίσω από τα έργα της κεντρικής έκθεσης.

Αν έχετε την περιέργεια να μάθετε ποια σχέση μπορεί να έχουν για παράδειγμα οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες που αποτυπώνουν λεπτομέρειες από εγκαταλελειμμένα οικοδομήματα με τα έργα της ρωσικής πρωτοπορίας. Αν σας ενδιαφέρει να δείτε πως η ιστορία του αυτοματισμού μπορεί να μεταμορφωθεί σε μια σειρά γλυπτών. Αν θέλετε να μάθετε πως είναι δυνατόν κάποιος να έχει ένα τρίτο αυτί στο χέρι του και μάλιστα λειτουργικό κι αν δύναται η τέχνη να δημιουργήσει ένα καταφύγιο ηρεμίας από ακατέργαστο χάλυβα, οι απαντήσεις δίνονται στις ξεναγήσεις της 7ης Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης.

Μια Στάση στον κόσμο της 7ης Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης μπορεί να αλλάξει τη Στάση σας απέναντι στον κόσμο της τέχνης. Θα την τολμήσετε;

 

Πρόγραμμα Δράσεων

Στο πρόγραμμα κατά τους τέσσερις μήνες που θα διαρκέσει η 7η Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης (12.10.2019 – 16.02.2020) εκτός του αμιγώς εικαστικού, όπως θα παρουσιάζεται στους εκθεσιακούς χώρους, θα είναι ιδιαιτέρως ενισχυμένο και το θεωρητικό πλαίσιο της φετινής θεματικής μέσω των εκδηλώσεων λόγου, των ημερίδων και των πρότζεκτς που πλαισιώνουν τον κεντρικό πυρήνα της διοργάνωσης.

Συγκεκριμένα δείτε το Κεντρικό Πρόγραμμα.

 

Ξεναγήσεις

Ξεναγήσεις ανοιχτές για το κοινό (με το εισιτήριο εισόδου στον κάθε χώρο):
  • Κάθε Σάββατο στις 12:00 στο MOMus-Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης-Συλλογή Κωστάκη
  • Κάθε Κυριακή στις 12:00 στο MOMus-Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης-Συλλογές Μακεδονικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης και Κρατικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης (εντός ΔΕΘ-HELEXPO)
  • Τις Κυριακές 20 Οκτωβρίου • 3, 17 Νοεμβρίου • 1, 15 Δεκεμβρίου, 12, 26 Ιανουαρίου • 2, 9, 16 Φεβρουαρίου στις 12:00 στο MOMus-Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης
  • Τις Κυριακές 3, 10, 24 Νοεμβρίου • 8, 15 Δεκεμβρίου • 12, 26 Ιανουαρίου • 9, 16 Φεβρουαρίου στη 13:00 στο MOMus-Πειραματικό Κέντρο Τεχνών
  • Τα Σάββατα 8 Δεκεμβρίου · 11, 25 Ιανουαρίου · 15 Φεβρουαρίου στις 12:00  στο Αλατζά Ιμαρέτ
  • Χωρίς ξεναγήσεις στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης

*Ωράριο λειτουργίας του Μ1, όπου εκτίθεται έργο του Aljosa. Το έργο του Aljosa στο Μ1 το βλέπει κανείς τις ώρες που υπάρχει παράσταση στη αίθουσα. Το έργο των Νικόλα Κοζάκη & Raoul Vaneigem εκτίθεται στον ενδιάμεσο χώρο των δύο κτιρίων.

 

Εκπαιδευτικά Προγράμματα

Κατά τη διάρκεια της 7ης Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης πραγματοποιούνται εκπαιδευτικά προγράμματα για σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και ξεναγήσεις για μαθητές αλλά και για ενήλικες. Όλα τα εκπαιδευτικά προγράμματα και οι ειδικές ξεναγήσεις για την 7η Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης υλοποιούνται έπειτα από συνεννόηση με τα αντίστοιχα τμήματα Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων.
  • Τμήμα Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων MOMus-Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης-Συλλογή Κωστάκη

Τ: 2310589222

E-mail: educationmodern@momus.gr

  • Τμήμα Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων MOMus-Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης-Συλλογές Μακεδονικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης και Κρατικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης 

Τ: 2310 240002

E-mail: mmca.education@gmail.com

  • Τμήμα Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων MOMus-Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης

Τ: 2310 566716

E-mail: educ.thmp@culture.gr

  • MOMus-Μουσείο Άλεξ Μυλωνά

Τ: 2103215717

E-mail: info.mam@momus.gr

 

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε στην ιστοσελίδα της 7ης Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης  http://thessalonikibiennale.gr/.

Η εμψύχωση στην ομάδα της τάξης

Εκπαιδευτικό βιωματικό σεμινάριο

Ο παιδαγωγός σε ρόλο εμψυχωτή: δυσκολίες, προκλήσεις και δημιουργική αλληλεπίδραση στην ομάδα – τάξη.

Παιχνίδια γνωριμίας, εμπιστοσύνης και  συνεργασίας, παιχνίδια φαντασίας, βιωματικές ασκήσεις προσωπικής ανάπτυξης και έκφρασης.

H «Σχεδία στην πόλη», με 20 χρόνια εμπειρίας στη βιωματική εκπαίδευση και στην κατάρτιση παιδαγωγών σχεδιάζει και φέτος μια σειρά σεμιναρίων που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των εκπαιδευτικών στο σύγχρονο σχολικό πλαίσιο. Το πρώτο σεμινάριο αφορά στην Εμψύχωση ομάδας.

Στόχος του είναι να αναδείξει παιδαγωγικά εργαλεία που θα βοηθήσουν τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν ένα θετικό κλίμα και να αντιμετωπίσουν δημιουργικά δυσκολίες στην ομάδα  – τάξη ή σε οποιαδήποτε άλλο πλαίσιο εργάζονται.

Απευθύνεται σε όσους εργάζονται με παιδιά και νέους, σε παιδαγωγούς, ψυχολόγους, καλλιτέχνες, σε φοιτητές παιδαγωγικών σχολών και σε όσους ενδιαφέρονται για μια διαφορετική βιωματική προσέγγιση στην επικοινωνία και στην προσωπική ανάπτυξη των μελών μιας ομάδας.

 

Εκπαιδεύτρια: Αργυρώ Σκίτσα, παιδαγωγός, εμψυχώτρια

Μουσική και παιδί

Σεμινάριο για γονείς, παιδαγωγούς, μουσικούς και όλους όσους αγαπούν τη μουσική και τα παιδιά

Τη Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 7.00 – 8.30 μ.μ. στη Χαρά και Μουσική τον πρώτο λόγο θα έχει τι άλλο, η  μουσική!

Πόσο σημαντική είναι η μουσική για τα παιδιά;

Πως μπορώ να εντάξω τη μουσική  στην καθημερινή οικογενειακή ζωή;

Ποια είναι τα μουσικοκινητικά στάδια ανάπτυξης;

Τι είναι οι συναυλίες για παιδιά;

Από ποια ηλικία είναι καλύτερα να αρχίσουν τα παιδιά ένα μουσικό όργανο;

Πώς επιδρά η μουσική στην κοινωνικοποίηση του παιδιού;

Είναι τα παιδικά τραγούδια μια γέφυρα ανάμεσα στις γενιές;

Είναι η μουσική για όλους;

Τα πάντα για την φωνολογική ενημερότητα – συλλαβική επίγνωση

Την Τετάρτη 16 Οκτωβρίου και ώρα 19:00 το Sublime Book store σε συνεργασία με και το The Pandas Booktique παρουσιάζει το βιβλίο “Τα πάντα για την φωνολογική ενημερότητα-συλλαβική επίγνωση”, ένα βιβλίο – εργαλείο για παιδιά που πρόκειται να μάθουν να γράφουν και να διαβάζουν ή έχουν δυσκολίες στην κατάκτηση της ανάγνωσης και της γραφής.

Θα ακολουθήσει συζήτηση με την λόγο-θεραπεύτρια από το Kέντρο Λογοθεραπείας Λογοτέχνημα Νερούτσου Ελένη κατά την οποία οι γονείς μπορούν να υποβάλλουν τα ερωτήματα που τους απασχολούν σχετικά με το λόγο του παιδιού τους.

 

KinderDocs – Inventing Tomorrow

KinderDocs

Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ για παιδιά και νέους

Οκτώβριος 2019 – Απρίλιος 2020

 

Πρεμιέρα: Νέοι, επιστήμη και περιβάλλον

Γνωρίστε καινοτόμους έφηβους επιστήμονες από όλο τον κόσμο που αναπτύσσουν λύσεις για τα περιβαλλοντικά προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα η ανθρωπότητα. Η συναρπαστική προετοιμασία για τον σημαντικότερο διαγωνισμό νέων επιστημόνων στον κόσμο, το Intel International Science and Engineering Fair. Ποιος θα αναδειχθεί νικητής;

 

Laura Nix, Η.Π.Α, 2018, 87’

Δείτε το τρέιλερ εδώ

Στα αγγλικά, ινδονησιακά, ισπανικά με ελληνικούς υπότιτλους

ΦΕΣΤΙΒΑΛ/ΒΡΑΒΕΙΑ: GREAT JURY AWARD SEATTLE INTERNATIONAL FILM FESTIVAL 2018 • OFFICIAL SELECTION: SUNDANCE FILM FESTIVAL 2018 • HOTDOCS 2018 • FULL FRAME DOCUMENTARY FILM FESTIVAL 2018 • CPH:DOX 2018

Μετά από την προβολή ακολουθεί συζήτηση.

Καλεσμένοι στην Πρεμιέρα στη Θεσσαλονίκη 3/11 οι Λεωνίδας Ντζιαχρήστος, Αναπληρωτής Καθηγητής ΑΠΘ Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών και ο Γιώργος Ντινόπουλος από την διεθνή αποστολή 2019 για το Δίκτυο «Νέοι Δημοσιογράφοι για το Περιβάλλον (νικητές 1ου βραβείου στην κατηγορία άρθρου & 2ο βραβείο στην κατηγορία Φωτορεπορτάζ)

 

Δείτε το αναλυτικό Πρόγραμμα για την περίοδο 2019 – 2020.

Λίγα λόγια για το KinderDocs

Ξεκινάει στις 13 Οκτωβρίου για 4η χρονιά το KinderDocs Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ για Παιδιά και Νέους στο Μουσείο Μπενάκη/Πειραιώς 138 και στις 3 Νοεμβρίου στο ΜOMus – Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στη Θεσσαλονίκη.

Το θέμα της εφηβείας, των ανθρώπινων σχέσεων και της εκπαίδευσης, καθώς και οι συνέπειές τους στα παιδιά και τους νέους διαπερνά όλο τον κορμό του φετινού προγράμματος, που περιλαμβάνει 28 βραβευμένα ντοκιμαντέρ από όλο τον κόσμο, 13 εκ των οποίων ελληνικές πρεμιέρες.

Συνεχίζεται η συνεργασία με δύο μεγάλα ευρωπαϊκά φεστιβάλ ντοκιμαντέρ, IDFA (Ολλανδία) και Doxs! (Γερμανία). Επίσης, το πρόγραμμα του KinderDocs θα παρουσιαστεί και πάλι φέτος τον Νοέμβριο στο σημαντικότερο φεστιβάλ ντοκιμαντέρ της Ιταλίας, το Festival dei Popoli στη Φλωρεντία. Πάνω από 60% του φετινού προγράμματος είναι φτιαγμένο από γυναίκες δημιουργούς.

Το KinderDocs ξεκινάει στις 13/10 και διαρκεί έως τον Απρίλιο 2020.

Περιλαμβάνει:

  • 30 εκπαιδευτικές προβολές και παράλληλες δράσεις για σχολεία στα δύο μουσεία
  • Toolkit 2019/2020 για την προετοιμασία πριν και μετά τις προβολές, που περιλαμβάνει όλες τις ταινίες
  • 14 ειδικές προβολές για όλη την οικογένεια τα Σαββατοκύριακα, με συζήτηση ή δράση με ειδικούς καλεσμένους
  • Το φεστιβάλ απευθύνεται σε παιδιά και νέους από 9 ετών, εκπαιδευτικούς, φοιτητές, γονείς και φίλους του καλού κινηματογράφου
  • Στόχος είναι να δημιουργείται πεδίο και έμπνευση για διάλογο και δράσεις, διαμορφώνοντας τους νέους σκεπτόμενους πολίτες του αύριο, σήμερα
  • Δείτε το πρόγραμμα στο kinderdocs.com και ενημερωθείτε στο facebook/kinderdocs