
Το influx | mind and body in motion, σημαίνει να είσαι σε ροή: μυαλό και σώμα εν κινήσει, καθώς το μόνο σταθερό είναι η αλλαγή.
Ο χώρος του influx βρίσκεται στην Ερμού 8 στον 4ο όροφο και φιλοξενεί μαθήματα κίνησης για όλες τις ηλικίες (από 2 έως 102+). Στοχεύει στο να μπορέσει ο καθένας να γίνει ένα πιο ενσυνείδητο άτομο ξεκινώντας πρώτα από όλα από το σώμα και την κίνηση.
Πίσω από τον χώρο, είναι η Ιωάννα Παλαμήδους, δασκάλα χορού και ενσώματων πρακτικών, χορεύτρια και χορογράφος με υπόβαθρο τις αρχικές σπουδές της στις νευροεπιστήμες και την βιοϊατρική στο Λονδίνο.
Λαμβάνοντας υπόψη της τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται ο εγκέφαλος, ενσωματώνει εργαλεία, ώστε η βιωματική μάθηση να γίνεται ακόμα πιο εύκολη πάντα με βάση τις ανάγκες του κάθε παιδιού ή ατόμου.
Τι καλύτερο από το να ξεκινήσει κανείς ένα τέτοιο ταξίδι από μικρή ηλικία! Θα αποκτήσει εργαλεία για μια ζωή!
Λίγα λόγια για τον χώρο
- Όλα τα στοιχεία το χώρου είναι ασφαλείας, με προτεραιότητα στην ασφάλεια των επισκεπτών. Ο χώρος είναι πλήρως προσβάσιμος σε καροτσάκια καθώς διαθέτει ενιαίο δάπεδο και υποδομές ΑΜΕΑ.
- Στο χώρο αναμονής μπορούν να διαμένουν οι γονείς και τη διάρκεια του μαθήματος και επιπλέον μπορούν να χαλαρώσουν κάνοντας το τσάι ή τον καφέ τους στο κουζινάκι, που υπάρχει.

Λίγα λόγια για την Ιωάννα Παλαμήδους
Η Ιωάννα αποφοίτησε με προπτυχιακό από το QMUL, στο Λονδίνο στις Βϊοιατρικές επιστήμες και συνέχισε με ένα μεταπτυχιακό πάνω στις κλινικές νευροεπιστήμες (UCL). Επειδή όμως της φαινόταν αφύσικο να μελετάει το ανθρώπινο σώμα μόνο σε δύο διαστάσεις -μέσα από οθόνες, μικροκλίμακες και στο χαρτί- και δεδομένου ότι χόρευε από πολύ μικρή ηλικία, αποφάσισε να ολοκληρώσει και ένα μεταπτυχιακό χορού πάνω στη Καλλιτεχνική πρακτική και τα somatics (Creative Practice: DPP, Trinity Laban & Independent Dance). Από τη στιγμή που επέστρεψε στη Θεσσαλονίκη εκπαιδεύεται διαρκώς πάνω στο σώμα μέσα από διάφορες προσεγγίσεις όπως τη μέθοδο Franklin, το mat pilates (BASI) και τη yoga (200hrs).
Για εκείνη ο νους και το σώμα είναι ένα σύστημα με δύο όψεις όπου η μια τροφοδοτεί και επηρεάζει ή ρυθμίζει την άλλη. Αυτή είναι και η κοινή προσέγγιση στα διάφορα είδη πρακτικών που μπορεί να διδάσκει: αυτή η αλληλεπίδραση νου-σώματος να μπορεί να γίνει πιο συνειδητή και έτσι να “αναβαθμιστεί” η ποιότητα ζωής του ατόμου. Αυτή η “αναβάθμιση” μπορεί να αφορά είτε τη ψυχολογική αποσυμπίεση είτε απλά το να δυναμώσει το μυοσκελετικό σύστημα του ατόμου. Όποιος και από τους δύο είναι ο στόχος του μαθητή/ασκούμενου, η συνειδητότητα στο σώμα, στο πώς αντιδράει και το πώς κινείται επιφέρει και συνειδητότητα στα άλλα κομμάτια του ατόμου.