προσωπική ανάπτυξη – Πυγολαμπίδες
Skip to content

Oμάδα Γονέων Μ3: Mαθαίνουμε – Μεγαλώνουμε – Μαζί

 

Mήπως ήρθε η ώρα από γονείς που φροντίζουμε, που οργανώνουμε, ρυθμίζουμε, να γίνουμε γονείς που διασκεδάζουμε, συμπορευόμαστε και περνάμε ποιοτικό, ανάλαφρο χρόνο με τα παιδιά μας, με τον/την σύντροφό μας, και με τον εαυτό μας;

 

Το πρόγραμμα ΜΑΖΙ, είναι ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα παράλληλης βιωματικής εκπαίδευσης γονιών και παιδιών. Λειτουργούν ταυτόχρονα τρεις ομάδες (γονέων, παιδιών, εφήβων) που διαπραγματεύονται ίδια θέματα, αλλά με διαφορετικό και συμπληρωματικό τρόπο. Οι γονείς που συμμετέχουν στην ομάδα μπορούν να συμμετέχουν μόνοι τους ή με το παιδί τους.

Τα θέματα που θα απασχολήσουν την ομάδα φέτος είναι: 

  • Τι θα πει «ποιοτικός χρόνος με τα παιδιά» μας;
  • Η «καμπύλη» των εξωσχολικών δραστηριοτήτων.
  • Ανεξαρτησία και όρια – Διαχείριση συγκρούσεων
  • Χρόνος για μένα.  Αυτοδιάθεση για σένα
  • Μαθαίνουμε στα παιδιά μας να δημιουργούν ισότιμες σχέσεις
  • Τεχνικές «συναισθηματικής διεκδίκησης»
  • Πώς τα παιδιά αποκτούν εσωτερικά κίνητρα και στόχους
  • Η τεχνολογία και ποια συγκεκριμένα κενά (πρέπει να) καλύπτει.
  • Φροντίζω, αγαπώ, προβάλλω (?) το σώμα μου

Χρήσιμες Πληροφορίες

Έναρξη σχολής γονέων: Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2024

Ημερομηνίες συναντήσεων: 13/12, 17/1, 14/2, 14/3, 11/4, 16/5, 20/6

Ώρα: 18.30 – 20.30, μία Παρασκευή το μήνα

Κόστος Συμμετοχής:

  • 40 ευρώ/συνεδρία (ανεξαρτήτως ατόμων, για όλα τα μέλη της οικογένειας)
  • 300 ευρώ για όποιον επιθυμεί να πληρώσει το σύνολο των συναντήσεων

Απαραίτητη η κράτηση θέσης με σειρά προτεραιότητας (μέγιστος αριθμός 15 άτομα)

Χώρος Διεξαγωγής: Κέντρο Προαγωγής Πολιτισμού και Ψυχικής Υγείας, Μ. Αλεξάνδρου 31Α (απέναντι από Μακεδονία Παλλάς)

Επικοινωνία: 

 

Book Club: Ο Φρόιντ στη Βιβλιοθήκη

Ένα εμπνευσμένο book club για παιδιά που τα βοηθά στην ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους, έχει επιμεληθεί με αγάπη η Ειδική Παιδαγωγός, Φιλόλογος και Ψυχολόγος Λίνα Μαυρουδή.

Ένας κόσμος λογοτεχνικών αναζητήσεων ξεκινά μέσα στον ζεστό χώρο του λογοτεχνικού εργαστηρίου ¨Ο Φρόιντ στη βιβλιοθήκη¨.  Εδώ με απόλυτο σεβασμό στην ελευθερία της έκφρασης, το παιδί συναντά τις σκέψεις του και χτίζει μια αληθινή εμπειρία ανάπτυξης, καθώς προβληματίζεται και επαναπροσδιορίζει προσωπικά πιστεύω με βασικό σκοπό την ενίσχυση της κριτικής του δύναμης, της αυτογνωσίας και φυσικά της ενσυναίσθησης.  Έτσι, το βιβλίο γίνεται για το παιδί εργαλείο κατανόησης των ανθρώπινων συμπεριφορών και καταστάσεων μέσα από απλούς κανόνες ψυχολογίας.  Το παιδί, λοιπόν, μαθαίνει να γίνεται ψυχολόγος του εαυτού του ενώ ενισχύεται η ικανότητά του να βρίσκει δημιουργικούς τρόπους διαχείρισης δύσκολων καταστάσεων.

 

Σ’ ένα ασφαλές λογοτεχνικό περιβάλλον, οι μικροί φίλοι αναζητούν τη σοφία ενισχύοντας το δικό τους αξιακό σύστημα ενώ σε δεύτερο χρόνο η προτροπή που δίνεται στο παιδί, έτσι ώστε να εκφράζεται με το λόγο, προάγει τη δημιουργία νοήματος σε καταστάσεις, συμπεριφορές και σκέψεις που διαφορετικά μπορεί να μη μπορούσαν να εξωτερικευθούν. 

 

Τα προγράμματα του book club απευθύνονται σε διαφορετικές ηλικιακές ομάδες από το νηπιαγωγείο ως και την έκτη δημοτικού και περιλαμβάνουν δημιουργικές δραστηριότητες που κρατούν ζωηρό το ενδιαφέρον του παιδιού, όπως δημιουργική γραφή και χειροτεχνίες.  Ακόμη λειτουργούν και αγγλόφωνα/δίγλωσσα τμήματα κατόπιν συνεννόησης.  Όταν ο καιρός το επιτρέπει οι συναντήσεις γίνονται στον εξωτερικό χώρο με θέα το βουνό.  Φυσικά, οι γονείς είναι ευπρόσδεκτοι να παραμείνουν και να απολαύσουν ένα ζεστό ρόφημα συζητώντας ή διαβάζοντας.

 

Για επιπλέον πληροφορίες σχετικά με το Book Club μπορείτε να επικοινωνήσετε:

 

 

Ταξιδιωτική Παιδαγωγική – Ακαδημία Φύσης ΑΠΘ

 

Η Ταξιδιωτική Παιδαγωγική είναι μια επιστημονική παιδαγωγική προσέγγιση που δραστηριοποιείται στον τομέα της εκδρομικής περιπέτειας με ψυχοπαιδαγωγικό χαρακτήρα. Αφορά σε συγκεκριμένες δράσεις με στόχο την εξοικείωση, την πεζοπορία και τη δραστηριοποίηση των παιδιών στο αστικό, περιαστικό και φυσικό περιβάλλον και την ταυτόχρονη εκμάθηση δεξιοτήτων ζωής, εκτός σχολικού πλαισίου.

 

Η ομάδα της Ταξιδιωτικής Παιδαγωγικής ΑΠΘ πραγματοποιεί για φέτος ένα πρόγραμμα το οποίο ξεκινά την Κυριακή 6 Οκτωβρίου και απευθύνεται σε παιδιά 6 – 14 ετών με επιθυμία να ζήσουν την περιπέτεια, να εκτονώσουν την ενέργεια τους, να αποκτήσουν εμπιστοσύνη στις δυνάμεις τους, να  αναλάβουν πρωτοβουλίες, να ανήκουν σε μία ομάδα εκτός σχολείου.

Για δύο Κυριακές κάθε μήνα μία ομάδα 20 παιδιών θα ανακαλύψει τα πιο όμορφα δάση της πόλης μέσα από τις μεθόδους της Ταξιδιωτικής Παιδαγωγικής. Θα ανέβουν βουνά, θα κατηφορίσουν πλαγιές, θα διασχίσουν ποτάμια, θα μάθουν να παίρνουν ρίσκα και θα αντιμετωπίσουν τους φόβους τους, θα ανακαλύψουν θησαυρούς, θα παίξουν παιχνίδια απ’ όλο τον κόσμο και θα μάθουν να πέφτουν και να… ξανασηκώνονται!

 

Χρήσιμες Πληροφορίες

Διάρκεια προγράμματος: Οκτώβριος – Ιούνιος

δύο Κυριακές / μήνα

Ώρα: 10.00 – 14.00

για παιδιά 6 – 14 ετών

Μέγιστος αριθμός παιδιών: 20 άτομα

Κόστος Συμμετοχής: 120 ευρώ / τρίμηνο για κάθε παιδί

Πληροφορίες/εγγραφές: 

 

Το Παραμικρό – Αποτελεσματική Μελέτη και Υλοποίηση Στόχων

Για το εργαστήριο “Αποτελεσματική Μελέτη και Υλοποίηση Στόχων” που θα πραγματοποιηθεί στο  “Παραμικρό” δημιουργήθηκαν τρία τμήματα σύμφωνα με τις τρεις ηλικιακές ομάδες και ξεκινούν από την Πέμπτη 3 Οκτωβρίου, με πρώτο το τμήμα Γυμνασίου, την Παρασκευή 4 Οκτωβρίου συνεχίζει το τμήμα Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού ενώ το τμήμα του Λυκείου ξεκινά την ερχόμενη Δευτέρα 7 Οκτωβρίου. Η ώρα συνάντησης κάθε τμήματος είναι 18.30 – 20.30.

 

Στόχος και σύντομη περιγραφή του εργαστηρίου

Το εργαστήριο στοχεύει στο να φέρει τους συμμετέχοντες σε επαφή τόσο με αποτελεσματικές στρατηγικές και πρακτικές μελέτης, όσο και με την εσωτερική τους παρακίνηση. Τα βιώματα στο πλαίσιο της δυναμικής της ομάδας θα παίξουν καταλυτικό παράγοντα κινητοποίησης και έμπνευσης, προκειμένου αρχικά να εφαρμόσουν τα όσα μαθαίνουν και στη συνέχεια να ασκηθούν σε αυτά με υπομονή, προκειμένου να αναπτύξουν τις απαραίτητες δεξιότητες που θα καταστήσουν την μελέτη τους αποτελεσματική. Έτσι θα οδηγηθούν να δρέψουν τους καρπούς της άσκησής τους αντλώντας πλέον ικανοποίηση όχι μόνο από το αποτέλεσμα της μελέτης τους αλλά και απ’ αυτήν την ίδια την διαδικασία της μελέτης.

 

Έναρξη εργαστηρίων

  • Τμήμα Γυμνασίου: από Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 
  • Tμήμα Ε΄ & Στ΄ Δημοτικού: από Παρασκευή 4 Οκτωβρίου
  • Τμήμα Λυκείου: από Δευτέρα 7 Οκτωβρίου

Ώρα: 18.30 – 20.30

Περίοδος: Από Οκτώβριο έως Μάιο

Συχνότητα: τρεις φορές τον μήνα. Δηλαδή μια φορά την εβδομάδα, τις τρεις πρώτες εβδομάδες κάθε μήνα.

Διάρκεια κάθε συνάντησης: 2 ώρες

Απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου (αλλά και Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού) Τρία ξεχωριστά τμήματα.

 

Αναλυτική περιγραφή του εργαστηρίου

Οι συμμετέχοντες στο εργαστήριο θα εμβαθύνουν σε δύο βασικούς τομείς.

Ο πρώτος, θα τους φέρει σε επαφή με πρακτικές και στρατηγικές μελέτης και θα κληθούν να ασκηθούν προκειμένου να αναπτύξουν όλες εκείνες τις δεξιότητες που χρειάζονται για να είναι παραγωγική η εμπειρία της μελέτης τους, και επομένως και απολαυστική.

Τέτοιες δεξιότητες είναι:

  • Η ικανότητα να συγκεντρώνουν την προσοχή τους όση ώρα το χρειάζονται
  • Η ικανότητα να παρατηρούν με εξερευνητική διάθεση αυτό που μελετούν
  • Η κριτική ικανότητα να επιλέγουν το σημαντικό μέσα από την πληθώρα των δευτερευόντων.
  • Η ικανότητα να συνθέτουν καθαρά δομημένο και δημιουργικό λόγο.
  • Η ικανότητα να κατανοούν όλο και πιο πολύπλοκες έννοιες
  • Η ικανότητα να αναστοχάζονται, να παρατηρούν δηλαδή το πως νοιώθουν καθώς και το τι είναι παραγωγικό σε κάθε πρακτική που δοκιμάζουν
  • Η ικανότητα να θυμούνται όσα θεωρούν πως θα τους φανούν χρήσιμα

Όλα αυτά όμως προϋποθέτουν κίνητρο, συστηματικότητα και επιμονή σε βάθος χρόνου.

Και το μεγάλο ερώτημα είναι: πού βρίσκει κανείς τέτοια δύναμη;

Αυτό οδηγεί στον δεύτερο τομέα στον οποίο οι συμμετέχοντες θα εμβαθύνουν στο εργαστήριο αυτό, στον τομέα της μελέτης της φύσης των πραγμάτων. Θα αναζητήσουν απαντήσεις σε ερωτήματα όπως:

  • Ποιος είμαι και γιατί με ενδιαφέρει να μελετώ αποτελεσματικά;
  • Ποια θέματα με έλκουν με πάθος; (όχι μιμούμενος τους άλλους, αλλά απαντώντας το ερώτημα από καρδιάς;)
  • Πώς μπορώ να καταφέρω να γίνω όλα αυτά που θέλω;
  • Ποια είναι τα εμπόδια στο δρόμο μου και πώς μπορώ να τα ξεπεράσω;

Εδώ, τόσο μέσα από βιωματικές ασκήσεις όσο και μέσα από σχεδιαγράμματα και χάρτες θα επιχειρήσουν να δώσουν απαντήσεις σε ερωτήματα όπως τα παραπάνω. Εντοπίζοντας ψευδείς πεποιθήσεις οι οποίες τους περιορίζουν, και αντικαθιστώντας τες με αληθείς που τους ενδυναμώνουν, καθώς και μελετώντας θεμελιώδεις συμπαντικούς νόμους όπως ο νόμος της ήσσονος αντίστασης και ο νόμος της έλξης, θα κινηθούν στην κατεύθυνση να γίνουν ολοένα και περισσότερο συνειδητοί δημιουργοί της πραγματικότητάς τους.

Η προσέγγιση στο εργαστήριο αυτό θα χαρακτηρίζεται από τέσσερεις κύριες παραμέτρους:

  • Zoom outzoom in

Από τη μια θα εστιάζουν την προσοχή τους σε σχεδιαγράμματα και χάρτες βλέποντας πως συνδέονται όλες αυτές οι έννοιες και στρατηγικές μεταξύ τους σε ένα επίπεδο zoom out και από την άλλη θα κάνουν zoom in εστιάζοντας την προσοχή τους σε θέματα, άλλοτε από τον ένα και άλλοτε από τον άλλο, από τους δύο βασικούς τομείς του εργαστηρίου.

  • Σπειροειδή διαστρωμάτωση (layers)

Θα επισκεφτούν όλα τα ζητήματα μελέτης και στους δύο τομείς ξανά και ξανά μέσα στη χρονιά. Κάθε φορά που εστιάζουν την προσοχή τους σε κάποιο θέμα, η κατανόησή τους θα είναι διαφορετική από την προηγούμενη φορά που άγγιξαν το θέμα καθώς θα έχει προηγηθεί επαφή και με όλα τα άλλα θέματα, θεωρητική και βιωματική, καθώς και χρόνος για άσκηση και πειραματισμούς. Αυτή η αντιμετώπιση των ζητημάτων σε στρώσεις, ξανά και ξανά, δίνει στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να κάνουν τις δικές τους βιωματικές συνδέσεις στον δικό τους χρόνο.

  • Διάθεση παιχνιδιού

Και στους δύο τομείς θα προσεγγίσουν τα ζητήματα με μια διάθεση ανάλαφρη. Θα είναι δημιουργικοί και ευφάνταστοι στις εξερευνήσεις και τους πειραματισμούς τους, χωρίς ανησυχία μήπως κάνουν λάθος, και χωρίς διάθεση σύγκρισης και ανταγωνισμού. Θα παρατηρούν κυρίως το πώς νιώθουν, και θα επαναλαμβάνουν οτιδήποτε τους δίνει ευχαρίστηση και ικανοποίηση. Θα αναπτύξουν τις επιθυμητές δεξιότητες, όχι καταβάλλοντας σκληρή προσπάθεια, αλλά διατηρώντας μια ανοιχτή διάθεση παιχνιδιού και πειραματισμού.

  • Δυναμική της ομάδας

Ενώ η μελέτη (κυρίως για το σχολείο) βιώνεται στη μοναξιά του σπιτιού τους, οι συμμετέχοντες θα εξερευνήσουν και πειραματιστούν γύρω από την μελέτη, με την παρέα τους! Θα μοιραστούν με την παρέα εκείνα που τους δυσκολεύουν και εκείνα που κάνουν άνετα και μαζί θα βρουν κατάλληλες λύσεις για τον καθένα τους. Θα μάθουν ο ένας από τον άλλο. Θα εμπνευστούν ο ένας από τον άλλο. Θα ενδυναμωθούν ο ένας από τον άλλο. Όλοι θα βγουν κερδισμένοι γιατί θα πάρουν το ταξίδι αυτό μαζί.

 

Για περισσότερες πληροφορίες: 2314 314 602 και 6978226890

 

Hehe – Messy Play, Art & Therapy – Θεραπευτικές Ομάδες

Όλα τα παιδιά έχουν ιδιαίτερες ικανότητες και ανάγκες και είναι μοναδικά, με δικούς τους τρόπους και ρυθμούς ανάπτυξης. Γεννιούνται με έντονη την ορμή τους για κίνηση, εξερεύνηση, γνώση, δημιουργία.

Συχνά, όμως, εμφανίζονται εμπόδια και δυσκολίες στην πορεία της ζωής τους, καταστάσεις που δυσκολεύουν το έργο της ανάπτυξής τους, που δυστυχώς μπορεί να εμποδίσουν τα παιδιά να βιώσουν μια ανέμελη και χαρούμενη παιδική ηλικία, να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση και δημιουργικότητα και να αναπτύξουν το δυναμικό και τις δεξιότητές τους, με ό,τι αυτό σημαίνει για την πορεία τους στην ενήλικη ζωή.

Γνωρίζοντας τη θεραπευτική δύναμη της τέχνης και τους αισθητηριακού παιχνιδιού, στο Hehe διοργανώνονται συναντήσεις θεραπευτικού παιχνιδιού με αισθητηριακά υλικά.

 

Περιγραφή των Θεραπευτικών Ομάδων

Messy Play Based Therapy για παιδιά 2 – 12 ετών

Οι ομάδες Messy Play Based Therapy είναι η πιο διασκεδαστική θεραπευτική προσέγγιση για παιδιά που χρειάζονται κάποια βοήθεια στην κοινωνικοποίηση, στην αυτοπεποίθηση, στην κινητικότητα, στη δημιουργικότητα, στην ανάπτυξη του λόγου κ.α., είτε έχουν κάποια επίσημη διάγνωση, είτε όχι.

Πρόκειται για μια αισθητικοκινητική προσέγγιση, η οποία εφαρμόζεται είτε σε μικρές ομάδες, με απόλυτο σεβασμό για την κάθε ξεχωριστή προσωπικότητα, είτε σε ατομικό επίπεδο.

 

Clay Field Therapy για παιδιά από 4 ετών

Το Clay Field Therapy είναι μια μορφή εικαστικής, αισθητικοκινητικής, ατομικής θεραπείας, ευεργετικής για παιδιά από 4 ετών. Χρησιμοποιεί το φυσικό πηλό ως μέσο ώστε να βοηθήσει το παιδί να εκφράσει και να επεξεργαστεί τα συναισθήματα, τις σκέψεις και τις εμπειρίες του. Πρόκειται για μια προσέγγιση ολιστική και σωματοκεντρική, ενημερωμένη όσον αφορά το τραύμα, την προσκόλληση και τις αισθητηριακές ευαισθησίες, η οποία προσφέρει μια σταθερή και ασφαλή βάση, μια πολύτιμη εμπειρία γείωσης, ηρεμίας και συγκέντρωσης και αποτελεί μια μεταμορφωτική προσέγγιση.

 

LEGO Based Therapy για παιδιά 4 – 12 ετών

Η LEGO Based Therapy είναι ένα τεκμηριωμένο πρόγραμμα κοινωνικής ανάπτυξης, βασισμένο στο παιχνίδι με τουβλάκια LEGO, σχεδιασμένο για παιδιά με δυσκολίες στην επικοινωνία, την αλληλεπίδραση και τη συμπεριφορά, το οποίο ξεκίνησε από τον παιδιατρικό νευροψυχολόγο Dr. Daniel LeGoff στα μέσα της δεκαετίας του 1990 (LeGoff et al, 2014).

Πρόκειται για ένα διασκεδαστικό πρόγραμμα ομαδικών συναντήσεων όπου, σε κλίμα εμπιστοσύνης και σεβασμού προς την κάθε ξεχωριστή προσωπικότητα, τα παιδιά δέχονται τη βοήθεια που χρειάζονται ώστε να επεξεργαστούν και να αφομοιώσουν νέους τρόπους επικοινωνίας, πιο κατάλληλους και βοηθητικούς, παίζοντας το πολυαγαπημένο τους παιχνίδι!

 

Αναλυτικό Πρόγραμμα

Τετάρτη & Παρασκευή – Κατόπιν Συνεννόησης

15:30 – 18:30  Ομαδικά Lego Based Therapy   (4 – 12 ετών)
15:30 – 17:30
  Ομαδικά Messy Play Based Therapy   (2 – 12 ετών)

Κάθε Μέρα – Κατόπιν Συνεννόησης

14:00 – 20:00  Ατομικό Clay Field Therapy                  (από 4 ετών)
15:30 – 17:30
  Ατομικό Messy Play Based Therapy    (2 – 12 ετών)

 

Για ραντεβού μπορείτε να επικοινωνήσετε στο 2310911941, στο Messenger, στο messyplayhehe@gmail.com ή μπορείτε να συμπληρώσετε την φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος επιλέγοντας το Θεραπευτικό Παιχνίδι που σας ενδιαφέρει και να επικοινωνήσει η ομάδα του Hehe μαζί σας!

Μπορείτε να βρείτε αναλυτικές πληροφορίες για τις Θεραπευτικές Ομάδες ΕΔΩ.

 

Συναισθηματίζειν – Τμήματα εκπαίδευσης & επιμόρφωσης

 

Το “Συναισθηματίζειν“, το πρώτο Κέντρο Ολιστικής Συναισθηματικής Ανάπτυξης για παιδιά προτείνει καλλιτεχνικά και  εκπαιδευτικά εργαστήρια καθώς και τμήματα κίνησης για παιδιά όλων των ηλικιών!

 

Μy Emotion Project

Το μάθημα έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά από το Συναισθηματίζειν!

Μέσα από αυτή την ειδικά σχεδιασμένη από το “Συναισθηματίζειν” ενότητα δραστηριοτήτων, τα παιδιά αποκτούν «συναισθηματικό εγγραμματισμό». Αποκτούν, δηλαδή, όλες τις απαιτούμενες δεξιότητες που θα τα βοηθήσει να αναγνωρίζουν, να διακρίνουν τα συναισθήματά τους, να αποδεχτούν, να κατανοήσουν, να επικοινωνήσουν, να συζητούν για το πώς αισθάνονται και να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τα συναισθήματά τους.

Μέσα από διάφορες πρακτικές, προσεγγίζεται η έννοια της αυτοεκτίμησης, το συναίσθημα της χαράς και τη λύπης σε συνάρτηση με τις έννοιες της ευτυχίας και της δυστυχίας, η έννοια της αγάπης και της φιλίας, το συναίσθημα του φόβου, του θυμού, της ζήλιας, της ενσυναίσθησης, του άγχους. Τι συμβαίνει στο σώμα μας όταν αισθάνομαι το κάθε συναίσθημα; Τι ρόλο παίζει η αμυγδαλή στον εγκέφαλό μας; Ακόμη, μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, τα παιδιά γνωρίζουν διάφορους τρόπους επίλυσης συγκρούσεων και διαχείρισης προβλημάτων.

Στο μεγαλύτερο τμήμα, δίνεται η ευκαιρία στα παιδιά σχολικής, πλέον, ηλικίας να προσεγγίσουν και να μάθουν να διαχειρίζονται τα δύσκολα συναισθήματα, τα οποία είναι πιθανό να βιώνουν στην καθημερινότητά τους. Μέσω βιωματικών τρόπων, παιχνιδιού και συζητήσεων τα παιδιά θα έχουν την ευκαιρία να εκφραστούν και να αφήσουν τον εσωτερικό τους κόσμο να αναδυθεί στην επιφάνεια.

  • My Emotion Project I: Απευθύνεται σε παιδιά, από 4 έως 6 ετών.
  • My Emotion Project II: Απευθύνεται σε παιδιά, από 7 έως 10 ετών.
  • Πραγματοποιείται σε ολιγομελή τμήματα έως 10 ζευγαριών.

 

 

 

Project Ρομποτικής

Πρόκειται για ένα μάθημα, το οποίο εκπαιδεύει το αριστερό ημισφαίριο του εγκεφάλου και τη λογικό-μαθηματική σκέψη. Τα ρομπότ, χρησιμοποιούνται με τρόπο που λαμβάνει υπόψη τις ανάγκες και τα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά των παιδιών και γίνονται χρήσιμα εργαλεία για την ανάπτυξη της λογικό-μαθηματικής σκέψης. Τα ρομπότ βοηθούν τα παιδιά στην ενίσχυση της προσοχής, της επιμονής, της υπομονής τους και στην καλλιέργεια της αυτοπεποίθησης και του ομαδικού πνεύματος. Η ενασχόληση με τη Ρομποτική συνδυάζει τη μάθηση με το παιχνίδι και ενέχει δύο ειδών δραστηριότητες: μια κατασκευαστική και μια προγραμματιστική.

Ως εργαλεία χρησιμοποιούνται τα πακέτα «WE DO 2», της γνωστής δανέζικης εταιρείας συναρμολογούμενων παιχνιδιών LEGO. H Ρομποτική αποτελεί μία ολοκληρωμένη λύση εκπαίδευσης, βασισμένη στην τεχνολογία ρομποτικής και οι μαθητές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα εκπαίδευσης με LEGO αποκτούν την ικανότητα να περιγράφουν τα βασικά χαρακτηριστικά ενός ρομπότ, να σχεδιάζουν και να κατασκευάζουν μια μηχανή, χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα υλικά (ρόδες, άξονες, κινητήρες), να χρησιμοποιούν κατάλληλο λογισμικό και προγραμματιστικές δομές, να κινούν και να ελέγχουν την κατασκευή τους με κινητήρες και αισθητήρες (χρήση εικονοεντολών, εντολών ελέγχου, επανάληψης), να γνωρίζουν και να αξιολογούν την προσφορά της επιστήμης και της τεχνολογίας στην ευημερία του σύγχρονου ανθρώπου και να εργάζονται σε ομάδες, να υλοποιούν project και να εναλλάσσουν ρόλους.

  • Απευθύνεται σε παιδιά 6 – 12 ετών

 

 

Αρχιτεκτονική & Μηχανική

Μια μηχανή που πετά, ένα κτίριο χορεύει! Μήλα, αχλάδια και ανανάς πέφτουν σε μια πολύχρωμη στέγη στην Ισπανία… Άραγε είναι το ίδιο γερή με ένα μεσαιωνικό κάστρο; Τελικά πόσα είδη γέφυρας υπάρχουν;
Μπορεί ο Αρχιτέκτονας να μιλήσει στην ψυχή; Παίζω, γνωρίζω και κατασκευάζω με ένα σωρό υλικά.
Τα παραμορφώνω, τα κολλάω, τα τυλίγω και νιώθω να επηρεάζω τον κόσμο γύρω μου.
Όταν είμαι στεναχωρημένος τα κτίρια γέρνουν και γκριζάρουν.
Όταν χαίρομαι ορθώνονται ψηλά στον ουρανό. Τα χέρια μου μιλάνε περισσότερο από ποτέ φτιάχνοντας Αρχιτεκτονική.

  • Απευθύνεται σε παιδιά 6 – 10 ετών

 

 

 

After School Emotional Project

Πρόκειται για ένα κλειστό πρόγραμμα μακράς διάρκειας και αποκλειστικά 10 θέσεων, το οποίο δημιουργήθηκε για να καλύψει τις ανάγκες απογευματινής εργασίας των γονέων και ταυτόχρονα να φέρει τα παιδιά σε συχνότερη επαφή με τον πολύπλοκο κόσμο των συναισθημάτων, μέσω δημιουργικών δραστηριοτήτων. Στο After School Emotional Project παρέχεται η δυνατότητα συμμετοχής σε παιδιά ηλικίας από 3,5 έως 7 ετών, τις ημέρες Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες από τις 16.00’ έως τις 21.00’. Στόχος του προγράμματος είναι τα παιδιά να συμμετέχουν σε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα συναισθηματικής εκπαίδευσης, με ποικίλες δραστηριότητες έκφρασης και ανάπτυξης συναισθηματικού λεξιλογίου. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει εμπλουτισμένα τμήματα όπως χοροθέατρο, αισθητηριακή εξερεύνηση και εκτόνωση, emotion project, κίνηση και έκφραση, κ.α., με στόχο την εμφάνιση αμεσότερων αποτελεσμάτων σε τομείς που αφορούν στην εξέλιξη της καλλιέργειας της συναισθηματικής νοημοσύνης.

  • Ευέλικτο ωράριο προσέλευσης και αποχώρησης των παιδιών, προσαρμοσμένο στις ανάγκες των γονέων.
  • Παρέχεται δυνατότητα επέκτασης από τη 13.00’
  • Παρέχεται δυνατότητα καθημερινής μελέτης

 

PHOS ArtLab – Τμήματα καλλιτεχνικών & έκφρασης

Το καλλιτεχνικό εργαστήρι PHOS ArtLab ξεκινά εβδομαδιαία εργαστήρια για παιδιά και εφήβους και καλωσορίζει στον νέο του χώρο όλους τους φίλους που αγαπούν την τέχνη, προτείνοντας τους να επιλέξουν από τα παρακάτω:

 

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ

δημιουργώντας σε δύο και τρεις διαστάσεις

Ένα εργαστήρι με άξονα την εικαστική έκφραση σε διαφορετικές πτυχές της. Ο Pablo Picasso είχε πει κάποτε: «Το μυστικό στη Τέχνη κρύβεται στο γεγονός ότι δεν ψάχνεις, αλλά βρίσκεις». Ζωγραφική, χαρακτική, κολάζ, χειροτεχνίες, τρισδιάστατες κατασκευές, εναλλάσσονται ή και συνδυάζονται με στόχο τη δημιουργική, ελεύθερη έκφραση και ό,τι αυτή συμπαρασύρει. Έχοντας ως εφόδια τα χέρια και τη φαντασία μας ανακαλύπτουμε νέους κόσμους πέρα από τις συνήθεις καθημερινές εικόνες.

 

 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

αιχμαλωτίζοντας τη στιγμή

Συναντήσεις ανθρώπων που θέλουν να εκφραστούν δημιουργικά μέσα από την φωτογραφία και όλες τις χρήσεις της. Θα ανακαλύψουν νέες τεχνικές και διαφορετικές οπτικές με σκοπό να μιλήσουν για τον εαυτό τους και το κόσμο γύρω τους. Θα εμπνευστούν από σπουδαίους φωτογράφους, θα δουλέψουν προσωπικά και συλλογικά project, θα δημιουργήσουν τα δικά τους photobooks και τη δική τους συλλογική έκθεση φωτογραφίας.

 

 

ΘΕΑΤΡΟ

όλοι στη σκηνή

Είναι ένα ταξίδι στην τέχνη του θεάτρου. Μέσα από τα θεατρικά εργαλεία οι συμμετέχοντες θα δημιουργήσουν έναν ασφαλή χώρο δημιουργικότητας, έκφρασης, ομαδικότητας και συνεργασίας με τον σεβασμό και την αγάπη που αξίζει να δώσουν στους εαυτούς τους.

 

 

UPCYCLING

μεταμορφώνοντας την τεχνολογία

Το εργαστήρι του Upcycling είναι ένα διασκεδαστικό και δημιουργικό ταξίδι σχεδιασμού όπου παιδιά, έφηβοι και ενήλικες μαθαίνουν πώς να μετατρέπουν παλιά πλήκτρα, μητρικές πλακέτες και καλώδια ηλεκτρονικών υπολογιστών σε φανταστικές κατασκευές. Κάθε εβδομάδα εξερευνούν τη μαγεία της επανάχρησης και φτιάχνουν μοναδικά κοσμήματα, μαγνήτες, διακοσμητικά και πολλά άλλα!

 

 

ΗΧΟΧΡΩΜΑΤΑ

πλήκτρα, χορδές, φωνές για παιδιά

Στο PHOS πραγματοποιούνται ατομικά μαθήματα πιάνου και κιθάρας για όλες τις ηλικίες. Παιδιά και ενήλικες που αγαπούν το τραγούδι και θέλουν να τραγουδήσουν παρέα, να συνεργαστούν, να επικοινωνήσουν, να μοιραστούν την αγάπη τους για τη μουσική, θα έχουν τη δυνατότητα να συναντηθούν σε δύο αντίστοιχα φωνητικά σύνολα. Δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία, αλλά η διάθεση είναι απαραίτητη! Στόχος είναι να φεύγουν με ένα χαμόγελο στα χείλη.

 

 

ΚΙΝΗΣΗ

το σώμα μου κινώ

Ένα εργαστήρι εξερεύνησης των σωματικών δυνατοτήτων και της φαντασίας. Σώμα, πνεύμα και συναίσθημα συνυπάρχουν αρμονικά και καλούνται να συμπράξουν. Σωματικές ασκήσεις, ασκήσεις εμπιστοσύνης, καθοδηγούμενοι κινησιολογικοί αυτοσχεδιασμοί αποτελούν τον πυρήνα του εργαστηρίου. Το ερέθισμα μπορεί να προέλθει από ένα μουσικό κομμάτι, έναν πίνακα ζωγραφικής, ένα ποίημα. Στόχος είναι να μάθουμε να “ακούμε” το σώμα μας, να παρατηρούμε το ίδιο και τα σώματα γύρω μας, να απολαμβάνουμε την ελευθερία της κίνησης, καθώς η κίνηση είναι βασική ανάγκη του ανθρώπου!

 

 

ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ

ψυχοθεραπεία μέσω εκφραστικών τεχνών

Η ψυχοθεραπεία σε συνδυασμό με τις εκφραστικές τέχνες αποτελεί μια δυναμική μορφή θεραπείας που συνδυάζει δημιουργικές μεθόδους όπως οι εικαστικές τέχνες (ζωγραφική, κολάζ, πηλός), η κίνηση, η μουσική, το δράμα, η ελεύθερη γραφή με στόχο την προαγωγή της αυτοέκφρασης, της θεραπείας και της προσωπικής ανάπτυξης. Αντί να εστιάζει αποκλειστικά στη λεκτική επικοινωνία, η θεραπεία εκφραστικών τεχνών χρησιμοποιεί τη δημιουργική διαδικασία, για να βοηθήσει τα άτομα να εξερευνήσουν τα συναισθήματα, τις σκέψεις και τις εμπειρίες τους με μη λεκτικό και ολιστικό τρόπο.

Θα λειτουργήσουν τμήματα για εφήβους και για ενήλικες.

Οι συναντήσεις συναντώνται μια φορά το μήνα σε σταθερές ημέρες και ώρες που θα οριστούν κατόπιν εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

Διάρκεια συνάντησης: 90 λεπτά

 

 

Χρήσιμές Πληροφορίες

Όλα τα τμήματα απευθύνονται σε παιδιά δημοτικού και μεγαλύτερων βαθμίδων.

Στο PHOS πραγματοποιούνται και τμήματα ενηλίκων (δείτε τη φωτογραφία με το εβδομαδιαίο πρόγραμμα).

Πληροφορίες και λεπτομέρειες για σεμινάρια, workshops και εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται τα Σαββατοκύριακα στον χώρο, μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα και τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης του PHOS ArtLab.

 

Φυσιολάτρες

Διεξάγεται διαγωνισμός έως την Παρασκευή 5 Ιουλίου για μία δωρεάν συμμετοχή στο πρόγραμμα “Φυσιολάτρες”. Δηλώστε άμεσα συμμετοχή!

Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης για Εφήβους 13 – 17 ετών

Εθνικός Δρυμός Ολύμπου | 22 – 26 Ιουλίου 2024

 

Περίπατοι και πεζοπορίες στον Εθνικό Δρυμό, θα δώσουν την ευκαιρία στα παιδιά να έρθουν σε επαφή με την πλούσια βιοποικιλότητα του Εθνικού δρυμού και της ευρύτερης περιοχής ενώ παράλληλα θα βοηθήσουν στην ενδυνάμωση της φυσικής κατάστασης, στην ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης και στην ενίσχυση της αυτοεκτίμησης των συμμετεχόντων.

Τα παιδιά θα μελετήσουν την χλωρίδα και την πανίδα του δρυμού και θα αποκτήσουν δεξιότητες όπως η παρατήρηση, η σωστή καταγραφή και η μελέτη πεδίου. Ειδικός επιστήμονας με ειδίκευση στα άγρια βότανα θα συντροφεύει την ομάδα ώστε να υποστηρίζει την διαδικασία της μάθησης. Μαζί θα αναζητήσουν άγρια βότανα & σπάνια λουλούδια που φύονται στον Εθνικό Δρυμό.

Τα παιδιά μέσω της εμπειρία τους αναπτύσσουν μια βαθιά σχέση με το φυσικό περιβάλλον η οποία τα βοηθά να αγαπήσουν την φύση, τον εαυτό τους ως μέρος της και να μεγαλώσουν έχοντας την γνώση της σύνδεσης και της υγιούς αλληλεπίδρασης με αυτήν.

Η διαμονή θα είναι στην φύση για 5 ημέρες σε σκηνές.

 

Το βιωματικό παιχνίδι είναι το βασικό εργαλείο που χρησιμοποιεί η Αιθήρ για να βοηθήσει τα παιδιά να αγαπήσουν τη φύση και να γίνουν πιο ανεξάρτητα μέσα από αυτή. Με αυτόν τον τρόπο αναπτύσσουν δεξιότητες πολύτιμες για το μέλλον τους, όπως η ηγεσία, η λειτουργία ομάδας, η συνεργασία, η επικοινωνία, η συνέπεια, η επίλυση συγκρούσεων, η λήψη αποφάσεων, η πρωτοβουλία, η υπευθυνότητα, η εμψύχωση, το ενδιαφέρον, η περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση κ.ά.

 

Χρήσιμες Πληροφορίες

Από Δευτέρα 22 έως Παρασκευή 26 Ιουλίου 2024

για Εφήβους 13 – 17 ετών

Διάρκεια: 5 ημέρες σε σκηνές

Κόστος Συμμετοχής: 350€

Δήλωση Συμμετοχής 

 

Σεμινάριο Φροντιστών Παιδιών

Επιμορφωτικό σεμινάριο Νταντάδων στο Μικρό Επιστημονικό!

Το Ιδιωτικό Πρακτορείο Νταντάδων «Αστράρχη» σας προσκαλεί στην μοναδική εμπειρία ενός βιωματικού σεμιναρίου, που προσφέρει γενναιόδωρα τα εργαλεία της ανθρωποσοφικής εκπαίδευσης και του εναλλακτικού εκπαιδευτικού συστήματος της Ηλιακής Παιδαγωγικής!

 

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους αγαπούν τα παιδιά και ιδιαίτερα σε όσες κοπέλες επιθυμούν να εργαστούν με την δημιουργική απασχόληση των παιδιών καθ’όλα καταρτισμένες στις παρακάτω θεματικές:

  • Ηλιακή παιδαγωγική: Η βάση του εκπαιδευτικού συστήματος του Steiner.
  • Βασικές Αρχές Αυτοάμυνας.
  • Αναγνώριση Υπόπτων & Συνοδεία ανηλίκων.
  • Η επίδραση της αρμονικής μουσικής και του θεραπευτικού χορού στην ανάπτυξη του παιδιού.
  • Μαθήματα πρώτων βοηθειών.
  • Η Θαυμάσια στιγμή της Διατροφής.
  • Messy Play: Το ελεύθερο παιχνίδι.
  • Προσκοπικό σύστημα και δραστηριότητες.
  • Η ψυχολογία της Ένδυσης.
  • Καλοί τρόποι & Savoir Vivre.
  • Art de la Table: Η τέχνη του τραπεζιού.
  • Άλογο και παιδί: Μια ιδιαίτερη σχέση.

 

Χρήσιμες Πληροφορίες

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί από 4 έως 13 Ιουνίου 2022 στο “Μικρό επιστημονικό” Πυλαίας & σε συνεργασία με τους “Ιχνηλάτες Ονείρων”!

Στους συμμετέχοντες θα δοθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης και δίπλωμα στα θέματα Ασφαλείας (Security).

Τα σεμινάρια απευθύνονται σε όσους αγαπούν τα παιδιά, σε υποψήφιες νταντάδες,  βρεφονηπιοκόμους, νηπιαγωγούς, δασκάλους, εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας, σε ειδικούς παιδαγωγούς, λογοθεραπευτές και γονείς!

Για περισσότερες πληροφορίες & αιτήσεις συμμετοχής επικοινωνήστε:

www.astrarche.com

info@astrarche.com

τηλ. 6931199925

Ασφαλές & μη ασφαλές άγγιγμα 

Το Κέντρο Ολιστικής Συναισθηματικής Ανάπτυξης “Συναισθηματίζειν” διοργανώνει ένα πρόγραμμα 4 συναντήσεων για παιδιά 5 – 8 ετών για το ασφαλές και μη ασφαλές άγγιγμα.

 

Κύριος στόχος του προγράμματος είναι να βοηθήσει τα παιδιά να γνωρίσουν το σώμα τους και να αναγνωρίζουν τη διαφορά ανάμεσα στο «Ασφαλές» και το «ΟΧΙ Ασφαλές» άγγιγμα και να μάθουν πότε να λένε OΧΙ, ώστε να προστατεύουν τον εαυτό τους.

 

Μέρος του εκπαιδευτικού προγράμματος που θα χρησιμοποιηθεί είναι πιστοποιημένο από  την πρωτοβουλία του Σωματείου ΕΛΙΖΑ – Εταιρία κατά της Κακοποίησης του Παιδιού και υλοποιείται με την επιστημονική συνεργασία του «The New York Society for the Prevention of Cruelty to Children» (NYSPCC) , ενώ συμμετείχε και ομάδα φοιτητών ψυχολογίας του Αμερικανικού Κολλεγίου της Ελλάδος (ACG), στο πλαίσιο πρακτικής άσκησης, υπό την επίβλεψη καθηγητών Ψυχολογίας.

 

Χρήσιμες Πληροφορίες

Οι ημερομηνίες διεξαγωγής του εργαστηρίου είναι:

Δευτέρα 9/5 , 15/5, 22/5, 29/5

Ηλικίες: 5 – 8 ετών

Ώρα εργαστηρίου: 18.15 – 19.00

Κόστος Συμμετοχής: 40 ευρώ

Απαραίτητη η κράτηση θέσης στο τηλέφωνο 2311242994.

 

Creative Thinking: Ξύπνησε τη δημιουργικότητά σου

Online εργαστήριο στον Κήπο

 

Άνοιξη! Νέα εποχή, νέοι τρόποι!

Ένα βιωματικό εργαστήριο για την επανεκκίνηση της δημιουργικότητας και την απογείωση της αποτελεσματικότητας έρχεται στον Κήπο!

Η ικανότητα της φαντασίας, της δημιουργικότητας, είναι μία «υπερδύναμη» που όλοι έχουμε μέσα μας.

Το εργαστήριο Δημιουργικότητας, δείχνει τον τρόπο σε όσες και όσους συμμετέχουν, να ανακαλύψουν και να απελευθερώσουν τις δημιουργικές τους δυνάμεις μέσα από μία σειρά πρακτικών ασκήσεων και μεθοδολογιών όπως το brainstorming, mind-mapping, storyboard, moodboard, και storytelling.

Το εργαστήριο απευθύνεται σε όποιους θέλουν να «ξυπνήσουν» τη δημιουργικότητά τους! Σε όποιους θέλουν να είναι χρήσιμοι, αποτελεσματικοί, να αποκτήσουν νέες δεξιότητες! Σε άτομα που χρειάζεται να έχουν καινοτόμες ιδέες, να σκέφτονται διαφορετικά (Think out of the box), να δίνουν πρακτικές λύσεις, να είναι εφευρετικοί και πρωτοπόροι!

 

Εισηγήτρια: Μάγκυ Παπαχαραλάμπους

 

Υλικά που θα χρειαστεί να έχουν οι συμμετέχοντες την ώρα του εργαστηρίου:

Μπλοκ με λευκές σελίδες (Α4) ή λευκά χαρτιά, μολύβι, τετράδιο σημειώσεων, χρωματιστά μολύβια ή μαρκαδόρους, παλιά περιοδικά/εφημερίδες/έντυπα.

 

Χρήσιμες Πληροφορίες

Έναρξη εργαστηρίου: Τρίτη 13 Απριλίου 2021

Ώρα: 19.30

Διάρκεια:  4 συναντήσεις

online μέσω της πλατφόρμας zoom

Κόστος συμμετοχής: 60,0€ (55,0€ φοιτητών/ανέργων)

Για πληροφορίες/συμμετοχές: ΕΔΩ 

Πρόγραμμα για εκπαιδευτικούς: Share – call

Θέλεις να συμμετέχεις σε μια ομάδα προσωπικής-επαγγελματικής ανάπτυξης για εκπαιδευτικούς;

Σκοπός του project share-call είναι να δημιουργηθεί ένας «χώρος συνάντησης» στον οποίο οι εκπαιδευτικοί μπορούν να βρουν υποστήριξη, έμπνευση και δύναμη. Ένας «κύκλος» στον οποίο μπορούν να μοιραστούν όσα τους απασχολούν, να ανταλλάξουν ιδέες, να δημιουργήσουν.

H ομάδα «Share-call» που θα συγκροτηθεί αφορά σε εκπαιδευτικούς (κάθε βαθμίδας και ειδικότητας) που επιθυμούν την συμμετοχή σε μια κοινότητα με σκοπό την αλληλοϋποστήριξη, την προσωπική – συναισθηματική τους ανάπτυξη (επικοινωνιακές δεξιότητες, ενσυναίσθηση, κ.α) καθώς και την επαγγελματική τους επιμόρφωση (βιωματική μάθηση, εμψύχωση ομάδας, αναστοχασμός, κ.α).

Η μέθοδος εμψύχωσης που ακολουθείται βασίζεται στις αρχές της Παρεμβαίνουσας μη Κατευθυντικότητας (Non Directivité Intervenante – NDI) η οποία συγκροτήθηκε από τον Γάλλο καθηγητή Michel Lobrot, και εμπνέεται από τη θεωρία της δυναμικής των ομάδων του Kurt Lewin και τις ομάδες συνάντησης του Carl Rogers. Πιο συγκεκριμένα, η ΝDI αποτελεί μια παιδαγωγική μέθοδο διευκόλυνσης της πορείας της βιωματικής μάθησης και της προσωπικής ανάπτυξης, μια μέθοδο επικέντρωσης στις ανάγκες και τις επιθυμίες των συμμετεχόντων.

Στις συναντήσεις της ομάδας κορμού, τα μέλη θα έχουν τη δυνατότητα να μιλήσουν για τις εμπειρίες τους στη σχολική τάξη, τις ανησυχίες αλλά και τις χαρές τους. Θα έχουν την ευκαιρία να παίξουν, να εκφραστούν  ποικιλοτρόπως (αυτόματη γραφή, θεατρικές τεχνικές, χορός, κοκ) και να συμμετέχουν σε βιωματικά εργαστήρια κουκλοθεάτρου, κλόουν, εργαστήρια που αφορούν προσέγγιση σύνθετων θεμάτων στη σχολική τάξη (πχ bullying, ανθρώπινα δικαιώματα κοκ), τα οποία θα σχεδιαστούν βάσει των προσωπικών ενδιαφερόντων των μελών της ομάδας.

Δείτε το trailer του project.

Eμψύχωση:

  • Άρτεμις Καρμπά, MΑ στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Νηπιαγωγός, εμψυχώτρια NDI
  • Ιωάννα Γκιουλέ, Φυσικός, εμψυχώτρια NDI, πιστοποιημένη σύμβουλος ψυχικής υγείας
  • Αναστασία Μπάρκα, Δραματουργός-εμψυχώτρια

Με την επιστημονική συνδρομή & εποπτεία του Κώστα Μπακιρτζή και του Αλέκου Γεωργόπουλου (πρ. καθηγητών ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ).

 

Συνεργάτες:

Ινστιτούτο Βιωματική Παρέμβαση NDI

ΜΚΟ Αντιγόνη – Κέντρο πληροφόρησης και τεκμηρίωσης (για το ρατσισμό, την οικολογία, την ειρήνη και τη μη βία)

 

Χρήσιμες πληροφορίες

Διάρκεια προγράμματος: Ιανουάριος – Μάιος 2020

Oι συναντήσεις της ομάδας θα πραγματοποιούνται 2 Δευτέρες/μήνα.

Συνολική διάρκεια προγράμματος: 10 συναντήσεις

Η πρώτη συνάντηση της ομάδας κορμού θα πραγματοποιηθεί στις 27 Ιανουαρίου 2020, 18.30 – 21.30.

Η παρουσία στις συναντήσεις είναι απαραίτητη για τη καλή δυναμική της ομάδας και προϋπόθεση για την καλή λειτουργία της. Συμπληρωματικά θα πραγματοποιηθεί και ένα βιωματικό τριήμερο σεμινάριο με διαμονή σε κατάλληλα διαμορφωμένη αγροικία (3 – 5 Απριλίου) στα Άνω Βρασνά.

Τη φετινή χρονιά, η συμμετοχή στο project είναι δωρεάν καθώς το εγχείρημα στηρίζεται από το πρόγραμμα SΤΑRT-Create Cultural Change, ένα πρόγραμμα του Robert Bosch Stiftung, που υλοποιείται σε συνεργασία με το Goethe-Institut Thessaloniki και την Ομοσπονδιακή Ένωση Κοινωνικοπολιτιστικών Κέντρων, και υποστηρίζεται από το Κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση και το Ίδρυμα Μποδοσάκη.

Υπάρχει περιορισμένος αριθμός θέσεων.

Για δήλωση συμμετοχής στην ομάδα μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Καρμπά Άρτεμις, συντονίστρια του προγράμματος.

site:  www.share-call.gr

FB page: www.facebook.com/mysharecall

Ε-mail: info.sharecall@gmail.com

 

Εναλλακτική Επιλογή

Εναλλακτικά μπορείτε να συμμετέχετε στις «Δευτέρες των Δασκάλων» του προγράμματος share-call. Πρόκειται για αυτοτελείς «ανοιχτές συναντήσεις» για εκπαιδευτικούς (όλων των βαθμίδων/ειδικοτήτων) με ποικίλο περιεχόμενο.

Τέταρτη ανοικτή συνάντηση στις 16 Μαρτίου 2020.

“Η χαρά της αφήγησης”

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε ΕΔΩ.

Για να λαμβάνετε ενημερώσεις σχετικά με τις «Δευτέρες των Δασκάλων» δηλώστε ενδιαφέρον με mail στη διεύθυνση info.sharecall@gmail.com ή ακολουθείστε την σελίδα στο facebook. (www.facebook.com/mysharecall)

 

Το πρόγραμμα “Share-call” υποστηρίζεται από το START- Create Cultural Change. Το START είναι ένα πρόγραμμα του Robert Bosch Stiftung, που υλοποιείται σε συνεργασία με το Goethe-Institut Thessaloniki και την Ομοσπονδιακή Ένωση Κοινωνικοπολιτιστικών Κέντρων, και υποστηρίζεται από το Κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση και το Ίδρυμα Μποδοσάκη.