Συναισθηματίζειν - Τμήματα εκπαίδευσης & επιμόρφωσης – Πυγολαμπίδες
Skip to content

Συναισθηματίζειν – Τμήματα εκπαίδευσης & επιμόρφωσης

 

Το “Συναισθηματίζειν“, το πρώτο Κέντρο Ολιστικής Συναισθηματικής Ανάπτυξης για παιδιά προτείνει καλλιτεχνικά και  εκπαιδευτικά εργαστήρια καθώς και τμήματα κίνησης για παιδιά όλων των ηλικιών!

 

Montessori cocoon 

Το πρώτο «κουκούλι» ανεξαρτησίας και εξερεύνησης, μέσα από αγάπη και παιχνίδι.

Το Montessori Cocoon είναι μια τρυφερή, βιωματική εισαγωγή στον κόσμο της Montessori, για τους πιο μικρούς μας φίλους και τους γονείς ή κηδεμόνες τους. Σε έναν ασφαλή, φτιαγμένο με αγάπη χώρο γεμάτο ερεθίσματα, το παιδί ανακαλύπτει τον κόσμο με τον δικό του φυσικό ρυθμό, έχοντας δίπλα του τον συνοδό που το στηρίζει χωρίς να το καθοδηγεί.

Μέσα από ελεύθερο δημιουργικό παιχνίδι, αισθητηριακές δραστηριότητες, γλωσσικά και μαθηματικά ερεθίσματα, κίνηση και ασκήσεις πρακτικής ζωής, το παιδί χτίζει τα πρώτα θεμέλια της αυτονομίας, της συγκέντρωσης, της εμπιστοσύνης, της αυτοπεποίθησης και του σεβασμού προς τον εαυτό του και τους άλλους.

Αυτό το «κουκούλι» είναι η γέφυρα που μεταφέρει το παιδί από την αγκαλιά του γονέα στην αυτονομία, από την περιέργεια στη μάθηση. Μια πρώτη γνωριμία με τον εαυτό και τον κόσμο… όπως ακριβώς πρέπει να είναι: γεμάτη αποδοχή, σεβασμό και ελευθερία με όρια.

  • Απευθύνεται σε γονείς και παιδιά από 2 έως 3 ετών.
  • Πραγματοποιείται σε ολιγομελή τμήματα έως 10 ζευγαριών

 

Montessori butterflies

Πετάμε με τα δικά μας φτερά και ρυθμό, σε έναν κόσμο γεμάτο ελευθερία και γνώση.

Στο Montessori Butterflies τα παιδιά ζουν τη χαρά της αυτοκαθοδηγούμενης μάθησης σε ένα περιβάλλον αποδοχής, ασφάλειας και εμπιστοσύνης. Με οδηγό τις αρχές της παιδαγωγικής Montessori και εργαλείο το αυθεντικό της υλικό, εξερευνούν με τον δικό τους ρυθμό, επιλέγουν ελεύθερα μέσα σε όρια και αναπτύσσουν δεξιότητες ζωής, όπως η αυτονομία, η αυτοπεποίθηση, η εσωτερική πειθαρχία και η φροντίδα για τον εαυτό τους και τους άλλους.

Η συνύπαρξη παιδιών διαφορετικών ηλικιών είναι βασικό παιδαγωγικό στοιχείο. Τα μεγαλύτερα αποκτούν αίσθημα ευθύνης, φροντίδας και ηγετικότητας, καθώς καθοδηγούν και εμπνέουν τα μικρότερα. Τα μικρότερα μαθαίνουν μέσα από τη μίμηση, τη συνεργασία και το παράδειγμα.

Ο παιδαγωγός εποπτεύει διακριτικά, παρατηρεί, ενθαρρύνει και καθοδηγεί ήπια, δίνοντας σε κάθε παιδί χώρο και χρόνο να ανθίσει -χωρίς βιασύνη ή πίεση. Μέσα από υλικά πρακτικής ζωής, αισθητηριακές εμπειρίες, γλωσσικά και μαθηματικά ερεθίσματα, τα παιδιά χτίζουν μια βαθιά, θετική σχέση με τη μάθηση και με τον εαυτό τους.

Γιατί όταν το παιδί νιώθει ελευθερία με όρια, αποδοχή και ασφάλεια, τότε ανοίγει τα φτερά του… και γίνεται πεταλούδα — και πετάει ψηλά!

  • Απευθύνεται σε γονείς και παιδιά από 3 έως 6 ετών.
  • Πραγματοποιείται σε ολιγομελή τμήματα έως 10 ζευγαριών

 

 

Μy Emotion Project

Το μάθημα έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά από το Συναισθηματίζειν!

Μέσα από αυτή την ειδικά σχεδιασμένη από το “Συναισθηματίζειν” ενότητα δραστηριοτήτων, τα παιδιά αποκτούν «συναισθηματικό εγγραμματισμό». Αποκτούν, δηλαδή, όλες τις απαιτούμενες δεξιότητες που θα τα βοηθήσει να αναγνωρίζουν, να διακρίνουν τα συναισθήματά τους, να αποδεχτούν, να κατανοήσουν, να επικοινωνήσουν, να συζητούν για το πώς αισθάνονται και να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τα συναισθήματά τους.

Μέσα από διάφορες πρακτικές, προσεγγίζεται η έννοια της αυτοεκτίμησης, το συναίσθημα της χαράς και τη λύπης σε συνάρτηση με τις έννοιες της ευτυχίας και της δυστυχίας, η έννοια της αγάπης και της φιλίας, το συναίσθημα του φόβου, του θυμού, της ζήλιας, της ενσυναίσθησης, του άγχους. Τι συμβαίνει στο σώμα μας όταν αισθάνομαι το κάθε συναίσθημα; Τι ρόλο παίζει η αμυγδαλή στον εγκέφαλό μας; Ακόμη, μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, τα παιδιά γνωρίζουν διάφορους τρόπους επίλυσης συγκρούσεων και διαχείρισης προβλημάτων.

Στο μεγαλύτερο τμήμα, δίνεται η ευκαιρία στα παιδιά σχολικής, πλέον, ηλικίας να προσεγγίσουν και να μάθουν να διαχειρίζονται τα δύσκολα συναισθήματα, τα οποία είναι πιθανό να βιώνουν στην καθημερινότητά τους. Μέσω βιωματικών τρόπων, παιχνιδιού και συζητήσεων τα παιδιά θα έχουν την ευκαιρία να εκφραστούν και να αφήσουν τον εσωτερικό τους κόσμο να αναδυθεί στην επιφάνεια.

  • My Emotion Project I: Απευθύνεται σε παιδιά, από 4 έως 6 ετών.
  • My Emotion Project II: Απευθύνεται σε παιδιά, από 7 έως 10 ετών.
  • Πραγματοποιείται σε ολιγομελή τμήματα έως 10 ζευγαριών.

 

Coding & programming

Τα παιδιά μαθαίνουν να σκέφτονται σαν μικροί προγραμματιστές μέσα από παιχνίδι, ιστορίες και projects που καλλιεργούν τη λογική σκέψη, την επίλυση προβλημάτων, αλλά και τη συνεργασία.

Στο Συναισθηματίζειν, ο προγραμματισμός είναι κάτι πολύ περισσότερο από τεχνολογία. Είναι ένας τρόπος για τα παιδιά να μάθουν:

  • να εκφράζουν δημιουργικά τις ιδέες τους
  • να χτίζουν αυτοπεποίθηση μέσα από τη δοκιμή και το λάθος
  • να καλλιεργούν τη συγκέντρωση και την υπομονή
  • να αντιμετωπίζουν τα λάθη τους χωρίς φόβο
  • να ενώνουν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν κάτι μεγαλύτερο από τον εαυτό τους

Κάθε κώδικας είναι μια αφορμή για αυτορρύθμιση, αυτογνωσία και σύνδεση.

Το μάθημα είναι σχεδιασμένο για να εξελίσσεται ανάλογα με την ηλικία και το επίπεδο κάθε παιδιού, δίνοντας του αυτοπεποίθηση στον ψηφιακό κόσμο – αλλά και πέρα από αυτόν.

  • Απευθύνεται σε παιδιά 4 – 10 ετών

 

 

 

Project Ρομποτικής

Πρόκειται για ένα μάθημα, το οποίο εκπαιδεύει το αριστερό ημισφαίριο του εγκεφάλου και τη λογικό-μαθηματική σκέψη. Τα ρομπότ, χρησιμοποιούνται με τρόπο που λαμβάνει υπόψη τις ανάγκες και τα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά των παιδιών και γίνονται χρήσιμα εργαλεία για την ανάπτυξη της λογικό-μαθηματικής σκέψης. Τα ρομπότ βοηθούν τα παιδιά στην ενίσχυση της προσοχής, της επιμονής, της υπομονής τους και στην καλλιέργεια της αυτοπεποίθησης και του ομαδικού πνεύματος. Η ενασχόληση με τη Ρομποτική συνδυάζει τη μάθηση με το παιχνίδι και ενέχει δύο ειδών δραστηριότητες: μια κατασκευαστική και μια προγραμματιστική.

Ως εργαλεία χρησιμοποιούνται τα πακέτα «WE DO 2», της γνωστής δανέζικης εταιρείας συναρμολογούμενων παιχνιδιών LEGO. H Ρομποτική αποτελεί μία ολοκληρωμένη λύση εκπαίδευσης, βασισμένη στην τεχνολογία ρομποτικής και οι μαθητές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα εκπαίδευσης με LEGO αποκτούν την ικανότητα να περιγράφουν τα βασικά χαρακτηριστικά ενός ρομπότ, να σχεδιάζουν και να κατασκευάζουν μια μηχανή, χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα υλικά (ρόδες, άξονες, κινητήρες), να χρησιμοποιούν κατάλληλο λογισμικό και προγραμματιστικές δομές, να κινούν και να ελέγχουν την κατασκευή τους με κινητήρες και αισθητήρες (χρήση εικονοεντολών, εντολών ελέγχου, επανάληψης), να γνωρίζουν και να αξιολογούν την προσφορά της επιστήμης και της τεχνολογίας στην ευημερία του σύγχρονου ανθρώπου και να εργάζονται σε ομάδες, να υλοποιούν project και να εναλλάσσουν ρόλους.

  • Απευθύνεται σε παιδιά 6 – 12 ετών

 

 

Kαθημερινή μελέτη

Η καθημερινή μελέτη, με την υποστήριξη καταρτισμένων δασκάλων, γίνεται σε ένα ήρεμο και κατάλληλο εκπαιδευτικό περιβάλλον, με στόχο το παιδί να αυτονομηθεί και να μάθει να διαβάζει μόνο του, με τρόπο που του ταιριάζει, χωρίς άγχος και στρες.

Αυτό το πρόγραμμα δημιουργήθηκε για να καλύψει την ανάγκη της οικογένειας για περισσότερο και ποιοτικότερο ελεύθερο χρόνο και για να δώσει στο παιδί το χώρο να ανεξαρτητοποιηθεί σε σχέση με τις σχολικές του υποχρεώσεις και να ενισχυθεί, όπου χρειάζεται από ειδικά εκπαιδευμένους δασκάλους.

  • Απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 7 έως 10 ετών
  • Ολιγομελή τμήματα των 8 παιδιών
  • Καθημερινά: 13.30′ – 16.00′

 

 

 

After School Emotional Project

Πρόκειται για ένα κλειστό πρόγραμμα μακράς διάρκειας και αποκλειστικά 10 θέσεων, το οποίο δημιουργήθηκε για να καλύψει τις ανάγκες απογευματινής εργασίας των γονέων και ταυτόχρονα να φέρει τα παιδιά σε συχνότερη επαφή με τον πολύπλοκο κόσμο των συναισθημάτων, μέσω δημιουργικών δραστηριοτήτων. Στο After School Emotional Project παρέχεται η δυνατότητα συμμετοχής σε παιδιά ηλικίας από 3,5 έως 7 ετών, τις ημέρες Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες από τις 16.00’ έως τις 21.00’. Στόχος του προγράμματος είναι τα παιδιά να συμμετέχουν σε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα συναισθηματικής εκπαίδευσης, με ποικίλες δραστηριότητες έκφρασης και ανάπτυξης συναισθηματικού λεξιλογίου. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει εμπλουτισμένα τμήματα όπως χοροθέατρο, αισθητηριακή εξερεύνηση και εκτόνωση, emotion project, κίνηση και έκφραση, κ.α., με στόχο την εμφάνιση αμεσότερων αποτελεσμάτων σε τομείς που αφορούν στην εξέλιξη της καλλιέργειας της συναισθηματικής νοημοσύνης.

  • Ευέλικτο ωράριο προσέλευσης και αποχώρησης των παιδιών, προσαρμοσμένο στις ανάγκες των γονέων.
  • Παρέχεται δυνατότητα επέκτασης από τη 13.00’
  • Παρέχεται δυνατότητα καθημερινής μελέτης

 

Οι Πυγολαμπίδες προσπαθούν πάντα να είναι ενημερωμένες, όμως για την αποφυγή αλλαγών στις εκδηλώσεις και δραστηριότητες που παρουσιάζονται, καλό θα ήταν να επικοινωνείτε με τον διοργανωτή της εκάστοτε εκδήλωσης.

Πληροφορίες χώρου

Συναισθηματίζειν

Κέντρο Συναισθηματικής Ανάπτυξης

Βίτσι 15Α, Συκιές, 56626, Θεσσαλονίκη

Τηλ.: 2311242994

Email: info@sinaisthimatizein.gr

Links: Website, Facebook, Instagram

Προβολή στους Χάρτες Google

Εύκολο παρκινγκ.
Διαθέτει χώρο αναμονής για τους γονείς με δωρεάν ρόφημα.
Διαθέτει βιβλία & επιστημονικά περιοδικά.
Δεν διαθέτει W.C. για ΑμεΑ
Εξωτερική αυλή με θέα το Σέιχ Σου.
Εύκολη πρόσβαση με τα αστικά λεωφορεία 23 & 28

Τι υπάρχει κοντά

Γράψτε το σχόλιό σας

Αν θέλετε να λαμβάνετε το εβδομαδιαίο newsletter των Πυγολαμπίδων παρακαλώ κάντε εγγραφή εδώ.

Δείτε τους όρους χρήσης της ιστοσελίδας μας.