Έναρξη Χειμερινής Πρωινής Απασχόλησης για παιδιά Προσχολικής Ηλικίας στο Kristiboni! – Πυγολαμπίδες
Skip to content

Έναρξη Χειμερινής Πρωινής Απασχόλησης για παιδιά Προσχολικής Ηλικίας στο Kristiboni!

kristibonixoros

Το Εργαστήρι Ζωγραφικής Kristiboni ανακοινώνει την έναρξη Χειμερινής Πρωινής Απασχόλησης για παιδιά Προσχολικής Ηλικίας 3 έως 5 ετών.

Από τη Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015 και κάθε μέρα Δευτέρα – Παρασκευή 08:00-12:30 η Νηπιαγωγός Μαρία Τσάντα επιμελείται και υλοποιεί το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τη βοήθεια του Εικαστικού Γιάννη Παλατζίδη, του Παιδαγωγού Χρήστου Κρανιώτη και φίλων συνεργατών.

Στόχος  του προγράμματος είναι η δημιουργική απασχόληση των μαθητών με δράσεις που όχι μόνο βασίζονται στην  κλασσική δομή ενός συμβατικού σχολείου προσχολικής ηλικίας αλλά πηγαίνουν την εκπαίδευση ένα βήμα παραπέρα.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα είναι διαμορφωμένο γύρω από το τρίπτυχο:

  • Φαντασία
  • Συναίσθημα
  • Γνώση

Και εμπλουτισμένο με ποικίλες δραστηριότητες και καθήκοντα που θα κρατήσουν το ενδιαφέρον των παιδιών, θα εξάρουν τη φαντασία τους, θα αναπτύξουν τη δημιουργικότητα τους και θα ενισχύσουν σημαντικά το γνωστικό τους πεδίο.

Ενδεικτικά αναφέρεται το Πρόγραμμα Οκτωβρίου 2015 ανά εβδομάδα ώστε να μπορείτε να αντιληφθείτε τη φιλοσοφία και τον προσανατολισμό του Kristiboni. 

kristibonitsanta_3

5/10/2015- 9/10/2015

Θεματική: Η τάξη μας

Με αφορμή την άφιξη των παιδιών στο σχολείο ανακαλύπτουμε και  διαμορφώνουμε τον χώρο που θα μας φιλοξενεί καθημερινά.

Στοχοί:

  • Να διαμορφώσουμε μαζί με τα παιδιά ένα ευχάριστο και λειτουργικό περιβάλλον.
  • Να γνωριστούμε και να προσαρμοστούμε στο καθημερινό πρόγραμμα που θα ακολουθήσουμε.
  • Να θέσουμε από κοινού τους κανόνες της τάξης.
  • Να πειραματιστούν και να ταξινομήσουν τα υλικά της τάξης.

kristibonitsanta_1

12/10/2015- 16/10/2015

Θεματική: Φθινόπωρο

Με αφορμή τον ερχομό του Φθινοπώρου παρατηρούμε τις αλλαγές στη φύση, στον καιρό και στην καθημερινότητα μας.

Στόχοι:

  • Να μάθουμε να γράφουμε τους μήνες του Φθινοπώρου. (Γλώσσα, γραφή)
  • Να διαβάσουμε ιστορίες, παραμύθια και ποιήματα με φθινοπωρινό θέμα. (Παιδική Λογοτεχνία)
  • Να χωρίσουμε το χρόνο στις τέσσερις εποχές και να τις ονοματίσουμε. (Μαθηματικά)
  • Να φτιάξουμε φθινοπωρινές κατασκευές. (Εικαστικά)
  • Να εκφράσουν τα συναισθήματα που τους δημιουργεί η ακρόαση του μουσικού κομματιού «Φθινόπωρο» από τις τέσσερις εποχές του Vivaldi. (Μουσική)

kristibonisanta_2

19/10/2015- 30/10/2015

Θεματική: Ο μήνας Οκτώβριος

Μέσα από τη λαϊκή παράδοση και τις παροιμίες τα παιδιά μαθαίνουν για το μήνα Οκτώβριο (γιορτές 28η Οκτωβρίου-Αγίου Δημητρίου, σπορά κ.α.).

Στόχοι:

  • Να γνωρίσουμε τον κύκλο της βροχής. (Φυσικές Επιστήμες)
  • Να μάθουμε τραγούδια για τα πρωτοβρόχια και τη βροχή.(Μουσική)
  • Να μάθουμε παροιμίες για το μήνα Οκτώβριο. (Γλώσσα, προφορική επικοινωνία)
  • Να φτιάξουμε κατασκευές, ζωγραφιές με θέμα τη βροχή. (Εικαστικά).
  • Να φυτέψουν σπόρους και να παρατηρήσουν μέσα στο μήνα την εξέλιξη τους. (Βιολογία- Μαθηματικά)
  • Να γνωρίσουν μέσα από φωτογραφικό υλικό στον προτζέκτορα – ιστορίες για τα γεγονότα του 1940. (Ιστορία)
  • Να ζωγραφίσουμε με αφορμή το θέμα της Ειρήνης. (Εικαστικά).

 

Δείτε εδώ τις τιμές και λοιπές διευκρινήσεις

 

Σας συστήνουμε τη Νηπιαγωγό του Kristiboni

kristiboni maria_tsanta

Η  Μαρία Τσάντα είναι 28 ετών, απόφοιτος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου, Παιδαγωγική Σχολή, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής & Εκπαίδευσης, με ειδίκευση στον τομέα της Αισθητικής Παιδείας. Ζει στη Θεσσαλονίκη και έχει εργαστεί στον τομέα της εκπαίδευσης τα τελευταία 7 χρόνια, συνεργαζόμενη με Νηπιαγωγεία και άλλα εργαστήρια / σταθμούς της πόλης. Έχει εμπλουτίσει τις γνώσεις της παρακολουθώντας πλήθος εκπαιδευτικών σεμιναρίων και ημερίδων (Κ.Ε.Κ Τεχνόπολις, Μοντεσσοριανή Σχολή Ζαφρανά, Σεμινάριο: Προβλήματα Συμπεριφοράς στη Σχολική Τάξη, Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης κ.α.) ενώ συμμετείχε εθελοντικά σε δράσεις, φεστιβάλ και εργασίες (συνεργασία με σχολεία: 106ο Θεσσαλονίκης, 72ο Θεσσαλονίκης και 28ο Θεσσαλονίκης, European Baby School, TEDx University of Macedonia, ΧΑΝΘ κ.α.) αποκτώντας μοναδική εμπειρία στο αντικείμενο. Ως  άνθρωπος διακρίνεται κυρίως για την ευγένεια, την αμεσότητα και τη συνέπεια της. Ως εκπαιδευτικός ξεχωρίζει για την δημιουργικότητα της, το ανήσυχο πνεύμα της, την εργατικότητα της, την υπομονή και την ψυχραιμία / ελιγμό που την καθιστούν ιδανική για το λειτούργημα του εκπαιδευτικού.

kristibonixoros2

 

kristibonixoros3