TOMS X OCEANA - A Whale Of A Collection – Πυγολαμπίδες
Skip to content

TOMS X OCEANA – A Whale Of A Collection

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Οι καταστροφικές, μη βιώσιμες αλιευτικές πρακτικές αποτελούν σοβαρή απειλή για τους πληθυσμούς φαλαινών σε όλο τον κόσμο. Η υπεραλίευση των ψαριών ελεύθερης αλιείας επηρεάζει τα αποθέματα της τροφής των φαλαινών ενώ τα πελαγικά απλάδια, δηλαδή τα δίχτυα που τοποθετούνται κατακόρυφα στη θάλασσα, παγιδεύουν και μπορεί να σκοτώσουν τις φάλαινες- μαζί με δελφίνια, φώκιες, θαλάσσιες χελώνες, καρχαρίες και πολλά ακόμα ψάρια σημαντικά για την διατήρηση του θαλάσσιου οικοσυστήματος.

ΠΩΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣOYME

Για ακόμα μια φορά η TOMS συνεργάζεται με τον οργανισμό OCEANA έτσι ώστε να βοηθήσουμε στην εύρεση πόρων αλλά και ευαισθητοποίηση του κόσμου για την διάσωση της φάλαινας και όλως των πλασμάτων του βυθού όπως δελφίνια και θαλάσσιες χελώνες, μέσα από την συλλογή TOMS OCEANA A Whale Of A Collection!
Η OCEANA Ιδρύθηκε το 2001 με σκοπό να επαναφέρει τα θαλάσσια ύδατα σε μια καλύτερη οικολογική κατάσταση και μεσα από τις παγκόσμιες καμπάνιες καταφέρνει να βελτιώσει σημαντικά τα επίπεδα βιωσιμότητας των φαλαινών όπως και όλου του θαλάσσιου πληθυσμού.

Η ΣΥΛΛΟΓΗ

Η limited edition συλλογή αποτελείται…κυρίως από φαλαινίτσες! Κυκλοφορεί για όλη την οικογένεια, γυναίκα, άνδρας και σε τρία παιδικά σχέδια. Στο κλασσικό μοντέλο εσπαντρίγιας αλλά και στην rope sole εκδοχή σε πολλές αποχρώσεις του μπλε. Θα την βρείτε στα δυο flagship stores Αθήνα και Θεσσαλονίκη όπως και σε κεντρικά σημεία πώλησης TOMS. Οι τιμές ξεκινούν από 50 έως 80 EUR.  Μέρος των εσόδων διατίθενται για την διάσωση της φάλαινας, του βυθού αλλά και την ενίσχυση του σημαντικού έργου της OCEANA.

DOLPHIN MAN GREECE!

Με αφορμή την limited συλλογή TOMS X OCEANA ενώνουμε δυνάμεις με την μεγάλη φετινή κινηματογραφική επιτυχία και βραβευμένο από το Φεστιβάλ Καννών ντοκιμαντέρ DOLPHIN MAN.  Ο σκηνοθέτης Λευτέρης Χαρίτος αναβιώνει την ζωή του παγκόσμιας φήμης δύτη, Jacques Mayol που αφιέρωσε την ζωή του στον βυθό και ενέπνευσε τόσο κόσμο να στραφεί προς την θάλασσα και όχι μόνο, αφού υπήρξε πρωτοπόρος στην σημασία της ανθρώπινης επαφής με την φύση.

Αποσπάσματα από τη συνέντευξη με τον ταλαντούχο σκηνοθέτη Λευτέρη Χαρίτο λίγο πριν την πρεμιέρα του DOLPHIN MAN στο Μαϊάμι και μετέπειτα στα Ελληνικά νησιά.

«Η σχέση μου με τη θάλασσα ήταν αυτή που είναι των περισσότερων Ελλήνων, κολυμπάω και μου αρέσει.
Ζούμε σε μια χώρα όπου λένε πως η μεγαλύτερη απόσταση οποιουδήποτε σημείου από την θάλασσα είναι μια ώρα και είκοσι λεπτά, οπότε την θάλασσα την έχουμε μέσα μας.
Δεν είχα κάποια παραπανίσια σχέση, μάσκα, αναπνευστήρα, μεχρι εκεί.
Αυτό που άλλαξε όμως, είναι πως κατάλαβα πόσο βαθιά είναι η σχέση των ανθρώπων με τη θάλασσα,
γιατί το DOLPHIN MAN είναι μια ταινία που έχει πάει καλά σε όλο τον κόσμο.
Ο κόσμος θέλει να δει μια ταινία για τη θάλασσα.
Πήγαμε Μπαχάμες, Ιαπωνία, Ινδία, δηλαδή είναι μια ταινία που έχει ήδη παιχτεί σε πολλές χώρες  και αναρωτιόμουν, γιατί να θέλει κάποιος να δει μια ταινία ενός  Έλληνα κινηματογραφιστή; Άσχετα αν είναι η ιστορία του Mayol, τον Mayol δεν το ξέρει όλος ο πλανήτης, και αυτό που κατάλαβα είναι ότι συνδετικό κρίκος είναι η θάλασσα.»
«Όταν άρχισα την έρευνα κατάλαβα πως ήδη από την δεκαετία του ‘50, ο Mayol μιλούσε για τον βυθό των θαλασσών και τα θαλάσσια θηλαστικά τα οποία αντιμετώπιζαν πρόβλημα από τότε παρότι ο άνθρωπος ακόμα δεν είχε αρχίσει να καταναλώνει σε τόσες μεγάλες ποσότητες το ψάρι. Μάλιστα ένα σημείο στη ταινία είναι πολύ ιδιαίτερο διότι ο Mayol ενώ αφήνει την οικογένεια του για να κυνηγήσει αστακούς, αρχίζει να συνδέεται με τον βυθό! Ήταν δηλαδή από τους πρώτους ανθρώπους που είχε οικολογική συνείδηση πριν καν υπάρξει η λέξη οικολογία και αυτό είναι που κάνει μια μερίδα του κοινό να αγαπάει την στιγμή αυτή της ταινίας, γιατί καταλαβαίνουν ακριβώς την σύνδεση. Ένας άνθρωπος που μίλησε για αυτό , που είναι σήμερα ένα ζωντανό δυστυχώς πρόβλημα που έχει ο πλανήτης μας»

Λευτέρη Χαρίτος, βραβευμένος σκηνοθέτης του ντοκιμαντέρ DOLPHIN MAN, για την TOMS GREECE.

Δείτε το video.

 

 

Η TOMS είναι ένα lifestyle brand δομημέν­­ο πάνω στην λογική του κοινωνικού επιχειρείν. Κάθε χρόνο ανακαλύπτει νέους τρόπους και εκφράζει την σημασία της ηθικής στάσης στην αγορά της Μόδα. Η κάθε αγορά αποσκοπεί σε κάποια ανθρώπινη ανάγκη, είτε αυτό είναι η αποκατάσταση της όρασης, την πρόσβαση σε πόσιμο νερό ή ακόμα και την ασφαλή γέννα,  μετατρέποντας έτσι το brand σε ένα σύμβολο με θετικό αποτύπωμα όπου μοιραία ο καταναλωτής γίνεται φιλάνθρωπος, ακτιβιστής,  υπέρ ενός καλύτερου μέλλοντος. Φέτος, από τον Μάιο και για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, η TOMS Greece θα δραστηριοποιηθεί απέναντι στις ανάγκες της Ελλάδας προσφέροντας 20.000 καινούρια παπούτσια TOMS σε παιδιά απόρων οικογενειών σε όλους τους συνεργαζόμενους φορείς του Μαζί Για Το Παιδί ανά την χώρα.

Έως σήμερα, 75 εκατομμύρια παπούτσια σε παιδιά που είχαν ανάγκη παγκοσμίως.

διαφήμιση