Η γιορτή των πυγολαμπίδων για τα 10 τους χρόνια είχε απ’ όλα!
Χαρούμενους ανθρώπους, ιδέες, ομιλίες, networking, φαγητό, ποτό και υπέροχη θέα.
Η φιλοξενία της εκδήλωσης από το Mediterranean Palace Hotel και τον όμιλο Luxury Hotels ήταν εξαιρετική και τους ευχαριστούμε πολύ. Η kids friendly γωνιά από το Cozykids κέρδισε τις εντυπώσεις μικρών και μεγάλων!
Ευχαριστούμε πολύ για την στήριξή σας όλα αυτά τα χρόνια και για την παρουσία σας σε κάθε σημαντική μας στιγμή.
Ακολουθούν κάποια keypoints των ομιλητών μας, για αυτούς που θα ήθελαν να φρεσκάρουν τη μνήμη τους, αλλά και για αυτούς που δεν κατάφεραν να παρευρεθούν στην εκδήλωσή μας (μας λείψατε πολύ!)
Μάτα Μαρινίδου
Η Μάτα Μαρινίδου είναι Founder & Creative Brand Strategist στην Two Yellow Feet branding agency. Διαθέτοντας εικοσαετές background στο σχεδιασμό και μεγάλη αγάπη στην ουσιαστική επικοινωνία, λατρεύει να μαθαίνει και να εφαρμόζει νέα πράγματα. Καθημερινά, βοηθά brands να βρουν και να εκφράσουν το μήνυμά τους προς το κοινό, μέσα από το νόημα, τη στρατηγική, και το design.
Θα τη βρεις:
twoyellowfeet.com ― Εδώ μπορείς να μάθεις περισσότερα για την Two Yellow Feet, όπου πολύ σύντομα θα δεις και το ολοκαίνουριο (laser-focused) website τους.
twoyellowfeet.com/blog ― Ασφαλώς, μην παραλείψεις να επισκεφτείς το blog τους, όπου αρθρογραφούν διαρκώς για το branding και το brand marketing, με έναν δικό τους μοναδικό, διασκεδαστικό, αλλά κυρίως κατανοητό τρόπο.
Keypoints της ομιλίας της:
“Το μεγαλύτερο πρόβλημα με την επικοινωνία είναι η ψευδαίσθηση ότι συμβαίνει” ~ Τζορτζ Μπέρναρντ Σω
Οι άνθρωποι ΔΕΝ μας δίνουν την προσοχή που νομίζουμε. ΠΡΕΠΕΙ να την κερδίσουμε, κάνοντας το μήνυμά μας προς αυτούς, σχετικό, άμεσο, και απόλυτα σαφές.
- Σε ποιον μιλάω;
- Ποιος είναι; Τι κάνει; Τι θέλει; Τι φοβάται; Τι ελπίζει;
- Αν δεν ξέρω καλά το κοινό μου, τότε μιλάω χωρίς να του λέω κάτι σημαντικό.
- Για να διαμορφώσουμε ένα σαφές μήνυμα, δεν έχει σημασία ποιος μιλάει, αλλά ποιος ακούει.
- Τι του προσφέρω;
- Δεν έχει σημασία να εστιάσουμε στο τι ακριβώς προσφέρουμε, αλλά στο τι κερδίζει μέσα από αυτό.
- Αν δεν του πω “τι κερδίζει”, θα σκεφτεί “Τι με νοιάζει;”
- Τι του λέω;
- Εδώ, συνδέουμε την πρώτη με τη δεύτερη απάντηση, την ανάγκη με την προσφορά.
- Τι τον ενδιαφέρει να ακούσει; Πού θα τέντωνε τα αυτιά του;
- Και πώς μπορώ να το εκφράσω με όσο το δυνατόν λιγότερα λόγια
Και όλη η επικοινωνία ξεκινά να χτίζεται ακριβώς από εδώ.
Χριστίνα Δουκουζγιάννη
Η Χριστίνα Δουκουζγιάννη είναι η ψυχή του Make Video Greece, του καναλιού στο YouTube που έχει τραβήξει το ενδιαφέρον περισσότερων από 13.000 συνδρομητών μέσα σε λιγότερο από 2 χρόνια. Στόχος της είναι να εκπαιδεύσει επαγγελματίες πώς να κερδίζουν την εμπιστοσύνη του κοινού τους και νέων πελατών, δημιουργώντας βίντεο για τα social media απλά με το κινητό τους. Υποστηρίζει την ουσιαστική επικοινωνία στο ίντερνετ και χαίρεται σαν μικρό παιδί να μοιράζεται με τους θεατές της, όσα διαρκώς ανακαλύπτει.
Σε συνεργασία με την Make Video Academy διδάσκει βήμα-βήμα την δοκιμασμένη μεθοδολογία της για άνεση στην κάμερα χρησιμοποιώντας το κινητό μας και τον εξοπλισμό που μας προτείνει. Το καλύτερο απ’όλα είναι ότι όσοι συμμετέχουν στο σεμινάριο της μπορούν να λάβουν προσωπικές συμβουλές από την ίδια στέλνοντας της το πρώτο τους βίντεο. Θα βρεις το σεμινάριο της εδώ.
Θα τη βρεις:
Online Σεμινάρια: https://make-video-academy.teachable.com/p/confidentoncamera/
YouTube: https://www.youtube.com/makevideogreece?sub_confirmation=1
Instagram: https://www.instagram.com/makevideogreece/
Keypoints της ομιλίας της:
- Γιατί είναι πολύ σημαντικό το βίντεο για την επιχείρηση σου;
- Τα social media προωθούν περισσότερο αναρτήσεις με βίντεο.
- Το βίντεο σε καθιερώνει ως ειδικό στον τομέα σου
- Μιλώντας στο κοινό σου στην κάμερα χτίζεις σχέσεις εμπιστοσύνης
- Πώς μπορείς να ξεκινήσεις βήμα-βήμα να εξοικιώνεσαι με την κάμερα;
- Κάνε βιντεοκλήσεις με φίλους και συνεργάτες (viber, messenger, what’s up)
- Κράτα σημειώσεις σε βίντεο με το κινητό σου
- Κάνε instagram stories/facebook stories διαρκούν μόνο 24 ώρες και μετά εξαφανίζονται
- Πώς μπορείς να κάνεις το κοινό σου να σε προσέξει;
- Μίλα στην κάμερα κοιτώντας στον φακό και όχι στην οθόνη του κινητού σου
- Απευθύνσου σε ένα συγκεκριμένο άτομο, στον ιδανικό σου πελάτη
- Κάνε πρακτική εξάσκηση με κάθε ευκαιρία, είναι η καλύτερη μέθοδος για να αποκτήσεις αυτοπεποίθηση στην κάμερα.
Κατερίνα Γιαννακάκη
H Κατερίνα Γιαννακάκη είναι ενδυματολόγος και personal stylist. Είναι επίσης η δημιουργός του Your Style Language.
Η αποστολή της:
Όλα αυτά τα χρόνια ντύνοντας καθημερινά γυναίκες κάθε ηλικίας, επαγγέλματος κτλ ανακάλυψε ότι το να βρει κάνεις το προσωπικό του στυλ και να οργανώσει σωστά την δική του γκαρνταρόμπα δεν είναι μια εύκολη υπόθεση. Άλλωστε δεν μας το μαθαίνει κάνεις! Γνωρίζοντας πολύ καλά την γλώσσα του styling, αποφάσισε να βοηθήσει γυναίκες και άντρες να ανακαλύψουν το προσωπικό τους στυλ και να δείξουν τον πραγματικό τους εαυτό!
Το όραμα της:
Έτσι δημιουργήθηκε το Your Style Language ένας κύκλος 10 σεμιναρίων αλλά και προσωπικών συνεδριών με σκοπό την ουσιαστική γνώση της γλώσσας του προσωπικού στυλ! Άλλωστε ο τρόπος που ντυνόμαστε μιλάει για μας πριν από μας. Γιατί να μην πούμε αυτό που εμείς θέλουμε;
Θα τη βρεις:
Online σεμινάριο: https://yourstylelanguage.com/course-2/
Instagram: https://www.instagram.com/katgiannakaki
Facebook: https://www.facebook.com/yourstylelanguage/
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/katgiannakaki/
Keypoints της ομιλίας της
- Γιατί είναι σημαντική η εικόνα σου;
- Γιατί έχει μεγάλο αντίκτυπο στη σχέση σου με τον εαυτό σου και στην αυτοπεποίθησή σου.
- Γιατί στέλνει σε κλάσματα του δευτερολέπτου πάρα πολλές πληροφορίες για σένα .
- Γιατί ορίζει σε μεγάλο βαθμό τις επαγγελματικές και προσωπικές σου σχέσεις
- Γιατί έχει σημασία η χαρά του να νιώθεις όμορφα με την εικόνα σου.
- Πως χρησιμοποιείς τη γλώσσα του προσωπικού σου στυλ;
- Φαντάσου τα ρούχα σαν λέξεις και τα αξεσουάρ σαν τα σημεία στίξης.
- Ο τρόπος που τα συνδέεις δημιουργεί προτάσεις ή ακόμη και ολόκληρες ιστορίες.
- Τι είναι σημαντικό να ξέρεις για να χτίσεις το στιλιστικό σου προφίλ;
- Επίγνωση: 1) Σωματότυπος, 2) Χρωματότυπος 3)Ιδιαιτερότητες 4) Περιβάλλοντα 5)Προσωπικότητα 6) Η αφήγηση
- Κανόνας των 5: Κάθε φορά που αγοράζεις κάτι σκέψου τουλάχιστον 5 συνδυασμούς με αυτά που ήδη έχεις στην ντουλάπα σου. Έτσι θα έχεις πολύ περισσότερες επιλογές.
- Η μέθοδος των τριών: Σχήμα, χρώμα, ισορροπία. Διορθώνεις το σχήμα σου αν χρειάζεται, χρησιμοποιείς το χρώμα για να δώσεις ένταση και στο τέλος φέρνεις την ισορροπία. Σκέψου το σαν ζυγαριά πάντα!
Να θυμάσαι ότι ιδιαιτερότητα σου είναι η δύναμή σου! Αναγνώρισε την, αποδέξου την και μάθε να την χρησιμοποιείς προς όφελός σου!
Κύρος Βογιατζόγλου
Ο Κύρος Βογιατζόγλου καθοδηγεί επιχειρηματίες για να πετύχουν τους στόχους τους. Σε κατευθύνει αρχικά να σκέφτεσαι διαφορετικά, και στη συνέχεια να βρεις τρόπους για να εκφράζεις τη διαφορετικότητά σου μέσω της επικοινωνίας σου. Το μοναδικό του κριτήριο για αποτελεσματική επικοινωνία είναι να έχεις έσοδα πολλαπλάσια των χρημάτων που έχεις επενδύσει.
Είναι ο Lead Strategist στη Malvi, ένα βραβευμένο δημιουργικό γραφείο στη Θεσσαλονίκη. Εδώ και 10 χρόνια υποστηρίζει επαγγελματίες μέσω της Malvi, αλλά και με εκπαιδεύσεις, σεμινάρια και ατομική καθοδήγηση.
Εξειδικεύεται σε τομείς του marketing και της επικοινωνίας, όπως online διαφήμιση, branding, δημιουργία περιεχομένου, copywriting και email marketing.
Θα τον βρεις:
Blog: https://medium.com/@kyros
Facebook: www.facebook.com/kyros.v
Instagram: www.instagram.com/kyros_v
Website: http://www.mal-vi.com/
Κeypoints της ομιλίας του:
- Η προβολή των υπηρεσιών σου με περιγραφή των χαρακτηριστικών τους δεν φέρνει αποτέλεσμα.
- Η προτεραιότητά σου στην επικοινωνία πρέπει να είναι ο άνθρωπος στον οποίο απευθύνεσαι, και όχι οι δικές σου υπηρεσίες.
- Δεν επιλέγουμε iPhone επειδή έχει καλύτερα τεχνικά χαρακτηριστικά από άλλες συσκευές. H Apple μας καλεί να γίνουμε μέλη μίας κοινότητας που “είναι μπροστά”, με μηνύματα όπως το “Think Different”.
- Για αποτελεσματική επικοινωνία, χρειάζεσαι 4 βασικούς κανόνες:
- Στοχευμένες ενέργειες προβολής, οι οποίες για να λειτουργήσουν απαιτείται:
- Σχεδιασμός ώστε να συνδυάζονται αρμονικά μεταξύ τους, ο οποίος για να λειτουργήσει απαιτείται:
- Στρατηγική για την ολοκληρωμένη επικοινωνία του brand.
Για τους κανόνες 1-3 μπορούν να σε κατευθύνουν ειδικοί του branding και της επικοινωνίας. Για να έρθουν, όμως, αποτελέσματα χρειάζεται: Η δική σου ειλικρινής πρόθεση να έχεις ως επίκεντρο της δραστηριότητάς σου τις ανάγκες των ανθρώπων στους οποίους απευθύνεσαι.
Γεωργιάννα Κιόση
Η Γεωργιάννα (μαζί με τη συνέταιρό της και Τζουλιάνα) είναι τα πρόσωπα πίσω από το Arte Di Tre studio με έδρα την Θεσσαλονίκη από το 2009 και διεθνή δραστηριότητα κι εμπειρία σε ποικίλους τομείς. Ειδικότητα του στουντιο είναι ο άνθρωπος και το φωτορεπορταζ. Η “σούπερ δύναμη” τους – όπως λέει και η αγαπημένη μας Ιωάννα – είναι να καταλαβαίνουν και να σέβονται απόλυτα όποιον είναι απέναντι από τον φακό ώστε να δρουν όσο πιο αληθινά και προσαρμοσμένα γίνεται με ιδιαίτερη αγάπη για το φυσικό φως.
Θα τη βρεις:
facebook : www.facebook.com/arteditre
instagram : @arteditre_weddings , @arteditre_portraits
Η σημασία της επαγγελματικής εικόνας/πορτραίτου
– Χρειάζονται μόλις 1/10 δευτ. για να σχηματιστεί υποσυνείδητα η πρώτη γνώμη μας για κάποιον, η οποία αφορά την επιτυχία, την μόρφωση, το κοινωνικό στάτους, την φιλικότητα, την αξιοπιστία, ακόμα και τις σεξουαλικές προτιμήσεις.
– Ο όρος “thin slicing” της κοινωνικής ψυχολογίας αφορά την ικανότητα του ανθρώπου να βγάζει συμπεράσματα από ένα μικρό δείγμα πληροφορίας σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα.
Δεν έχεις δεύτερη ευκαιρία για να κάνεις μια καλή πρώτη εντύπωση.
– 7.2 δις άνθρωποι στον πλανήτη μας
– 3 δισ έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο
– 2.1 δις είναι ενεργοί στα κοινωνικά δίκτυα
Γιατί να μην το πάρουμε σοβαρά???
Μια καλή φωτογραφία επαγγελματικού προφίλ έχει 14 φορές περισσότερες πιθανότητες να επιλεχθεί στο Linkedin.
Αν δεν μπορεί η τσέπη σας να αντέξει τις υπηρεσίες ενός επαγγελματία φωτογράφου να τι να κάνετε και τι όχι:
– ΟΧΙ σελφι
– ΟΧΙ γυαλιά ηλίου
– ΟΧΙ βλέμμα κατεβασμένο
– ΟΧΙ σκοτεινές φωτογραφίες / κόντρα στο φως
– ΟΧΙ φίλτρα έντονα
– ΟΧΙ θολές φωτογραφίες
Ζητήστε την βοήθεια ενός κοντινού σας προσώπου για να βγάλετε φωτογραφία με φυσικό φως μπροστά σας και σε τοίχο μονόχρωμο. Το σκίτσο θα σας βοηθήσει να καταλάβετε