Skip to content

The Key Creative School – Τα επιμορφωτικά τμήματα | Φθινόπωρο 2017

Γενικές Πληροφορίες Δραστηριοτήτων

Ηλικίες: Στις δραστηριότητες του The key Creative School συμμετέχουν παιδιά ηλικίας 4-12 χρονών. Σαν χώρος είμαστε υπέρμαχοι της συνδιδασκαλίας και των mixed-ages  groups καθώς τα οφέλη για τα παιδιά είναι πολλά και διαφορετικά, έτσι τα παιδιά τοποθετούνται στα τμήματα ανάλογα με τις κλίσεις, τα ενδιαφέροντά τους, προηγούμενες εμπειρίες πάνω στο αντικείμενο και όχι πάντα βάση ηλικίας

Διάρκεια μαθήματος και ώρες πραγματοποίησης: κάθε δραστηριότητα πραγματοποιείται 1 φορά την εβδομάδα/60 λεπτά

Κόστος συμμετοχής:  Στόχος του The key Creative School είναι να δώσει την ευκαρία για ανάπτυξη των Πολλαπλών Τύπων Νοημοσύνης των παιδιών, έτσι με την συμμετοχή σας σε μία δραστηριότητα (40 ευρώ/μήνα) έχετε τη δυνατότητα συμμετοχής και σε μία δεύτερη έτσι ώστε τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με τουλάχιστον δύο διαφορετικά είδη Νοημοσύνης και να μπορέσει η ομάδα μας να διακρίνει καλύτερα τις κλίσεις και το καλύτερο μέσο/τρόπο μάθησης για το κάθε παιδί. Έτσι:

1-2 Δραστηριότητες40ευρώ/μήνα (διάρκεια κάθε δραστηριότητας 60 λεπτά/1 φορά την εβδομάδα)

3 Δραστηριότητες=60ευρώ/μήνα (διάρκεια κάθε δραστηριότητας 60 λεπτά/1 φορά την εβδομάδα)

4 Δραστηριότητες=70 ευρώ/μήνα(διάρκεια κάθε δραστηριότητας 60 λεπτά/1 φορά την εβδομάδα)

Με 120 ευρώ/ μήνα έχετε καθημερινή 4ωρη απασχόληση σε δραστηριότητες Πολλαπλής Νοημοσύνης

Ειδικές τιμές για αδέρφια: 15% έκπτωση

Περιορισμένος αριθμός θέσεων σε κάθε τμήμα. Για πληροφορίες για την μέρα και ώρα διεξαγωγής κάθε δραστηριότητας επικοινωνήστε μαζί μας στο 2310 433 337.

Τα επιμορφωτικά τμήματα: 

LEGO / Ρομποτική (Λογικομαθηματική και Χωροταξική Νοημοσύνη-Τεχνολογία)

‘’Κάθε επιστήμη αρχίζει σαν φιλοσοφία και τελειώνει σαν τέχνη.’’Will Durant

Τα παιδιά όταν σχεδιάζουν, κατασκευάζουν και προγραμματίζουν ρομπότ έχουν την ευκαιρία να μάθουν παίζοντας και να αναπτύξουν δεξιότητες.

Η ρομποτική αφενός, είναι μία διασκεδαστική και ενδιαφέρουσα δραστηριότητα που δίνει τη δυνατότητα στο μαθητή να εμπλακεί με τη δράση, αφετέρου μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη διδασκαλία διαφόρων εννοιών, κυρίως, από τις Φυσικές Επιστήμες και άλλα γνωστικά αντικείμενα.

  • Φυσική (μελέτη της κίνησης, μελέτη της επίδρασης της τριβής, μελέτη της σχέσης των δυνάμεων, μεταφορά ενέργειας κ.α)
  • Μαθηματικά και Γεωμετρία (αναλογίες, μέτρηση αποστάσεων, κατανόηση βασικών γεωμετρικών ιδιοτήτων όπως η περίμετρος κ.α)
  • Μηχανική (κατασκευή, έλεγχος και αξιολόγηση μηχανικών λύσεων κ.α)
  • Τεχνολογία (τεχνολογικός αλφαβητισμός κ.α)
  • Ο συνδυασμός εννοιών από διαφορετικές, γνωστικές περιοχές (τεχνολογία, τέχνη, περιβάλλον, κοινωνία, μαθηματικά, φυσικές επιστήμες) με διαθεματικά project (συνθετικές εργασίες)κλπ.

Η εκπαιδευτική Ρομποτική έχει θετικές επιπτώσεις εκτός από το γνωστικό τομέα και στο συναισθηματικό (αυτοεκτίμηση, αυτοπεποίθηση) και κοινωνικό (κοινωνικοποίηση, απομυθοποίηση).

Επιπλέον, με τη βοήθεια της ρομποτικής στη διδασκαλία του ο εκπαιδευτικός μπορεί να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη και άλλων κρίσιμων δεξιοτήτων:

  • ομαδική εργασία
  • επίλυση προβλημάτων (ανάλυση, σχεδίαση, υλοποίηση, δοκιμή και πειραματισμός, αξιολόγηση)
  • καινοτομία
  • διαχείριση έργου (διαχείριση χρόνου, κατανομή έργου και πόρων κ.α)
  • προγραμματισμός
  • δεξιότητες επικοινωνίας

πολύτιμες νοητικές δεξιότητες (αναλυτική και συνθετική σκέψη, δημιουργικότητα, κριτική σκέψη κ.α)

 

Αγγλικά με τη μέθοδο CLil

“Τα όρια της γλώσσας είναι τα όρια του ανθρώπινου μυαλού. Όσα ξέρω είναι αυτά για τα οποία έχω λέξεις.” Λούντβιχ Βίτγκενσταϊν

Σε αντίθεση με τις πλέον συνηθισμένες μεθόδους διδασκαλίας ξένων γλωσσών, η μέθοδος Clil αντιμετωπίζει την εκμάθηση της νέας γλώσσας όχι ως αυτοσκοπό αλλά ως το μέσο για πραγματική επικοινωνία. Στοχεύει, στην ουσία, στη διδασκαλία διάφορων γνωστικών αντικειμένων (Μαθηματικά, Ιστορία, Τέχνες κτλ.) σε μια άλλη γλώσσα πέρα από τη μητρική. Συνδυάζοντας τη διδασκαλία των Αγγλικών με τη διδασκαλία άλλων γνωσιολογικών πεδίων, τα παιδιά επικεντρώνονται στο εκάστοτε αντικείμενο και χρησιμοποιούν τη γλώσσα με φυσικό τρόπο, σχεδόν ασυναίσθητα. Με αυτόν τον τρόπο καταφέρνουν:

  • Να διευρύνουν τις γνώσεις τους στα διάφορα γνωστικά αντικείμενα
  • Να αποκτήσουν ή να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους στα Αγγλικά
  • Να αναπτύξουν τις επικοινωνιακές τους ικανότητες
  • Να ανακαλύψουν μόνοι τους έμπρακτα τη χρησιμότητα μιας ξένης γλώσσας
  • Να έρθουν σε επαφή με πολιτισμικά στοιχεία άλλων λαών
  • Να αφομοιώσουν το περιεχόμενο μέσα από ποικίλες δραστηριότητες (πειράματα, έρευνες, ομαδικές εργασίες κτλ.)

Πειράματα, Φυσική και Περιβαλλοντική Αγωγή (Νατουραλιστική και Λογικομαθηματική Νοημοσύνη)

“ Ένα γραμμάριο εμπειρίας αξίζει όσο ένας τόνος θεωρίας.΄”    Lord Salisbury

Τα παιδιά εισάγονται στη μαγεία των φυσικών επιστημών και μαθαίνουν διασκεδάζοντας . Στα πλαίσια των εργαστηρίων τα παιδιά θα δουν πειράματα με εντυπωσιακά αποτελέσματα. Φαινόμενα που συμβαίνουν γύρω μας κάθε μέρα θεωρούμε πως εξηγούνται ή αποδεικνύονται με δύσκολο τρόπο. Αυτό όμως δεν συμβαίνει πάντα. Απλά φυσικά φαινόμενα εξηγούνται με εξίσου απλό τρόπο.    Στο μάθημα θα γίνουν πειράματα  βασισμένα στην επαφή του παιδιού με:

  • Φυσική
  • Χημεία
  • Βιολογία
  • Τεχνολογία
  • Οικολογία & περιβαλλοντική αγωγή

 

Εκπαιδευτικά Παιχνίδια

Στόχος των εκπαιδευτικών παιχνιδιών είναι μέσα από επιτραπέζια αλλά και χειροποίητα παιχνίδια και υλικά τα παιδιά να αναπτύξουν ένα συγκεκριμένο είδος νοημοσύνης κάθε φορά (Λογικομαθηματική, Συναισθηματική, Διαπροσωπική κ.α.)μέσα από καινοτόμες δραστηριότητες και παιχνίδια ομαδικά ή ατομικά.Έτσι για παράδειγμα στα Εκπαιδευτικά Παιχνίδια Συναισθηματικής Νοημοσύνης στόχος είναι:

  • η αναγνώριση συναισθημάτων όπως η χαρά, η λύπη, ο θυμός, ο ενθουσιασμός, ο φόβος, το άγχος
  • η έκφραση των συναισθημάτων
  • η διαχείριση αρνητικών συναισθημάτων όπως ο φόβος, ο θυμός, η λύπη, το άγχος, η ζήλια
  • η κατανόηση και αντιμετώπιση των καθημερινών δυσκολιών που προκύπτουν στο σχολείο και στο σπίτι
  • η ενίσχυση της αυτοπεποίθησής

κι όλα αυτά μέσα σε ένα κλίμα συζήτησης, παιχνιδιού και ομαδικότητας

 

Αρχιτεκτονικές Κατασκευές (Χωροταξική Νοημοσύνη)

Αν δώσεις τουβλάκια στα παιδιά θα σου φτιάξουν ένα σπίτι για να βάλουν μέσα τα παιχνίδια τους ή ένα γκαράζ για να «κοιμούνται» τα αυτοκινητάκια τους. Αν τους δώσεις ξυλάκια θα σου φτιάξουν έναν πύργο , στην παραλία με άμμο και νερό χτίζουν κάστρα.
Αν τους δώσεις τα υλικά θα φτιάξουν ένα Αρχιτεκτόνημα.
Η αρχιτεκτονική είναι ο αυθόρμητος τρόπος που έχουν τα παιδιά να αντιλαμβάνονται και να περιγράφουν τον κόσμο γύρω τους.

Στο μάθημα αυτό:

  • τα παιδιά αντιλαμβάνονται την έννοια της Αρχιτεκτονικής,το χώρο και τις διαστάσεις και τα μετατρέπουν σε παιχνίδι.
    Μέσα απ’ το παιχνίδι μαθαίνουν τα όριά τους και χτίζουν ψηλούς πύργους,σπίτια, μακέτες,γέφυρες και κατασκευές τρισδιάστατες, έρχονται σε συνδιαλλαγή με τη φύση φτιάχνοντας σπίτια πάνω στα δέντρα που κατοικούν τα όνειρά τους. Παίρνουν γραμμές και σχεδιάζουν το μέλλον τους.
  • κατανοούν το χώρο, τη θέση τους μέσα σ΄ αυτόν, τα σχήματα

 

 

 

Οι Πυγολαμπίδες προσπαθούν πάντα να είναι ενημερωμένες, όμως για την αποφυγή αλλαγών στις εκδηλώσεις και δραστηριότητες που παρουσιάζονται, καλό θα ήταν να επικοινωνείτε με τον διοργανωτή της εκάστοτε εκδήλωσης.

Πληροφορίες χώρου

The Key Creative School

Σχολείο Πολλαπλής Νοημοσύνης και Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών

Δαβάκη 42, Καλαμαριά, 55133, Θεσσαλονίκη

Τηλ.: 2310 433 337

Email: thekeycreativeschool@gmail.com

Links: Facebook

Λεωφορεία που εξυπηρετούν
Αφετηρία: Ν.Σ.Σ. Θεσσαλονίκης
Παίρνετε τα λεωφορεία Ν.2,3 ή 8 και κατεβαίνετε στη Στάση ''Άγιος Παντελεήμονας'', από εκεί περπατάτε 10 λεπτά μέχρι τον τελικό προορισμό
Αφετηρία: Κέντρο Θεσσαλονίκης
Παίρνετε από τη Στάση Μητρόπολη (Μητροπόλεως75) το λεωφορείο Ν.33 ή 33Α και σταματάτε στη στάση ''Παλιό Τέρμα''(Παπαφλέσσα 45), από εκεί περπατάτε 5 λεπτά μέχρι τον τελικό προορισμό

Μπροστά σε Πάρκο

Σε κοντινή απόσταση υπάρχει 24h Cafe-Market

Τι υπάρχει κοντά

Γράψτε το σχόλιό σας