Στο «The Key Creative School» είναι υπέρμαχοι της συνδιδασκαλίας και των mixed-ages groups καθώς τα οφέλη για τα παιδιά είναι πολλά και διαφορετικά, έτσι τα παιδιά τοποθετούνται στα τμήματα ανάλογα με τις κλίσεις, τα ενδιαφέροντά τους, προηγούμενες εμπειρίες πάνω στο αντικείμενο και όχι πάντα βάση ηλικίας.
Ηλικίες: Στις δραστηριότητες συμμετέχουν παιδιά ηλικίας 4 – 12 χρονών
Διάρκεια μαθήματος και ώρες πραγματοποίησης: Στόχος του «The key Creative School» είναι να δώσει την ευκαιρία για ανάπτυξη των Πολλαπλών Τύπων Νοημοσύνης των παιδιών, για να μπορέσει η ομάδα του να διακρίνει καλύτερα τις κλίσεις και το καλύτερο μέσο/τρόπο μάθησης για το κάθε παιδί. Για αυτό τα παιδιά παρακολουθούν όλες τις δραστηριότητες που πραγματοποιούνται στο σχολείο, δεν επιλέγουν κάποιες από αυτές. Έτσι έρχονται 2 φορές εβδομάδα/ από 2 ώρες, και παρακολουθούν, 11 διαφορετικές δραστηριότητες.
Κόστος συμμετοχής:
60 ευρώ/Μήνα
150 ευρώ/ 3 μήνες (με προπληρωμή)
Ειδικές τιμές για αδέρφια:15% έκπτωση
Περιορισμένος αριθμός θέσεων σε κάθε τμήμα. Για πληροφορίες για τις μέρες και τις ώρες διεξαγωγής του προγράμματος επικοινωνήστε στο τηλέφωνο 2310 433 337.
Τα επιμορφωτικά τμήματα:
LEGO / Ρομποτική (Λογικομαθηματική και Χωροταξική Νοημοσύνη-Τεχνολογία)
‘’Κάθε επιστήμη αρχίζει σαν φιλοσοφία και τελειώνει σαν τέχνη.’’
Will Durant
Τα παιδιά όταν σχεδιάζουν, κατασκευάζουν και προγραμματίζουν ρομπότ έχουν την ευκαιρία να μάθουν παίζοντας και να αναπτύξουν δεξιότητες.
Η ρομποτική αφενός, είναι μία διασκεδαστική και ενδιαφέρουσα δραστηριότητα που δίνει τη δυνατότητα στο μαθητή να εμπλακεί με τη δράση, αφετέρου μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη διδασκαλία διαφόρων εννοιών, κυρίως, από τις Φυσικές Επιστήμες και άλλα γνωστικά αντικείμενα.
- Φυσική (μελέτη της κίνησης, μελέτη της επίδρασης της τριβής, μελέτη της σχέσης των δυνάμεων, μεταφορά ενέργειας κ.α)
- Μαθηματικά και Γεωμετρία (αναλογίες, μέτρηση αποστάσεων, κατανόηση βασικών γεωμετρικών ιδιοτήτων όπως η περίμετρος κ.α)
- Μηχανική (κατασκευή, έλεγχος και αξιολόγηση μηχανικών λύσεων κ.α)
- Τεχνολογία (τεχνολογικός αλφαβητισμός κ.α)
- Ο συνδυασμός εννοιών από διαφορετικές, γνωστικές περιοχές (τεχνολογία, τέχνη, περιβάλλον, κοινωνία, μαθηματικά, φυσικές επιστήμες) με διαθεματικά project (συνθετικές εργασίες)κλπ.
Η εκπαιδευτική Ρομποτική έχει θετικές επιπτώσεις εκτός από το γνωστικό τομέα και στο συναισθηματικό (αυτοεκτίμηση, αυτοπεποίθηση) και κοινωνικό (κοινωνικοποίηση, απομυθοποίηση).
Επιπλέον, με τη βοήθεια της ρομποτικής στη διδασκαλία του ο εκπαιδευτικός μπορεί να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη και άλλων κρίσιμων δεξιοτήτων:
- ομαδική εργασία
- επίλυση προβλημάτων (ανάλυση, σχεδίαση, υλοποίηση, δοκιμή και πειραματισμός, αξιολόγηση)
- καινοτομία
- διαχείριση έργου (διαχείριση χρόνου, κατανομή έργου και πόρων κ.α)
- προγραμματισμός
- δεξιότητες επικοινωνίας
- πολύτιμες νοητικές δεξιότητες (αναλυτική και συνθετική σκέψη, δημιουργικότητα, κριτική σκέψη κ.α)
Αγγλικά με τη μέθοδο CLil
“Τα όρια της γλώσσας είναι τα όρια του ανθρώπινου μυαλού. Όσα ξέρω είναι αυτά για τα οποία έχω λέξεις.”
Λούντβιχ Βίτγκενσταϊν
Σε αντίθεση με τις πλέον συνηθισμένες μεθόδους διδασκαλίας ξένων γλωσσών, η μέθοδος Clil αντιμετωπίζει την εκμάθηση της νέας γλώσσας όχι ως αυτοσκοπό αλλά ως το μέσο για πραγματική επικοινωνία. Στοχεύει, στην ουσία, στη διδασκαλία διάφορων γνωστικών αντικειμένων (Μαθηματικά, Ιστορία, Τέχνες κτλ.) σε μια άλλη γλώσσα πέρα από τη μητρική. Συνδυάζοντας τη διδασκαλία των Αγγλικών με τη διδασκαλία άλλων γνωσιολογικών πεδίων, τα παιδιά επικεντρώνονται στο εκάστοτε αντικείμενο και χρησιμοποιούν τη γλώσσα με φυσικό τρόπο, σχεδόν ασυναίσθητα.
Με αυτόν τον τρόπο καταφέρνουν:
- Να διευρύνουν τις γνώσεις τους στα διάφορα γνωστικά αντικείμενα
- Να αποκτήσουν ή να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους στα Αγγλικά
- Να αναπτύξουν τις επικοινωνιακές τους ικανότητες
- Να ανακαλύψουν μόνοι τους έμπρακτα τη χρησιμότητα μιας ξένης γλώσσας
- Να έρθουν σε επαφή με πολιτισμικά στοιχεία άλλων λαών
- Να αφομοιώσουν το περιεχόμενο μέσα από ποικίλες δραστηριότητες (πειράματα, έρευνες, ομαδικές εργασίες κτλ.)
Πειράματα, Φυσική και Περιβαλλοντική Αγωγή (Νατουραλιστική και Λογικομαθηματική Νοημοσύνη)
“ Ένα γραμμάριο εμπειρίας αξίζει όσο ένας τόνος θεωρίας.΄”
Τα παιδιά εισάγονται στη μαγεία των φυσικών επιστημών και μαθαίνουν διασκεδάζοντας. Στα πλαίσια των εργαστηρίων τα παιδιά θα δουν πειράματα με εντυπωσιακά αποτελέσματα. Φαινόμενα που συμβαίνουν γύρω μας κάθε μέρα θεωρούμε πως εξηγούνται ή αποδεικνύονται με δύσκολο τρόπο. Αυτό όμως δεν συμβαίνει πάντα. Απλά φυσικά φαινόμενα εξηγούνται με εξίσου απλό τρόπο.
Στο μάθημα θα γίνουν πειράματα βασισμένα στην επαφή του παιδιού με:
- Φυσική
- Χημεία
- Βιολογία
- Τεχνολογία
- Οικολογία & περιβαλλοντική αγωγή
Εκπαιδευτικά Παιχνίδια
Στόχος των εκπαιδευτικών παιχνιδιών είναι μέσα από επιτραπέζια αλλά και χειροποίητα παιχνίδια και υλικά τα παιδιά να αναπτύξουν ένα συγκεκριμένο είδος νοημοσύνης κάθε φορά (Λογικομαθηματική, Συναισθηματική, Διαπροσωπική κ.α.)μέσα από καινοτόμες δραστηριότητες και παιχνίδια ομαδικά ή ατομικά.Έτσι για παράδειγμα στα Εκπαιδευτικά Παιχνίδια Συναισθηματικής Νοημοσύνης στόχος είναι:
- η αναγνώριση συναισθημάτων όπως η χαρά, η λύπη, ο θυμός, ο ενθουσιασμός, ο φόβος, το άγχος
- η έκφραση των συναισθημάτων
- η διαχείριση αρνητικών συναισθημάτων όπως ο φόβος, ο θυμός, η λύπη, το άγχος, η ζήλια
- η κατανόηση και αντιμετώπιση των καθημερινών δυσκολιών που προκύπτουν στο σχολείο και στο σπίτι
- η ενίσχυση της αυτοπεποίθησής
κι όλα αυτά μέσα σε ένα κλίμα συζήτησης, παιχνιδιού και ομαδικότητας
Αρχιτεκτονικές Κατασκευές (Χωροταξική Νοημοσύνη)
Αν δώσεις τουβλάκια στα παιδιά θα σου φτιάξουν ένα σπίτι για να βάλουν μέσα τα παιχνίδια τους ή ένα γκαράζ για να «κοιμούνται» τα αυτοκινητάκια τους. Αν τους δώσεις ξυλάκια θα σου φτιάξουν έναν πύργο , στην παραλία με άμμο και νερό χτίζουν κάστρα.
Αν τους δώσεις τα υλικά θα φτιάξουν ένα Αρχιτεκτόνημα.
Η αρχιτεκτονική είναι ο αυθόρμητος τρόπος που έχουν τα παιδιά να αντιλαμβάνονται και να περιγράφουν τον κόσμο γύρω τους.
Στο μάθημα αυτό:
- τα παιδιά αντιλαμβάνονται την έννοια της Αρχιτεκτονικής,το χώρο και τις διαστάσεις και τα μετατρέπουν σε παιχνίδι.
Μέσα απ’ το παιχνίδι μαθαίνουν τα όριά τους και χτίζουν ψηλούς πύργους,σπίτια, μακέτες,γέφυρες και κατασκευές τρισδιάστατες, έρχονται σε συνδιαλλαγή με τη φύση φτιάχνοντας σπίτια πάνω στα δέντρα που κατοικούν τα όνειρά τους. Παίρνουν γραμμές και σχεδιάζουν το μέλλον τους. - κατανοούν το χώρο, τη θέση τους μέσα σ΄ αυτόν, τα σχήματα
Μαγειρικ΄ή – Ζαχαροπλαστική (Κιναισθητική Νοημοσύνη)
‘’Θα ήθελα να ήξερα ποιος βάζει τις βιταμίνες στο σπανάκι, στο καρότο και στο ρετσινόλαδο και δεν τις βάζει στα παγωτά, στα πατατάκια και στις καραμέλες.’’
Ένας εφτάχρονος
Στο μάθημα θα γίνει:
- Προετοιμασία γευμάτων (στρώσιμο τραπεζιού,διανομή/συγκέντρωση σκευών, τακτοποίηση του χώρου)
- Γνώση των διάφορων τροφών
- Σωστή χρήση των τροφών και γνώση της θρεπτικής τους αξίας
- Εκμάθηση και εκτέλεση συνταγών μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής.
Δημιουργική Γραφή – Φιλαναγνωσία (Γλωσσική-Ενδοπροσωπική Νοημοσύνη)
‘’Οτιδήποτε βλέπεις μπορεί να γίνει ένα παραμύθι και μπορείς να βγάλεις μια ιστορία από οτιδήποτε αγγίξεις.’’
Χανς Κρίστιαν Άντερσεν
Πως μαθαίνει κανείς να αγαπά τα βιβλία; Από το εξώφυλλα, από τις εικόνες τους έως την τελευταία τους λέξη. Πως φτιάχνεται ένα βιβλίο; Πώς φτιάχνεται και πως λειτουργεί μια δανειστική βιβλιοθήκη; Πως μαθαίνει κανείς να εκφράζεται μέσω του γραπτού λόγου και πως είναι να φτιάχνει την δική του ιστορία; Στόχος του μαθήματος είναι να γίνει ο καθένας πραγματικός φιλαναγνώστης, να καλλιεργήσει το νου και τη φαντασία του ταξιδεύοντας στον μαγικό κόσμο του βιβλίου
Στο μάθημα θα γίνει:
- Δανειστική βιβλιοθήκη
- Ανάγνωση Παραμυθιών/Ιστοριών/Ποιημάτων
- Επαφή με μεγάλους συγγραφείς
- Φτιάχνω και εικονογραφώ το δικό μου παραμύθι
Δημιουργική Ρομποτική (Νέο τμήμα)
Η Δημιουργική Ρομποτική αποτελείται από μια συλλογή στοιχείων, εμπειριών, μάθησης, εκπαίδευσης, αξιοποίησης ικανοτήτων και δεξιοτήτων, απασχόλησης και δημιουργίας. Συνδυάζει την εισαγωγή στη ρομποτική, τον προγραμματισμό, τη δημιουργική κατασκευή και τη μάθηση, μέσα από την πληροφορία και την εξάσκηση της ελεύθερης φαντασίας των παιδιών.
Θα ανακυκλώσουν τα παλιά τους παιχνίδια φτιάχνοντας νέα παιχνίδια και δίνοντας τους ιδιότητες μέσω ρομποτικών κατασκευών.
Ηλικίες: 4 έως 12 ετών
Διάρκεια μαθήματος και ώρες πραγματοποίησης: Κάθε Τετάρτη 19:00 – 20:30
Κόστος συμμετοχής: 50 ευρώ/ Μήνα
Μελέτη (Νέο τμήμα)
Το πρόγραμμα μελέτης πέραν της διεκπεραίωσης των καθηκόντων, έχει στόχο να δείξει στα παιδιά πως να οργανώνουν σωστά τον χρόνο τους, όπως και να ανακαλύψουν τον τρόπο που θα μπορούν να μελετούν και να αφομοιώνουν τα μαθήματα τους αποτελεσματικότερα.
Ηλικίες: Μαθητές Δημοτικού
Διάρκεια μαθήματος και ώρες πραγματοποίησης: Καθημερινά από 2 ώρες
Κόστος συμμετοχής:
100 ευρώ/ Μήνα
250 ευρώ / 3 Μήνες (με προπληρωμή)
Γράψτε το σχόλιό σας
Αν θέλετε να λαμβάνετε το εβδομαδιαίο newsletter των Πυγολαμπίδων παρακαλώ κάντε εγγραφή εδώ.
Δείτε τους όρους χρήσης της ιστοσελίδας μας.