Σεμινάριο & Ομιλία – Πυγολαμπίδες
Skip to content

Online Workshop: Ο ύπνος των παιδιών του δημοτικού

Στο διαδικτυακό workshop “Ο ύπνος των παιδιών του δημοτικού” της Νατάσας Γιαννακάκη, μπορείς να λάβεις έγκυρη πληροφορία σχετικά με τον ύπνο του παιδιού σου και να νιώσεις αυτοπεποίθηση και σιγουριά ως προς τη διαχείρισή του. Επιπλέον θα μάθεις γιατί είναι σημαντικός ο ύπνος των παιδιών 6 – 12 ετών, ποιοι παράγοντες είναι αυτοί που επηρεάζουν τον ύπνο του παιδιού σου και πώς μπορείς να τους βελτιώσεις.

Αν αποζητάς πιο ξεκούραστες και ήρεμες νύχτες και ημέρες με περισσότερη ενέργεια για το παιδί σου αλλά και όλη την οικογένεια, τότε δήλωσε τη συμμετοχή σου στο workshop που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 3 Μαρτίου 2024, στις 10.00 το πρωί.

Μερικές από τις θεματικές:

  • Πως συνδέεται η μάθηση και η μνήμη με τον ύπνο;
  • Πως ο ποιοτικός ύπνος βοηθάει τα παιδιά να διαχειρίζονται καλύτερα τα συναισθήματά τους;
  • Πως επιδρά η χρήση οθονών στη δημιουργικότητα, στην επίλυση προβλημάτων και στις συναισθηματικές τους πρώτες βοήθειες;
  • Πως επηρεάζει η διατροφή τον ύπνο;
  • Πως προσεγγίζουμε τον ύπνο αν το παιδί μας είναι highly sensitive;
  • Μύθοι/ κοινές πεποιθήσεις. Έχουν επιστημονική βάση;
  • Πότε ο ύπνος του παιδιού δεν είναι φυσιολογικός, χρειάζεται διερεύνηση και σε ποιον ειδικό να απευθυνθώ;
  • Πως διαχειριζόμαστε τις μεταβάσεις; Αλλαγή υπνοδωματίου κ.α.
  • Για ποιους λόγους κοιμάται το παιδί πολύ αργά τη νύχτα, έχει πολλές αφυπνίσεις κατά τη διάρκεια της νύχτας και δυσκολεύεται να ξυπνήσει το πρωί;
  • Ενδείκνυται η χρήση μελατονίνης;
  • Πως επηρεάζει ο τρόπος ζωής της οικογένειας και οι εξωσχολικές δραστηριότητες τον ύπνο των παιδιών;
  • Ασφαλής δεσμός & συρρύθμιση

 

Εισηγήτρια: Νατάσα Γιαννακάκη, Σύμβουλος Ύπνου Παιδιών & Ενηλίκων

Μεγαλώνοντας μαζί με τα παιδιά μας

Τα Πρότυπα Εκπαιδευτήρια Θεσσαλονίκης βρίσκονται πάντα και με κάθε δυνατό τρόπο κοντά στην οικογένεια και στα παιδιά. Μέσα στο πλαίσιο της διαρκούς συνεργασίας σχολείου-οικογένειας, διοργανώνουν για δέκατη ένατη συνεχή χρονιά τις «Απογευματινές συναντήσεις γονέων για τις ανάγκες και τους προβληματισμούς της σύγχρονης οικογένειας» με θέμα: «Μεγαλώνοντας μαζί με τα παιδιά μας».

 

Στις συναντήσεις αυτές συζητούνται και αναλύονται θέματα καθημερινά που απασχολούν και προβληματίζουν γονείς και εκπαιδευτικούς σε σχέση με τον γνωστό-άγνωστο κόσμο των παιδιών μας. Κάθε Δευτέρα ή Τετάρτη από τις 14 Φεβρουαρίου έως και τις 17 Απριλίου 2024 από τις 18:00 έως τις 19:30 πραγματοποιούνται συναντήσεις στους χώρους των Εκπαιδευτηρίων, στους Ελαιώνες Πυλαίας, παίρνουν τον λόγο καταξιωμένοι ειδικοί επιστήμονες και δίνεται η δυνατότητα στους/στις συμμετέχοντες/ουσες να αφουγκραστούν, να συζητήσουν και να εκφράσουν τις απορίες και τους ιδιαίτερους προβληματισμούς τους.

 

Πεποίθηση των “Προτύπων Εκπαιδευτηρίων Θεσσαλονίκης” είναι ότι η συμμετοχή και η συνεργασία των γονέων θα συμβάλλουν στη βελτίωση της ζωής, της ανάπτυξης και της συμπεριφοράς των παιδιών.

 

Αναλυτικό Πρόγραμμα

Φεβρουάριος

Τετάρτη 14/2

«Η οικογένεια μας: Δίνουμε ρίζες… δίνουμε φτερά;»

Κατά τη διάρκεια της εξελικτικής πορείας της οικογένειας δημιουργούνται δυναμικές που επηρεάζουν τα μέλη της ως προσωπικότητες, καθώς και τις μεταξύ τους σχέσεις. Με ποιον τρόπο χτίζεται ένα σύστημα αξιών και επικοινωνίας και πώς καλλιεργείται γόνιμο έδαφος, για να οδηγηθούν τα παιδιά στην αυτονομία; Πώς προσδιορίζεται η ανεξαρτησία στο πλαίσιο του οικογενειακού συστήματος και ποια είναι η σημαντικότητά της; Πόσο κρίσιμη είναι η γονεϊκή εμπλοκή στο ταξίδι των παιδιών προς την ανεξαρτησία και με ποιους τρόπους μπορεί να υποστηριχθεί;

Πόπη Λάμπα, MSc Αναπτυξιακή Νευροψυχολογία, Σχολική Ψυχολόγος Προτύπων Εκπαιδευτηρίων Θεσσαλονίκης

 

Τετάρτη 21/2

«Βιοηθική και παιδί: Αλήθειες, μύθοι και θεωρίες»

Η βιοηθική είναι ένας νέος επιστημονικός κλάδος, ο οποίος δημιουργήθηκε εξαιτίας της ραγδαίας βιοτεχνολογικής ανάπτυξης στους τομείς της ιατρικής, της βιολογίας και της βιοϊατρικής. Διερευνά ηθικά ζητήματα και ερωτήματα που αφορούν κυρίως στα δικαιώματα ασθενών, στις σχέσεις ιατρού-ασθενή και νοσηλευτικού προσωπικού, στην ευθανασία, στις μεταμοσχεύσεις, στην ευγονική, καθώς και σε άλλα βιοτεχνολογικά και γενετικά θέματα. Ποιες αρχές διέπουν την εφαρμογή της βιοηθικής; Μέχρι πού προστατεύονται τα ανθρώπινα δικαιώματα και ποιοι είναι οι περιορισμοί της επιστήμης και της τεχνολογίας σε διλήμματα και αποφάσεις που αφορούν εμάς και τα παιδιά μας; Πόσο σίγουροι είμαστε ότι οι αποφάσεις αυτές θα είναι ορθές, ασφαλείς και προς το συμφέρον των ανηλίκων;

Μαριάννα Βασιλείου, Νομικός, Υποψήφια Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής του ΑΠΘ

 

Δευτέρα 26/2

«Όρια και επιπτώσεις μέσα στην οικογένεια. Τι μπορώ να πω, τι μπορείς να ακούσεις.»

Η δημιουργία ασφαλών ορίων βοηθά στην ομαλή λειτουργία των μελών μέσα στην οικογένεια. Πώς μπορούμε να βρούμε την κατάλληλη ισορροπία και να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις ελαχιστοποιώντας τις συγκρούσεις, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα σαφή όρια; Ποιες είναι οι άμεσες και έμμεσες επιπτώσεις από την ύπαρξη ή απουσία ορίων; Υπάρχει όριο στα όρια;

Εύχαρις Παναγοπούλου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Υγιεινής και Προαγωγής Υγείας, Τμήμα Ιατρικής ΑΠΘ

 

Τετάρτη 28/2

«Ο ύπνος των παιδιών: Η σημαντικότητά του στη συνολική υγεία και ανάπτυξη του παιδιού»

O ύπνος αποτελεί μια αδιαπραγμάτευτη βιολογική ανάγκη και όταν τίθεται ως μία από τις προτεραιότητες, τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν το μέγιστο δυναμικό τους. Ποιες συνθήκες, συνήθειες και δυναμικές ευνοούν και ποιες εμποδίζουν τον ποιοτικό ύπνο; Ποια η σημασία του ύπνου στη σωματική, ψυχική και συναισθηματική υγεία των παιδιών; Πώς μπορούμε πρακτικά να υποστηρίξουμε τον ύπνο των παιδιών μας; Πώς επηρεάζει ο ύπνος τη σχολική επίδοση, τη συμπεριφορά και την ευεξία τους;

Νατάσα Γιαννακάκη, Σύμβουλος Ύπνου Παιδιών & Ενηλίκων, Ιδρύτρια του Our Nest | Integrated Sleep Support

 

Μάρτιος

Τετάρτη 13/3

«Η χρήση της οθόνης και η επιρροή αυτής σε τομείς μάθησης»

Τα τελευταία χρόνια η συνεχώς αυξανόμενη χρήση της οθόνης, σε όλες τις μορφές της, έχει προβληματίσει γονείς και εκπαιδευτικούς για τις πιθανές συνέπειές της σε τομείς που αφορούν τη συνολική ανάπτυξη του παιδιού και κυρίως της μάθησης. Ποιος είναι όμως ο αντίκτυπος της διαρκούς χρήσης της οθόνης στη σχολική πορεία των παιδιών μας; Ποιες ηλικίες είναι πιο ευάλωτες στη χρήση της και γιατί; Πώς επηρεάζεται ο εγκέφαλος, η συγκέντρωση και η πρόσληψη της γνώσης από αυτήν; Τι περιθώρια έχουμε να αξιοποιήσουμε τη χρήση της οθόνης με δημιουργικό και ασφαλή τρόπο, ώστε να μειώσουμε τις αρνητικές συνέπειες;

Πέπη Κολαρά, MSc, Λογοθεραπεύτρια – Ειδική παιδαγωγός, Επιστημονικά Υπεύθυνη κέντρου ΑΛΜΑ

 

Τετάρτη 20/3

«Κι αν σου τύχει;» – Πρώτες βοήθειες – Α΄ μέρος

Η παροχή πρώτων βοηθειών έχει μεγάλη αξία και είναι συχνά καθοριστική για τη ζωή του ανθρώπου σε περίπτωση ατυχήματος ή ξαφνικής ασθένειας. Τι μπορούμε να κάνουμε μέχρι να έρθει η ιατρική βοήθεια; Να παρέμβουμε ή όχι; Αν κάνουμε κάποιο λάθος και βλάψουμε τον ασθενή; Είναι εύλογα ερωτήματα και συχνά μπορεί να μην έχουμε την ψυχραιμία να δράσουμε κατάλληλα. Η έλλειψη ψυχραιμίας όμως πηγάζει από την έλλειψη γνώσης. Στο Α΄ μέρος θα μιλήσουμε για την καρδιοπνευμονική αναζωογόνηση σε ενήλικα, σε παιδί, σε βρέφος και για τη θέση ανάνηψης.

Αθανάσιος Κοτσαμπασίδης, Διασώστης-Πλήρωμα ασθενοφόρου, Εκπαιδευτής Πρώτων Βοηθειών πιστοποιημένος από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Αναζωογόνησης, Υπεύθυνος Εκπαίδευσης Πρώτων Βοηθειών Ελληνικής Ένωσης Έρευνας και Διάσωσης

 

Τετάρτη 27/3

«Η ασφάλεια των παιδιών μας και το νομικό πλαίσιο γύρω από αυτή»

Μια περιήγηση στο διαδίκτυο ή έστω μια υποτυπώδης παρακολούθηση των δελτίων ειδήσεων και των ενημερωτικών εκπομπών μάς κάνει συχνά να ανησυχούμε για την ασφάλεια των παιδιών μας. Συχνά προκύπτουν προβληματισμοί για την προστασία τους σε θέματα που αφορούν τη σεξουαλική παρενόχληση ή αποπλάνηση στην παιδική και εφηβική ηλικία. Πόσο ο νόμος προστατεύει τα παιδιά μας από το να γίνουν θύματα τέτοιων πράξεων; Πώς μπορεί να αποφευχθεί μια πιθανή εκμετάλλευσή τους; Μπορούμε να αναγνωρίσουμε τα σημάδια και να προφυλάξουμε τα νέα αυτά μέλη της κοινωνίας από κακοποιητικές συμπεριφορές τέτοιου τύπου;

  • Μαριάννα Βασιλείου, Νομικός – Υποψήφια Διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του ΑΠΘ
  • Ελένη Ζαγγελίδου, Προϊσταμένη Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας Θεσσαλονίκης
  • Αξιωματικός της υποδιεύθυνσης προστασίας ανηλίκων ΕΛΑΣ Θεσσαλονίκης

 

Απρίλιος

Τετάρτη 3/4

«Κι αν σου τύχει;» – Πρώτες βοήθειες – Β΄ μέρος

Πώς θα αντιμετωπίσουμε προβλήματα όπως: απώλεια αισθήσεων, πνιγμονή, αιμορραγίες – ρινορραγία, εγκαύματα, τσιμπήματα, έμφραγμα, εγκεφαλικό και επιληπτική κρίση. Οργάνωση οικιακού κυτίου Πρώτων Βοηθειών.

Αθανάσιος Κοτσαμπασίδης, Διασώστης-Πλήρωμα ασθενοφόρου, Εκπαιδευτής Πρώτων Βοηθειών πιστοποιημένος από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Αναζωογόνησης, Υπεύθυνος Εκπαίδευσης Πρώτων Βοηθειών Ελληνικής Ένωσης Έρευνας και Διάσωσης

 

Τετάρτη 10/4

«Προεφηβεία – Τρόποι Διαχείρισης»

Όλο και νωρίτερα οι γονείς έρχονται αντιμέτωποι με την έναρξη της προεφηβείας. Πόσο εύκολο είναι να αναγνωριστούν τα σημάδια; Πώς μπορεί ο γονέας να διαχειριστεί αυτή τη μεταβατική περίοδο λαμβάνοντας υπόψη τα «θέλω» του παιδιού αλλά και τα δικά του «θέλω»; Πόσο εφικτό είναι να αποφευχθούν εντάσεις στη μεταξύ τους σχέση και να μπουν σαφή όρια και από τις δύο πλευρές;

Καμπουρίδου Φωτεινή, MSc Συμβουλευτική Ψυχολογία, Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας & Επαγγελματικού Προσανατολισμού

 

Τετάρτη 17/4

«Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό – Προτάσεις για την ομαλή προσαρμογή του μαθητή στο νέο σχολικό περιβάλλον»

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται αυξημένο ενδιαφέρον από τους ειδικούς στο θέμα της ομαλής μετάβασης των παιδιών από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό. Πόσο σημαντική θεωρείται πλέον η κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού ως παράγοντας της προσαρμοστικότητάς του στο νέο περιβάλλον; Τι είναι αναγκαίο να γνωρίζουν οι γονείς και ποιος ο ρόλος τους σε αυτή τη σημαντική στιγμή του παιδιού τους;

  • Βάγια Γιουβάνογλου, Διευθύντρια του Νηπιαγωγείου Προτύπων Εκπαιδευτηρίων Θεσσαλονίκης
  • Νίκος Πανουργιάς, Διευθυντής του Δημοτικού Σχολείου Προτύπων Εκπαιδευτηρίων Θεσσαλονίκης
  • Πόπη Λάμπα, MSc Αναπτυξιακή Νευροψυχολογία, Σχολική Ψυχολόγος Προτύπων Εκπαιδευτηρίων Θεσσαλονίκης

 

 Δήλωση Συμμετοχής 

Παιδί και διαδίκτυο: safe surf

Tην Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2024 και ώρα18.00 θα πραγματοποιηθεί στο Αμφιθέατρο του ΝΟΗΣΙΣ ενημερωτική εκδήλωση με θέμα την ασφαλή πλοήγηση των παιδιών στο διαδίκτυο.

Χαιρετισμοί
Πρόεδρος του ΝΟΗΣΙΣ, Δρ. Στυλιανή Μπεζεργιάννη
Δήμαρχος Θέρμης, Θεόδωρος Παπαδόπουλος

Ομιλητές

  • Χρήστος Παπαδόπουλος, Υπαστυνόμος Β΄, Υποδιεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Βορείου Ελλάδος, Ελληνική Αστυνομία
  • Κωνσταντίνος Σιώμος, Καθηγητής Ψυχίατρος/ Πρόεδρος ΕΕΜΔΕΔ (Ελληνικής Εταιρίας Μελέτης Διαταραχής Εθισμού στο Διαδίκτυο)

Συμμετέχει, ο Χρήστος Τατσιόπουλος, μαθητής Α΄ Γυμνασίου, συγγραφέας του παιδικού μυθιστορήματος «Το Πετράδι της Ζωής»

Συντονίστρια
Μαρία Σαμολαδά, Δημοσιογράφος

Η εκδήλωση θα μεταδοθεί και διαδικτυακά. Ο σύνδεσμος θα ανακοινωθεί την Παρασκευή 9/2 εδώ.

 

Για το κοινό που θα παραβρεθεί στο ΝΟΗΣΙΣ θα πραγματοποιηθεί κλήρωση με έπαθλο ημερήσια εισιτήρια και δώρα του φορέα.

Ομιλία: Διαχείριση θυμού στα παιδιά

Τα ξεσπάσματα θυμού των παιδιών είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στις περισσότερες οικογένειες.Τι είναι όμως ο θυμός στην πραγματικότητα;

Ποιες ανάγκες κρύβει από πίσω και πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τα παιδιά μας (αλλά και τον εαυτό μας!) να τον διαχειρίζονται χωρίς να τον φοβούνται;

Αν το θέμα του θυμού απασχολεί και τη δική σας οικογένεια, έχετε τη δυνατότητα να συμμετέχετε στη συζήτηση που θα γίνει την Παρασκευή 26/1στις 18:00, στο βιβλιοπωλείο “Έτσι κάνουν οι μπαλαρίνες”.

Με αφορμή το βιβλίο «Διαχείριση θυμού, δραστηριότητες για παιδιά», της Σαμάνθα Σνόουντεν και των εκδόσεων Φουρφούρι οι συμμετέχοντες θα μοιραστούν εμπειρίες, επιστημονικές πληροφορίες και ασκήσεις που βοηθούν στην καλύτερη διαχείριση του θυμού για όλη την οικογένεια!

Το πρόγραμμα ΜΑΜΑ υλοποιείται από το SolidarityNow με την υποστήριξη της Eurolife FFH.

Ο βιολογικά φυσιολογικός ύπνος των παιδιών από τη γέννηση έως 5 ετών

Βελτιστοποίηση του ύπνου με πλήρη ανταπόκριση

Στο διαδικτυακό workshop, “Ο βιολογικά φυσιολογικός ύπνος των παιδιών από τη γέννηση έως 5 ετών” της Νατάσσας Γιαννακάκη, μπορείς να λάβεις έγκυρη πληροφορία σχετικά με τον ύπνο του παιδιού σου και να μην επηρεάζεσαι από τους μύθους που κυκλοφορούν από στόμα σε στόμα και στο διαδίκτυο. Επιπλέον θα μάθεις ποιοι παράγοντες είναι αυτοί που επηρεάζουν τον ύπνο του παιδιού σου και πώς μπορείς να τους βελτιώσεις.

Αν νιώθεις έτοιμος/η να αναλάβεις την ευθύνη του ύπνου του παιδιού σου με αυτοπεποίθηση, σιγουριά και ηρεμία, τότε δήλωσε τη συμμετοχή σου στο workshop που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2024, στις 10.00 το πρωί.

Μερικές από τις θεματικές:

  • “Εκπαίδευση ύπνου” γιατί όχι;
  • Ημερήσιοι ύπνοι. Πόσους ύπνους; Τι διάρκεια πρέπει να έχουν;
  • Wake windows. Τι ισχύει τελικά;
  • Eat, play, sleep / Drowsy but awake / Self-soothing. Ναι ή όχι; Και γιατί;
  • Μύθοι/ κοινές πεποιθήσεις. Έχουν επιστημονική βάση;
  • Πότε ο ύπνος του παιδιού δεν είναι φυσιολογικός, χρειάζεται διερεύνηση και σε ποιον ειδικό να απευθυνθώ;
  • Με ποιους τρόπους μπορώ να βοηθήσω το παιδί να κοιμηθεί/ ξανακοιμηθεί;
  • Ποιοι είναι οι πιο συνηθισμένοι λόγοι των πολύ συχνών ξυπνημάτων και πως μπορώ να τους φροντίσω;
  • Ασφαλής δεσμός & συρρύθμιση

 

Ομιλία: Ποιοτικός χρόνος στην οικογένεια

Το Σάββατο 9 Δεκεμβρίου στις 18.30 οι μπαλαρίνες συζητούν με την ψυχολόγο Στέλα Μποτόσογλου για τον ποιοτικό χρόνο στην οικογένεια.

Με αφορμή τις διακοπές των Χριστουγέννων οι γονείς αναρωτιούνται:

  • Πώς μπορούμε να περάσουμε ποιοτικό χρόνο με το παιδί μας;
  • Πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε το παιχνίδι ως εργαλείο;
  • Πώς μπορούμε να ενδυναμώσουμε τη σχέση μας με το παιδί μας;

Είδη δραστηριοτήτων, οφέλη, tips και συζήτηση γύρω από ένα ζήτημα που ενδιαφέρει τους γονείς με παιδιά όλων των ηλικιών.

Οικογένεια και χρήση διαδικτύου

Το βιβλιοπωλείο “Βινιέτα” σε συνεργασία με το κέντρο ειδικής αγωγής και λογοθεραπείας “Το Μονοπάτι”, διοργανώνει ομιλία με την παιδοψυχίατρο Μπατζίνα Αίγλη με θέμα “Οικογένεια και χρήση διαδικτύου”.

Το Μονοπάτι: https://www.facebook.com/tomonopati.edu

Βινιέτα: https://www.facebook.com/vinietabooks

Σεμινάριο: Όρια με αγάπη και σεβασμό

Η πιο συχνή φράση που μπορεί να ακουστεί από όσους/ες μιλάνε για παιδιά και γονείς είναι «Τα παιδιά χρειάζονται όρια».

Αλλά τι πραγματικά σημαίνει αυτό, ποια όρια και για ποιο λόγο είναι σημαντικά στη ζωή των παιδιών μας;

Το Συναισθηματίζειν – Κέντρο Ολιστικής Συναισθηματικής Ανάπτυξης φιλοξενεί την πιστοποιημένη Parent Coach Δήμητρα Γούναρη, τη Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2023, στις 18.00 για να απαντηθούν ερωτήματα όπως:

  • Πως μπορούμε να θέτουμε όρια στα παιδιά και την ίδια στιγμή να σεβόμαστε τις ανάγκες και τα συναισθήματά τους;
  • Πως μπορούν τα παιδιά να μάθουν να θέτουν τα ίδια όρια για τον εαυτό τους και να σέβονται τα όρια άλλων;

 

 

Early booking έως 12/11

Δυνατότητα δημιουργικής απασχόλησης παιδιών με επιπλέον χρέωση για τη διάρκεια του σεμιναρίου.

Δίνεται βεβαίωση παρακολούθησης για όποιον το επιθυμεί.

 

Ομιλήτρια

Η Δήμητρα Γούναρη είναι πιστοποιημένη Parent Coach από το Parent Coaching Institution σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Pacific University of Seattle και πιστοποιημένη Attachment Parenting Educator από το Attachment Parenting International.

 

Διαδικτυακή παρουσίαση: Τι θα ήθελαν οι Σκύλοι να γνωρίζουμε γι’ αυτούς

Την Κυριακή 05/11 συνάντηση με γονείς και παιδιά με συζήτηση για τους τετράποδους φίλους μας!

 

  • Τι αρέσει και τι δεν αρέσει στα σκυλάκια;
  • Πως θα τους καταλαβαίνουμε καλύτερα και θα μιλάμε τη γλώσσα τους;
  • Τελικά απλώνουμε το χέρι μας να μας μυρίσει ο σκύλος ή όχι;
  • Όταν ένας σκύλος κουνάει την ουρά του είναι πάντα χαρούμενος;
  • Και με τις λιχουδιές τι γίνεται;

 

Αυτά και άλλα πολλά καυτά ζητήματα θα θιχτούν ώστε να εφοδιαστούν οι συμμετέχοντες με γνώσεις και να μάθουν πως να εξασκούνται στην παρατήρηση για να έχουν οι ίδιοι και οι σκύλοι γύρω τους μία όμορφη ζωή.

 

Συντονίζει η εκπαιδεύτρια σκύλων Καπανιέρη Έυη.

Ο βιολογικά φυσιολογικός ύπνος των παιδιών από τη γέννηση έως 5 ετών

Θέλετε να λάβετε έγκυρη πληροφορία σχετικά με τον ύπνο του παιδιού σας και να μην επηρεάζεστε από τους μύθους που κυκλοφορούν από στόμα σε στόμα και στο διαδίκτυο; Θέλετε να μάθετε ποιοι παράγοντες επηρεάζουν τον ύπνο του παιδιού σας και πως μπορείτε να τους βελτιώσετε; Νιώθετε έτοιμος/η να αναλάβετε την ευθύνη του ύπνου του παιδιού σας με αυτοπεποίθηση, σιγουριά και ηρεμία;

 

Εάν ναι, τότε δηλώστε συμμετοχή στο δια ζώσης workshop “Ο βιολογικά φυσιολογικός ύπνος των παιδιών από τη γέννηση έως 5 ετών” – Βελτιστοποίηση του ύπνου με πλήρη ανταπόκριση, 
με εισηγήτρια την Νατάσα Γιαννακάκη, στον φιλόξενο χώρο της Ψυχολόγου Στέλας Μποτόσογλου.
Εκεί θα μπορέσετε να μοιραστείτε όλα όσα αφορούν στον ύπνο των παιδιών σας.

 

Μερικές από τις θεματικές που θα καλυφθούν:
     

  • “Εκπαίδευση ύπνου” γιατί όχι;
  • Ημερήσιοι ύπνοι. Πόσους ύπνους; Πρέπει να έχουν συγκεκριμένη διάρκεια;
  • Wake windows. Τι ισχύει τελικά;
  • Eat, play, sleep / Drowsy but awake. Ναι ή όχι; Και γιατί;
  • Μύθοι/ κοινές πεποιθήσεις. Έχουν επιστημονική βάση;
  • Πότε ο ύπνος του παιδιού δεν είναι φυσιολογικός, χρειάζεται διερεύνηση και σε ποιον ειδικό να απευθυνθείτε;
  • Με ποιους τρόπους μπορούμε να βοηθήσουμε το παιδί να κοιμηθεί/ ξανακοιμηθεί;
  • Ποιοι είναι οι πιο συνηθισμένοι λόγοι των πολύ συχνών ξυπνημάτων και πως μπορούμε να τους φροντίσουμε;
  • Ασφαλής δεσμός & συρρύθμιση.

Λίγα Λόγια για τη Νατάσα Γιαννακάκη

Η Νατάσα Γιαννακάκη είναι Σύμβουλος ύπνου παιδιών & ενηλίκων και ιδρύτρια του Our Nest | Integrated Sleep Support, που δημιουργήθηκε για να προσφέρει υπηρεσίες συμβουλευτικής ύπνου σε παιδιά & ενήλικες και εξειδικευμένες πρακτικές γιόγκα για τον ύπνο, με στόχο την βελτίωση της συνολικής υγείας και ευεξίας μέσω της φροντίδας του ύπνου. Πιστοποιήθηκε από το International Parenting & Health Institute ως Holistic Pregnancy & Child Sleep Consultant και Integrative Adult Sleep Coach και είναι συνεργάτιδα της Attachment Parenting Hellas.

θα τη βρείτε στο Facebook και στο Instagram

Fortbildung Deutschland: Εμπειρίες και εντυπώσεις

Σεμινάριο υποτρόφων | Θέματα πολιτισμού και διδακτικής της γερμανικής ως ξένης γλώσσας


Το σεμινάριο διοργανώνεται από καθηγητές και καθηγήτριες Γερμανικών που το καλοκαίρι του 2023 συμμετείχαν σε διάφορα επιμορφωτικά σεμινάρια του 
GoetheInstitut ως υπότροφοι και οι οποίοι θα παρουσιάσουν στους / στις συναδέλφους τους τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους από τα σεμινάρια, αλλά και τις μεθόδους και τεχνικές εφαρμογής των γνώσεων αυτών στο μάθημα.

Μια εξαιρετική ευκαιρία για όσους επιθυμούν να ανανεώσουν ή και να διευρύνουν τις μεθοδολογικές και διδακτικές τους γνώσεις.

Το σεμινάριο είναι διαδικτυακό και απευθύνεται σε καθηγητές γερμανικής γλώσσας.

Δηλώσεις συμμετοχής έως 27/10/2023 ΕΔΩ.

 

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε εδώ.

Σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών

Σεμινάριο βασικής υποστήριξης ζωής σε παιδιά και βρέφη από εκπαιδευτές πιστοποιημένους στις Πρώτες Βοήθειες από αναγνωρισμένους φορείς!

Το σεμινάριο διοργανώνεται από το μελετητήριο Κυρία κυρία και την ομάδα του Learn to help και απευθύνεται σε όσους δεν θέλουν να μένουν παρατηρητές όταν η ζωή ενός παιδιού ή βρέφους βρίσκεται σε κίνδυνο! Είναι κατάλληλο για γονείς, φροντιστές, παιδαγωγούς και προπονητές.

Functional Juggling Teacher Training Seminar

Το σεμινάριο έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στους εκπαιδευτές μια θεμελιώδη κατανόηση των θεωριών και της πρακτικής του Functional Juggling. Κατά τη διάρκεια αυτού του μαθήματος, οι μαθητές θα οδηγηθούν σε μια σταδιακή διαδικασία κατανόησής για το juggling και θα δοθούν νέα εργαλεία για σκοπούς αναψυχής και προσβασιμότητας. Τα οφέλη για τους συμμετέχοντες θα είναι η ικανότητα δημιουργίας και αυτοσχεδιασμού νέων μορφών ζογκλερικών περιβαλλόντων για κάθε τύπο ατόμου. Επιπλέον, θα αναλυθούν σε βάθος έρευνες στρατηγικών μη-λεκτικών και αισθητηριακών επικοινωνιών.

Όλα τα επίπεδα δεξιοτήτων είναι ευπρόσδεκτα. Οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν είτε να παρακολουθήσουν ένα βίντεο διάλεξης μιας ώρας ή/και να κατεβάσουν και να διαβάσουν το δωρεάν διαδικτυακό βιβλίο για τα λειτουργικά ζογκλερικά ως προετοιμασία για το σεμινάριο.

Κατεβάστε το βιβλίο στα ελληνικά ΕΔΩ.

Θέματα – Περιεχόμενα

  • Φιλοσοφίες + Προθέσεις + Λύσεις
  • Λειτουργικά Ζογκλερικά + Θεωρία Σχηματισμών Διαδικασιών
  • Χάρτη Χωρικής αλληλουχίας + Διέγερση πνευματικής ροής
  • Στρατηγικές Διόρθωσης + Υποστήριξη της Ανεξαρτησίας
  • Επισκόπηση + Επιπτώσεις + Πληροφορίες ιστορικού

 

Λίγα λόγια για το Functional Juggling

Το Juggling Board στο πλαίσιο του νηπιαγωγείου μπορεί να αποτελέσει ένα μέσο εξάσκησης τόσο της αδρής όσο και της λεπτής κινητικότητας των νηπίων. Καθώς είναι ένα παιχνίδι που στοχεύει στην αλληλεπίδραση των νηπίων και όχι στην ανάδειξη κάποιου νικητή, έχει παρατηρηθεί ότι τα νήπια που ασχολήθηκαν συστηματικά με το Juggling Board απέκτησαν περισσότερη υπομονή, ανέπτυξαν μεγαλύτερη ικανότητα συνεργασίας τόσο σε δυαδικό όσο και σε ομαδικό επίπεδο. Καθώς επίσης παιδιά με δυσκολία στη συγκέντρωση κατάφεραν με τον καιρό να μένουν προσηλωμένα για όλο και μεγαλύτερο χρονικό διάστημα κατά τη διάρκεια της ενασχόλησης τους με το Juggling Board. Παρατηρήθηκε επίσης ότι όσο πιο σύνθετα μοτίβα έφτασαν εις πέρας τόσο η αυτοπεποίθησή τους αυξανόταν γεγονός που επηρέασε θετικά την ακαδημαϊκή τους απόδοση.

Δήμητρα Πάτκου, Πτυχιούχος νηπιαγωγός, Απόφοιτη Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης του Βόλου

 

Στόχος μου είναι να διαδώσω όσο περισσότερο μπορώ αυτή τη μέθοδο, να δείξω στον κόσμο τα οφέλη που έχουν τα ζογκλερικά στον άνθρωπο ανεξαρτήτου ηλικίας και φυσικής κατάστασης.
Έτσι μία νέα αρχή ξεκινάει στην Ελλάδα με αυτό το σεμινάριο.
Τελικός προορισμός; Ο καθένας μας είναι ελεύθερος να διαλέξει το δικό του δρόμου.
Την μέθοδο Functional Juggling τη γνώρισα πριν τρία χρόνια, όταν είδα ένα βίντεο στο YouTube “Blind Can Juggle” που ένας τυφλός μαθαίνει να κάνει ζογκλερικά μέσω αυτής της μεθόδου. Κατευθείαν μου άγγιξε την καρδιά. Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα είναι ότι πρέπει οπωσδήποτε να μάθω για αυτό. Είναι πραγματικά ένα μοναδικό εργαλείο τόσο για θεραπευτές και εκπαιδευτικούς όσο και για καλλιτέχνες και απλούς καθημερινούς γονείς.

Μάρκος Καραμήτρος, Circus Camino

 

Διοργανωτής: Circus Camino
Υποστηρικτής: ΜΟΝΟΚΥΚΛΟ

Σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών

Δωρεάν Σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών τη Δευτέρα 06/06/2022 στον πολυχώρο WE

Στο σεμινάριο οι γονείς θα μάθουν πολλά και πάρα πολύ σημαντικά πράγματα για την ασφάλεια τόσο τη δική τους, όσο και των παιδιών τους.

Ο άνθρωπος που θα δώσει όλες τις σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τη διάσωση και τις πρώτες βοήθειες, είναι ο κύριος Χαλιώτης Δημήτριος, Εκπαιδευτής Ναυαγοσώστης του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, Υπεύθυνος Σώματος Εθελοντών Σαμαρειτών, Διασωστών και Ναυαγοσωστών του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Πάτρας και Πιστοποιημένος Εκπαιδευτής Ενηλίκων από τον ΕΟΠΠΕΠ

Δυστυχώς οι μικροί φίλοι δε θα μπορέσουν να παρευρεθούν επειδή οι σημαντικές πληροφορίες που θα δοθούν, απαιτούν την αμέριστη προσοχή των συμμετεχόντων.

Το σεμινάριο είναι ενημερωτικό και δεν παρέχεται πιστοποίηση.

 

Εφηβεία και διαδίκτυο

Το Σάββατο 09 Απριλίου και ώρα 19:00, ο Λυρικός Μικρός Πλανήτης φιλοξενεί τον παιδοψυχίατρο Αλέξη Λάππα για μια ομιλία – συζήτηση που ενδιαφέρει όλους τους γονείς.

Σε μια εποχή που όλα  αλλάζουν με απίστευτη ταχύτητα, οι γονείς καλούνται να κρατήσουν ζωντανή την επικοινωνία με τα παιδιά τους.

  • Πότε να του πάρω κινητό τηλέφωνο;
  • Με πιέζει ότι χρειάζεται smart phone.
  • Μαλώνουν  για την χρήση του υπολογιστή.
  • Ήρθε ο φίλος του και δεν αντάλλαξαν ούτε μια κουβέντα, ήταν βυθισμένοι στην αναζήτηση μιας νέας πίστας.

Νιώθετε το παιδί σας να απομακρύνεται, κλείνεται στο δωμάτιο του και δεν ξέρετε με ποιον μιλά στο διαδίκτυο. Τον τελευταίο καιρό είναι ιδιαίτερα νευρικό, ειδικά αν τον διακόψετε από το ηλεκτρονικό του παιχνίδι. Σας ζητά συχνά χρήματα για το παιχνίδι που παίζει, δεν μπορείτε να ανταποκριθείτε. Δεν θέλει να βγαίνει από το σπίτι, προτιμάει να είναι στο δωμάτιο του. Καθώς τα παιδιά σας μεγαλώνουν καλείστε να σταθείτε στο πλάι τους.

 

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης θα υπάρχει δημιουργική φύλαξη στο χώρο της βιβλιοθήκης για τα παιδιά.

Ολιστική Παιδαγωγική: Ημέρα Σποράς

“BootCamp Ολιστικής και Θεραπευτικής Παιδαγωγικής στη Θεσσαλονίκη”

Ισορροπία σε Σώμα – Νου – Πνεύμα

 

Η FAMILY WAYS και ο ΙΧΘΥΣ δημιουργούν ολιστικά προγράμματα για όλη την οικογένεια.

Η Λαμπρινή και η Χριστίνα ενώνουν τις Γνώσεις, τις Εμπειρίες τους και την Αγάπη τους για τα παιδιά και τον Άνθρωπο, μέσα από μια Oλιστική και Απαλή παιδαγωγική, που στόχο έχει να ζήσουμε όλοι σε μια κοινωνία απλότητας και ευημερίας.

Σε μια εποχή που όλα αλλάζουν ραγδαία και τα τραύματα ξύπνησαν από τις απότομες και βίαιες αλλαγές, έχει προετοιμαστεί κατάλληλα ο άνθρωπος να αντεπεξέλθει σε όλα αυτά;

Και πώς θα πορευτεί με χαρά σε όσα έπονται;

Η πηγή της βελτίωσης της κοινωνίας μας είναι τα παιδιά!

Στόχος είναι να δοθεί η δυνατότητα στον καθένα να ανακαλύψει, να θυμηθεί, να δημιουργήσει και να φροντιστεί εκ νέου με έναν πιο συμβατό τρόπο για την εξέλιξη του Σώματος, του Νου και του Πνεύματος.

Η κοινωνία μπορεί να αλλάξει προς το καλύτερο, μέσα από την αυτοφροντίδα, την αυτοεπίγνωση, τη σιγουριά που έπεται από αυτήν, την ηρεμία και εν τέλει τη Χαρά.

 

Εισηγήτριες:

Λαμπρινή Τσιλικιτίδου, Παιδαγωγική σύμβουλος – Συστημική θεραπεύτρια

Χριστίνα Χρυσοχοΐδου, Σύμβουλος παιδαγωγικών μεθόδων

 

Λίγα λόγια για την Απαλή και Ολιστική Θεραπευτική Παιδαγωγική

Ερχόμενοι σε αυτόν το κόσμο, οι δύο πρωταρχικές φυσικές μας τάσεις είναι αυτές της Σύνδεσης και της Αυτοπραγμάτωσης.

Κι αλήθεια σήμερα, αυτοπραγματώνομαι, συνδέομαι όμορφα με τους άλλους ανθρώπους; Πόσο συνειδητός είμαι; Κι αν δεν τα ακολουθούν οι ενήλικες όλα αυτά πως θα τα ακολουθήσουν τα παιδιά;

Σωτήρια είναι η Συνειδητότητα και η Αγάπη της μητέρας, του πατέρα, του παιδιού.

Είναι καιρός ο καθένας να βλέπει τους ανθρώπους και τα πλάσματα γύρω του με ενσυναίσθηση.

Είναι καιρός η παιδαγωγική να επιτρέπει το πνεύμα του ανθρώπου να ελευθερώνεται, να θυμηθεί την ύψιστη τέχνη της Αγάπης.

 

Στο BootCamp θα γίνει η πρώτη γνωριμία και η σύνδεση και θα ξεκινήσει ένα όμορφο ταξίδι το οποίο περιλαμβάνει:

  • Συστημικές Θεραπείες
  • Θεματικά Εργαστήρια
  • Ψυχοθεραπείες
  • Εκδρομές στη φύση
  • …και πολλές εκπλήξεις!

 

To  BootCamp Ολιστικής και Θεραπευτικής Παιδαγωγικής θα πραγματοποιηθεί δια ζώσης, με περιορισμένο αριθμό ατόμων, λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας και αντιμετώπισης του Covid-19.

Υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης της συνάντησης ζωντανά μέσω της πλατφόρμας Zoom, αρκεί να το δηλώσετε στη Φόρμα συμμετοχής.

2o Πανελλήνιο Συνέδριο: Το εκπαιδευτικό παιχνίδι & η τέχνη στην εκπαίδευση & στον πολιτισμό

2ο Πανελλήνιο Συνέδριο

Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων

Tο Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του ΕΚΕΔΙΣΥ, το Εργαστήριο Ψυχοπαιδαγωγικών Εφαρμογών στην Προσχολική Αγωγή, Labaratory for Research on Early Research on Early Childhood Psychopedagogy, Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, το Greek Cultural Institute και  το  Μητροπολιτικό Κολλέγιο  συνδιοργανώνουν στις 29 – 31 Οκτωβρίου 2021 το “2ο Πανελλήνιο Συνέδριο” με τίτλο «Το εκπαιδευτικό παιχνίδι και η τέχνη στην εκπαίδευση και στον πολιτισμό» το οποίο θα διεξαχθεί διαδικτυακά.
Ο ρόλος του παιχνιδιού στο σύγχρονο περιβάλλον μάθησης είναι αναμφισβήτητα σημαντικός. Στη τυπική εκπαίδευση, αν και αναγνωρίζεται η σπουδαιότητά του, καθώς προχωράμε από την προσχολική στη δημοτική και δευτεροβάθμια εκπαίδευση η αποδοχή του μειώνεται. Από την άλλη ο ρόλος της τέχνης στην προαγωγή της παιδείας και του πολιτισμού είναι καθοριστικός και ουσιαστικός καθώς συνδέει την εκπαίδευση με τον πολιτισμό.
Στόχος του Συνεδρίου είναι να διερευνηθούν οι δυνατότητες που προσφέρει το εκπαιδευτικό παιχνίδι και η τέχνη τόσο στην τυπική εκπαίδευση όσο και στη μη τυπική. Το πρόγραμμα του Συνεδρίου θα περιλαμβάνει:
  1. κεντρικές ομιλίες από ειδικούς επιστήμονες
  2. εισηγήσεις
  3. εργαστήρια

Δείτε το πρόγραμμα του Συνεδρίου ΕΔΩ.

Το πρόγραμμα του Συνεδρίου περιλαμβάνει:
α. Προφορικές ανακοινώσεις
β. Θεματικά Συμπόσια
γ. Εργαστήρια
δ. Αναρτημένες ανακοινώσεις, Poster

 Όσοι ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το συνέδριο συμπληρώνουν τη ΦΟΡΜΑ.

WEBINAR ΓΟΝΕΩΝ: Στρες – Πώς επηρεάζει τη συμπεριφορά και τον εγκέφαλό μας;

Το 6ο κατά σειρά Webinar των Προτύπων Εκπαιδευτηρίων Θεσσαλονίκης

«Στρες: Πώς επηρεάζει τη συμπεριφορά και τον εγκέφαλό μας;» είναι ο τίτλος του 6ου κατά σειρά Webinar που πραγματοποιούν τα Πρότυπα Εκπαιδευτήρια Θεσσαλονίκης την Τετάρτη 21 Απριλίου στις 7μμ. στο πλαίσιο του καθιερωμένου κύκλου των Απογευματινών Συναντήσεων Γονέων «Μεγαλώνοντας μαζί με τα παιδιά μας».

Ομιλήτρια της συνάντησης θα είναι η κ. Δέσποινα Τατά, Αν. Καθηγήτρια Βιοψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

 

Το θέμα αναλυτικά

Όλοι μας, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό, βιώνουμε στρες στην καθημερινότητά μας. Αν και τα χαμηλά επίπεδα στρες είναι δυνατόν να σχετίζονται με καλύτερες επιδόσεις, η παρατεταμένη έκθεση σε στρεσογόνες καταστάσεις μπορεί να είναι επιζήμια. Τα υψηλά επίπεδα ορμονών που συνδέονται με τη στρεσογόνο απόκριση βλάπτουν τα κύτταρα του εγκεφάλου, εξασθενώντας τη μνήμη και αυξάνοντας τον κίνδυνο για την εκδήλωση ψυχοπαθολογίας. Στη συνάντηση αυτή θα γίνει λόγος για όλα τα παραπάνω και θα αναφερθούν οι λόγοι για τους οποίους παιδιά που βιώνουν έντονο στρες κατά την πρώιμη φάση της ζωής τους είναι ευάλωτα στην εμφάνιση διαταραχών άγχους και κατάθλιψης.

 

Tα Πρότυπα Εκπαιδευτήρια, μέσα στο πλαίσιο της διαρκούς συνεργασίας σχολείου – οικογένειας, διοργανώνουν για δέκατη έκτη συνεχή χρονιά τις καθιερωμένες «Απογευματινές συναντήσεις γονέων για τις ανάγκες και τους προβληματισμούς της σύγχρονης οικογένειας» με θέμα: «Μεγαλώνοντας μαζί με τα παιδιά μας».

 

WEBINAR ΓΟΝΕΩΝ: Οικογένεια και επιδράσεις στην ψυχοσυναισθηματική ισορροπία του παιδιού

 

Το 5ο κατά σειρά Webinar Γονέων των Προτύπων Εκπαιδευτηρίων Θεσσαλονίκης

«Οικογένεια και επιδράσεις στην ψυχοσυναισθηματική ισορροπία του παιδιού» είναι ο τίτλος του 5ου κατά σειρά Webinar που πραγματοποιούν τα Πρότυπα Εκπαιδευτήρια Θεσσαλονίκης την Τετάρτη 14 Απριλίου στις 7μμ στο πλαίσιο του καθιερωμένου κύκλου των Απογευματινών Συναντήσεων Γονέων «Μεγαλώνοντας μαζί με τα παιδιά μας».

Ομιλήτρια της συνάντησης θα είναι η Δρ. Τέσσα Χριστοδούλου, PhD, CPsych, AFBPsS, CSci. Κλινική και Δικαστική Ψυχολόγος-Νευροψυχολόγος, Εγγεγραμμένη Πραγματογνώμονας Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκη.

 

Το θέμα αναλυτικά:

Η οικογένεια βοηθά στη διαμόρφωση του πυρήνα της προσωπικότητας του παιδιού. Ως πρωτογενής ομάδα επιδρά τόσο σε βιολογικό όσο και κοινωνικό επίπεδο.

Ποιες είναι οι συνθήκες που λειτουργούν επιβαρυντικά για ένα παιδί; Ποιες είναι οι διαφοροποιήσεις της σημερινής δομής της οικογένειας σε σύγκριση με το παρελθόν; Ποιες είναι οι επιρροές μίας μονογονεϊκής οικογένειας στην προσωπικότητα του παιδιού;

Πώς η αλλαγή στη σύνθεση των οικογενειών συμβάλλει ευεργετικά στην ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών; Υπάρχουν περιπτώσεις όπου επιδρά αρνητικά; Και αν ναι, πώς μπορούμε να τις διαχειριστούμε; Όλα αυτά θα αναλυθούν στη διάρκεια του Webinar, ενώ θα ακολουθήσουν ερωτήσεις και συζήτηση με τους συμμετέχοντες.

 

Tα Πρότυπα Εκπαιδευτήρια, μέσα στο πλαίσιο της διαρκούς συνεργασίας σχολείου – 
οικογένειας, διοργανώνουν για δέκατη έκτη συνεχή χρονιά τις καθιερωμένες 
«Απογευματινές συναντήσεις γονέων για τις ανάγκες και τους προβληματισμούς 
της σύγχρονης οικογένειας» με θέμα: «Μεγαλώνοντας μαζί με τα παιδιά μας».

 

 

Δωρεάν webinar Α’ Bοηθειών

Το μάθημα Α’ Βοηθειών μέσω σύγχρονης διδασκαλίας από απόσταση, προσαρμοσμένο σε COVID-19, οργανώνεται και υλοποιείται από τον ανθρωπιστικό Οργανισμό KIDS SAVE LIVES – Τα Παιδιά Σώζουν Ζωές (Ελληνική Εταιρεία Επείγουσας Προνοσοκομειακής Φροντίδας) σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας.

ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ | Οι συμμετέχοντες, θα διδαχθούν στο πώς να:

  • αναγνωρίσουν τα σημάδια ενός καρδιακού επεισοδίου
  • προσεγγίσουν ένα θύμα που κατέρρευσε με ασφάλεια και χρήση ΜΑΠ
  • αξιολογήσουν θύμα το οποίο έχει καταρρεύσει
  • καλέσουν ορθά την Υπηρεσία Επείγουσας Προνοσοκομειακής Φροντίδας (166)
  • καλέσουν όταν απαιτείται τον Ευρωπαϊκό Αριθμό Επείγουσας Κλήσης (112)
  • ξεκινήσουν έγκαιρα Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ)
  • χρησιμοποιήσουν με ασφάλεια έναν Αυτόματο Εξωτερικό Απινιδωτή (AED)
  • τοποθετήσουν σε πλάγια θέση ασφαλείας (θέση ανάνηψης) ένα αναίσθητο θύμα
  • αντιμετωπίσουν την πνιγμονή ενός θύματος από ξένο σώμα
  • αντιμετωπίσουν ένα θύμα πνιγμού από νερό
  • αντιμετωπίσουν καρδιακή ανακοπή μικρού παιδιού κάτω των 8 ετών
  • προβλέψουν και να αποφύγουν έναν σοβαρό τραυματισμό
  • ελέγξουν μία εξωτερική αιμορραγία με προσαρμογή των θεματικών ενοτήτων σε COVID-19.